Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още една буханка в клуба : )

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Още една буханка в клуба : )

    Здравейте, от няколко дена вече си имам нова занимавка.
    Последно редактирано от staniola; 15-03-22, 12:57.

  • #2
    От: Още една буханка в клуба : )

    Листове на ресорите са подлагани, личи си. Модела на двигателя го пише на блока от страната на делкото над маркуча за картерна вентилация, най - вероятно е 417 нещо си. Тоя двигател, ако е що - годе изправен пали с поглед. Настройва се лесно (на газ). Като запали му търсиш най високите обороти1. от врътката на изпарителя за газта 2. от делкотоНакрая си регулираш каквито обороти ти хресват от карбуратора.Жиците ги сведи до минимум - за светлини, запалване и вентилатор (на парното), други не ти трябват, пък и няма.За течовете и скоростите - филма е многосериен, битката е неравна!
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

    Коментар


    • #3
      От: Още една буханка в клуба : )

      Смени си свещи и кабели профилактично!Почисти карбуратора и си провери поплавъка с иглата ,изпарителя и цедката на клапана за газта!За центровките колегата е писал.С течовете ще се оправиш ,дано няма такъв на набивката на коляновия вал,че там е заигравка,иначе става от старите мерцедесови !
      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

      Коментар


      • #4
        От: Още една буханка в клуба : )

        За да не пали, предният собсвеник я е карал на доизживяване. Кабели, свещи, карбуратора сигурно и вътре изглежда като отвън.
        Окачването е леш-всичко за смяна. Ресори не са тия, амортисьори текат...Ама то така по-добре всъщност- сменяш всичко и започва да вози като нормална кола.....Почти.
        Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

        Коментар


        • #5
          От: Още една буханка в клуба : )

          Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
          За да не пали, предният собсвеник я е карал на доизживяване. Кабели, свещи, карбуратора сигурно и вътре изглежда като отвън.
          Окачването е леш-всичко за смяна. Ресори не са тия, амортисьори текат...Ама то така по-добре всъщност- сменяш всичко и започва да вози като нормална кола.....Почти.
          Без нищо лично, но понеже няколко пъти правиш доста странни(да не кажа неадекватни) коментари в теми за УАЗ... Ти колко такива си карал въобще някога?!

          Паленето е въпрос на чалъм, или на регулировки. Всичко друго е в рамките на допустимото за тия автомобили.
          За скоростите, щангите се сменят и регулират, може да трябва и съединителя да се регулира.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #6
            Да
            Последно редактирано от staniola; 15-03-22, 12:58.

            Коментар


            • #7
              От: Още една буханка в клуба : )

              Ресорите на фургона са различни от на джипа и са с повече на брой листа(13).
              http://www.uazbuka.ru/lib/orlovar/suspension.htm
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #8
                От: Още една буханка в клуба : )

                Вместо семеринг на коляновия при маховика ,някои имат набивка ,лоено-графитно въже .На мерцедесови мотори също го има тоя начин на уплътнение и набивките от 123 ковия беше ,стават на волговия мотор и става бетон!Отдавна съм сменявал такова и това съм слагал.И други мотори са с лоено графитни набивки ,карах и форд 2.1Д с такава система !
                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                Коментар


                • #9
                  Още една буханка в клуба : )

                  Двигателя е 417-100 а карбуратора 126Г
                  Последно редактирано от staniola; 15-03-22, 12:58.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Още една буханка в клуба : )

                    Първоначално публикуван от staniola Преглед на мнение
                    Двигателя е 417-100 а карбуратора 126Г
                    Номера на двигателя го намерих.
                    Не мога да намеря номера на рамата. Търсих по цялата рама. Няма го. Може ли да е на друго место ?
                    Зад десния сенник трябва да има табелка.

                    Относно инсталацията - и аз имах много проблеми (на бордова), виках неволята, виках, пък накрая се заех
                    и я направих изцяло нова. Свалих си цветна схема от форума, някой от колегите помогна и стана много
                    лесно, предвид, че съм много зле с токовете.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Още една буханка в клуба : )

                      Между скоростната кутия и двигателя, там където ти е камбаната на кутията.Можеш да познаеш дали тече масло от двигателя или кутия по вискозитета и миризмата.Това от скоростите е по-гъсто и мирише по-неприятно, нещо като миризма на чесън.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Още една буханка в клуба : )

                        Първоначално публикуван от staniola Преглед на мнение
                        Номера на двигателя го намерих.
                        На последната напречна греда на рамата, отдясно.
                        Поне там имам спомен, че беше.
                        Интересното е, че тази гредичка е на болтове, и може да се прехвърля от една рама на друга.
                        Руска им работа.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Още една буханка в клуба : )

                          В купето около сенника няма нищо.


                          Последно редактирано от staniola; 15-03-22, 12:59.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Още една буханка в клуба : )

                            Аман от разбирачи от УАЗки! Ресьорите са си оригиналните, а табелката е до дясната седалка. Като отвориш дясната врата ще я видиш. Номера на шасито е зад дясната задна гума, написан е с боя.
                            Последно редактирано от dragomir_68; 28-08-19, 20:36.
                            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                            Коментар


                            • #15



                              Руска му работа
                              Последно редактирано от staniola; 15-03-22, 12:59.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X