Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самоделно комбинирано окачване за УАЗ 469-ресьор+пружина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Самоделно комбинирано окачване за УАЗ 469-ресьор+пружина

    Върти ми се следната идея в главата.
    Премахват се малките листове на ресьорите и остава само горния или и този под него,демек 2 та най дълги.
    После се правят подходящи гнезда и другите необходими неща и се монтират пружини.
    Мисълта ми ресьорите да останат е такава,че те да могат да държат моста вместо да се правят допълнителни щанги.

    Кажете си мнението и ако сте срещали нещо подобно споделете
    Луд умора нема,само се поти!!!

  • #2
    Re: Ресьор+пружина

    Я виж тук http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=11253 Даже и заглавията са еднакви Яро (и не само) от бая време повтаря да се използва бутона "търсене" ...
    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

    Коментар


    • #3
      Re: Ресьор+пружина

      Абе той хубаво повтаря ама тая търсачка себе си не може да намери напоследък. Онзи ден със Севдо така и не можахме да намерим с търсачката каквото търсехме и накрая се наложи да прелистваме докато си свършим работа...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Re: Ресьор+пружина

        Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
        Върти ми се следната идея в главата.
        Премахват се малките листове на ресьорите и остава само горния или и този под него,демек 2 та най дълги.
        После се правят подходящи гнезда и другите необходими неща и се монтират пружини.
        Мисълта ми ресьорите да останат е такава,че те да могат да държат моста вместо да се правят допълнителни щанги.

        Кажете си мнението и ако сте срещали нещо подобно споделете
        Мисля, че ще има следните проблеми: При оставен само един лист например ще се появи еластичност и настрани; моста ще започне да се усуква около листа при рязко тръгване и спиране или при големи натоварвания с демултипликатор.

        Коментар


        • #5
          Re: Ресьор+пружина

          точно така ще стане. Погледнете на Полските Фиатове 1500Р как за да го няма този ефект са добавили цели две надлъжни щанги, а уж на ресьорно окачване не му трябват.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            Re: Ресьор+пружина

            аз съм махал листи от ресор .оставих мисля два .и се наблюдава следното.при тръгване моста гледан отстрани тръгва да се гъне по дължината си и след това тръгва и самия джип.а при рязко тръгване чак подскача. не съм пробвал с добавяне на пружини.пружини допълнително съм слагал на бус.ама става кораво и при голяма скорост на камънак не може да се кара.моста чак подскача във въздуха

            Коментар


            • #7
              Re: Ресьор+пружина

              Тези мисли се образуват в мойта глава по следните причини:

              1.На Уаз никъде не съм срещал тунингово окачване(може и да има ама не съм се интересувал)
              2.При нови ресори разстоянието от моста до тампона е около 7-10см което ми се вижда прекалено малко(за предния мост).
              3.След шпрегване на ресьорите нещата се пооправят малко(снимката долу) ама не се знае колко ще е продължителен ефекта,пък и за кратките проби дето съм направил и то предимно по асвалт ми се стори,че след шпренгването стана доста твърдо,но може и да е от амовете щото са от Газ53 в това не съм сигурен щото просто джипа не е довършен и не е изпробван напълно а само беше пробван дали върви.

              Мисълта ми с пружините идва също и като гледам окачването на Хънтара но просто работата с тези щанги ми се струва прекалено голяма разправия за неизвестен резултат и варианта да сотане ресьора но с по малък брой листа(щото вече ще стане съвсем твърдо) ми се вижда по лесно изпълним и по икономически изгоден за проект без нищо сигурно.

              Единствения джип кадето съм карал с пружини е Нива и горе долу останах доволен от поведението и по неравностите но при ня беше просто няколко километрово каране така че не може да се твърди,че е някакъв особен опит с пружинно окачване така,че всяко мнение или упрек е добре дошъл за никавия ми опит с пружинно окачване
              Прикачени файлове
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #8
                Re: Ресьор+пружина

                С проба най- добре ще се разберат плюсовете и минусите
                Почнах да се замислям и аз
                Ето нещо по темета:http://offroad.udm.ru/index.php?opti...d=22&Itemid=42

                Дано съм бил полезен
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #9
                  Re: Ресьор+пружина

                  Не мога да вдяна каква е идеята да се слагат и пружини?УАЗ-а си е направен от производителя на ресьори и не мисля че му трябват пружини.Това с по мекото возене не считам че е някакъв сериозен аргумент.

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Ресьор+пружина

                    Ето и един друг вариант в снимки.
                    Пружините, без ресори си има известни предимства,а и ресорите имат някои предимства пред пружините.Въпроса е дали съчетанието на ресори с пружини взима всичко добро от двата варианта.
                    Но щом братушките го правят сигурно има смисъл.
                    Прикачени файлове
                    Густо майна , пътят свърши !!!

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Ресьор+пружина

                      Преди време слагахме на една УАЗка пружини от Голф 1 но после ги свалихме щото много друсаше Тези на снимките са сложени защото на този ГАЗ 69 е монтиран тежък дизелов двигател
                      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Ресьор+пружина

                        Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                        Не мога да вдяна каква е идеята да се слагат и пружини?УАЗ-а си е направен от производителя на ресьори и не мисля че му трябват пружини.Това с по мекото возене не считам че е някакъв сериозен аргумент.
                        Веднага си давам аргументите(па може и да се грешни )

                        При чисто нов ресьор разстоянието от предния мост до тампона има нема 7 см и като се движиш малко по бързо и се боднеш в първата дупка и се удря директно в тампона и Уаза отскача от пътя.

                        При шпрегване на ресьорите нещата малко се пооправят обаче навяскъде говорят за кратковременния ефект на шпрегването и сотделно ставало много твърдо окачването.


                        При слагането на пружината и махане на няколко листа нещата може би ще се оправят ще се повдигне малко джипа,ще се увеличи разстоянието от моста до тампона а ресора остава само за да държи моста да не вземе някъде са изпадне

                        Другия начин е може би да се сложи подложка м/у рамата и ушето на ресьора така се увеличава пак разстоянието.

                        Знам ли и аз кво ще стане
                        Прикачени файлове
                        Луд умора нема,само се поти!!!

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Ресьор+пружина

                          Можеби с "подложката" е по лесно, икономично, и с най малко ядове
                          Моя съвет е първо така, после пружини...... и накрая както си е заводски май
                          Целта е ясна- още по- люта УАЗка
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Ресьор+пружина

                            Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                            Другия начин е може би да се сложи подложка м/у рамата и ушето на ресьора така се увеличава пак разстоянието
                            Има и един друг вариант-да се подложи на ресьора там където стъпва на моста.Може да се подложи и повече от 5 см подложка-само трябва да се сменят скобите с по дълги.И също се повдига шасито и няма да удря на тампоните

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Ресьор+пружина

                              Здрвейте. И аз от доста врме се каня да я свърша тая работа и днес най-после се наканих. Сложх две пружини от НЕЩО на късия Ровър, щото много му висеше гъзъ.Пружините са малко по-дълги и по-слаби от жигулските. НЕВЕРОЯТНО.Вдигна се поне 6-7см. Обиците се поизправиха, въпреки, че не са все още в правилната позиция. Преди като подскачах на задната броня почти нямаше движение, а сега мърда поне 3-4см. Яд ме е че не мога да го покарам(дребни проблеми, причинени от маистори). Както и да е. Обратен път няма.Като ги монтирам като хората ще има снимки.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X