Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самоделно комбинирано окачване за УАЗ 469-ресьор+пружина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Ресьор+пружина

    Ама то хубаво всички си мислим за повдигане ама ще възникнат и проблеми (мое мнение) -в зависимост от "повдигането": спирачните маркучи ще останат къси, карданите по- бързо ще се разбиват, амортесиорите също ще трябва да се сменят или преправя захващането и други дребни работи сигорно Незнам.....
    Случайни хора УАЗ не карат

    Коментар


    • #17
      Re: Ресьор+пружина

      Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
      Има и един друг вариант-да се подложи на ресьора там където стъпва на моста.Може да се подложи и повече от 5 см подложка-само трябва да се сменят скобите с по дълги.И също се повдига шасито и няма да удря на тампоните
      Е да де ама и 1м подложка да му сложиш пак разстоянието м/у моста и тампона си остава същото,а мойта цел не е толкова във височината колкото в подобрявана на ходовете на окачването,а не в първата дупка и моста да се удря в тампона.Така,че този начин според мен е пълна безсмислица.

      Днсека гледах на другия ми джип Газ69 сигурно разстоянието беше 5 см -е това ха кво прилича
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #18
        Re: Ресьор+пружина

        пружина , ресор , и ограничител които ляга на ресора е само за ненормални товари , това ще му либсва каквато и да е федерация , порсто твърдо окачване , така правят москвичите дето возят дърва

        мисалта ми е че,не е удачен варианта , освем ако не се ползва за прекомерен товар
        sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време

        Коментар


        • #19
          Re: Ресьор+пружина

          ето още малко по темата:

          http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=183

          Подобравя се плавността на окаването па дали е така незнам
          Луд умора нема,само се поти!!!

          Коментар


          • #20
            Re: Ресьор+пружина

            Включвам се и аз макар че съм със Самурай.
            Надявм се да не подцените моето мнение макар че зная кой квото си е намислил трябва да си го пробва.
            Та на въпроса - самурая ми вече втора година на такова окачване.
            Кво направих - оставих само главния лист като носач и набутах пружини.
            Кво стана - возията се подобри но НЕ КАКТО ОЧАКВАХ.
            До къв извод стигнах - има ли пружини трябва да има носачи - т.е. това ще е следващата стъпка.
            Размислите за окачването са много индивидуални демек всеки да си знае за кво преференциално ще си използва джипа.
            Имам приятели с УАЗ дето го товарят с по 2-3 кубика дърва.В този случай пружиното окачване е неприложимо.
            Основната разлика в двата вида окачване е в характеристиките.
            За Ресора /пакета/ е важно да се знае че колкото повече се товари, съпротивителната му сила нараства. В такъв случаи за комфорт не може да се говори.
            С пружината нещата не са така.
            Аз съм се заел да си направя самурая да вози като кола без да му качвам допълнителен товар.
            Може да ви звучи смешно, но мисля че няма да мирясам докато не го направя.
            Хубавото е че непрекъснато изникват нови идеи.
            А възглавници??????????
            VITARA, SAMURAI
            FIAT PANDA 4x4 CABRIO
            RENAULT ESPACE QUADRA
            ...и едно сивикче за града...

            Коментар


            • #21
              Re: Ресьор+пружина

              Четвърти варянт - удължаване на планиките на които се захваща ресиора за ухото на шасито в "плаващият край" (с четирите тампона)
              Колегите с 452 да му мислят друго
              Случайни хора УАЗ не карат

              Коментар


              • #22
                Re: Ресьор+пружина

                Първоначално публикуван от Юли Преглед на мнение
                пружина , ресор , и ограничител които ляга на ресора е само за ненормални товари , това ще му либсва каквато и да е федерация , порсто твърдо окачване , така правят москвичите дето возят дърва

                Май не четеш като хората?

                Да се махнат листа от ресьора като същевременно остават горните обаче все още не ми е ясно колко наброй,който да държат моста да не изпадне
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #23
                  Re: Ресьор+пружина

                  Да се махнат листа от ресьора като същевременно остават горните обаче все още не ми е ясно колко наброй,който да държат моста да не изпадне

                  Колега моста го държи само главният лист.
                  VITARA, SAMURAI
                  FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                  RENAULT ESPACE QUADRA
                  ...и едно сивикче за града...

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Ресьор+пружина

                    махаш колкото прецениш , освем основните , и подлагаш за да догониш височината за да можеш да стегнеш скобата
                    sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Ресьор+пружина

                      Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнение
                      Да се махнат листа от ресьора като същевременно остават горните обаче все още не ми е ясно колко наброй,който да държат моста да не изпадне

                      Колега моста го държи само главният лист.
                      този дето държи зе рамата или купето и следващия по дължина, тези остават
                      sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Ресьор+пружина

                        Че го държи само горния е ясно ама по нагоре в темата имаше мнения,че ресьора се усуквал при движение
                        Луд умора нема,само се поти!!!

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Ресьор+пружина

                          Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                          Че го държи само горния е ясно ама по нагоре в темата имаше мнения,че ресьора се усуквал при движение
                          това му е работата няма проблем , те тогава се чупят при усукване като остарее метала , само тогава
                          sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Ресьор+пружина

                            Е да де ама не виждам смисъл като затръгваш моста да се прибва да се върти
                            Луд умора нема,само се поти!!!

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Ресьор+пружина

                              Нали се сещате че това се отразява не само на ресьора но и променя рязко ъгълът на пречупване на кардана... и ако моста е доста надолу при лифтован автомобил кардана вече е доста пречупен. Като се засуче и моста напред-назад и става весело...
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Ресьор+пружина

                                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                                Е да де ама и 1м подложка да му сложиш пак разстоянието м/у моста и тампона си остава същото,а мойта цел не е толкова във височината колкото в подобрявана на ходовете на окачването,а не в първата дупка и моста да се удря в тампона.Така,че този начин според мен е пълна безсмислица.

                                Днсека гледах на другия ми джип Газ69 сигурно разстоянието беше 5 см -е това ха кво прилича
                                Разстоянието не е същото Като се подложи под ресьора-се измества шасито по нагоре-един вид лифт и се увеличава разстоянието от шасито до моста и става по голямо разстояние от тампоните до моста.Подлагат се малки парчета може и от ресьор-но трябва болта който държи пакета листовете ресьор да мине този болт и през подложките-поне така знам и са ми казвали хора които са подлагали

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X