Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

    ех ако беше обяснил циклене какво е щяхме да ти дадем точна диагностика.сега трябва да гадаем.вдига ли мъсло .като изключваш един по един цилиндрите променя ли се звука............

    Коментар


    • #17
      До: Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
      Е ти па сега, все ще има някоя добра и отзивчива докторка... С летвата си трябва някакъв навик.
      То навика с летвата бързо се придобива.
      Само не трябва да има много тресчици, че да не ти влезе някоя в ухото.

      А иначе, ако Дон Нуцо не знае, се допира плоската страна на една летва плътно до ухото, а другия й край го опираш до различни части на двигателя, откъдето мислиш че може да е шума. Наистина много ефикасен метод за диагностика на шумове.

      Пробвал съм го и с дървената дръжка на чук, само че за няки точки дръжката е малко къса.
      ... to be continued

      Коментар


      • #18
        До: Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

        Не става с докторски. Той свършво с целулоидна мембрана. Трябва си онова. Мембраната е в едно цилиндърче като поплавък от карбуратор, а от него нататък стърчи метална пръчка. Сигурно двайсетина сантиметра. Че даже има подвижна тежест на нея, филтър значи)

        Коментар


        • #19
          До: Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
          Не става с докторски. Той свършво с целулоидна мембрана. Трябва си онова. Мембраната е в едно цилиндърче като поплавък от карбуратор, а от него нататък стърчи метална пръчка. Сигурно двайсетина сантиметра. Че даже има подвижна тежест на нея, филтър значи)
          От опаката страна на докторския има рупор без мембрана - с него става.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            До: Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

            Ми той е къс. Къде да го завираш ...
            С него не на всеки може да преслушаш клапаните. И веднъж един вентилатор щеше да ми отнесе главата.

            Коментар


            • #21
              До: Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

              Като казахте слушалки та се сетих.
              Имах един маслен филтар дето чукаше като бутален болт.

              Коментар


              • #22
                До: Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                Ми той е къс. Къде да го завираш ...
                Без порно бре!


                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                И веднъж един вентилатор щеше да ми отнесе главата.
                Мани не думай...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #23
                  До: Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Като казахте слушалки та се сетих.
                  Имах един маслен филтар дето чукаше като бутален болт.
                  Пламене, от къде ги намираш такива бре? Може верно да му се е скапал буталния болт на филтъра?
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

                    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                    Пламене, от къде ги намираш такива бре? Може верно да му се е скапал буталния болт на филтъра?
                    Сложи слушалките на кой да е маслен филтър и чуй какво става.
                    Е на моя се чуваше същото само че без слушалки.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

                      Можеш ли да го запишеш тоя звук в някъкъв аудио формат ? Ще го "хване" ли , примерно диктофон? Чак тогава чакай разумни предположения.
                      Уморените коне не ги убиват , нали ??

                      Коментар


                      • #26
                        До: Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

                        Щом започва да чука , стърже или там каквото прави само когато загрее , тогава го огаси , свали ремака и го запали пак.Така поне ще разбереш дали е генератор,водна помпа,шайби,ремаци или нещо друго което се върти от тях.Ако шума продалжи значи е от ДВГ_то.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

                          Шума прилича ли на панаирджийска свирка от балон и се появява само при връщане на газта,или не е така.
                          Gaz69.Suzuki SAMURAI 0887006977

                          Коментар


                          • #28
                            До: Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

                            Първоначално публикуван от finci75 Преглед на мнение
                            Шума прилича ли на панаирджийска свирка от балон и се появява само при връщане на газта,или не е така.
                            Ако наистина това е шума при връщане рязко на газта,то причината е в неуплътнен карбуратор или всмукателни колектори
                            sigpic УАЗ-452

                            Коментар


                            • #29
                              До: Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

                              Ако е не оплътнен карборатор или смукателни колектори двигатела ще смучи въздух и няма да работи нормално,няма да има тихи обороти .А такива оплаквания няма.
                              Gaz69.Suzuki SAMURAI 0887006977

                              Коментар


                              • #30
                                До: Причина за поява на характерен циклив шум при запален двигател на Уаз

                                Аз използвам парче маркуч Ф6. Ако шума не е чукане доста трудно ще го хванеш със статоскоп. С помощта на маркуча се определя лесно посоката на източника. Като се локализира вече може и с дръжката на дълга отверка ако е чукане или стържене. Ако е съскане на въздух с маркуча ще се чува доста по ясно отколкото с отверката.
                                Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на Днес.

                                Зареждам...
                                X