Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самоделно комбинирано окачване за УАЗ 469-ресьор+пружина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Re: Ресьор+пружина

    +2
    Случайни хора УАЗ не карат

    Коментар


    • #47
      До: Ресьор+пружина

      Колеги купих си TLC BJ70 и сам решил да и сменя окачването(ресьори амортисьори и т.н.т) запознат съм чат пат с цените, но моля за съвет за избор на марка. Предварително благодаря.

      Коментар


      • #48
        Самоделно комбинирано окачване за УАЗ 469-ресьор+пружина

        Ето и направа на самоделно окачване за УАЗ.Ресьор и пружини.
        Начин за изработка:



        Задняя комбинированная подвеска


        Материалы и оборудование, необходимые для работы:
        - пружины задние от ВАЗ 2101-07 – 2 шт
        - проставки резиновые с металлическими от ВАЗ 2101-07 задние – 4 шт
        - труба ф 92 мм – 0.5 м
        - втулки стальные длина 65 мм, наружный ф 19 мм, внутренний – 10 мм – 8 штук
        - болт М10х1,25 с гайкой и шайбами длина 90 мм - 8 штук
        - лист стальной 5 мм
        - лист стальной 6 мм
        - болгарка
        - сварочный аппарат

        Нижняя опора состоит из площадки и направляющей, площадка изготавливается из стали 5 мм, направляющая из трубы ф 92 мм, свариваем площадку с направляющей (в середине площадки можно вырезать отверстие чтобы вода не копилась). Привариваем опоры к кожуху заднего моста параллельно опорам под рессоры на расстоянии определяемом практически, спереди и сзади опоры привариваем упоры для усиления, надеваем на опоры проставки резиновые от ВАЗ 2101-07 (резину немного сточить). Нижние опоры готовы.



        Верняя опора аналогично варится из стали 5 и 6 мм (6 мм уголки которые соединяют верхнюю площадку с боковой) и куска трубы ф 92 мм, одеваем резиновые опоры.


        Верхняя опора крепится на болты с внутренней стороны рамы следующим образом (параллельность и координаты расположения вымеряются практически на машине):



        Две втулки привариваются к раме сверху, а две ввариваются в раму ближе к нижнему ее краю. Если просто просверлить отверстия на 10 мм в раме, то рама при затяжке болтов будет просто плющится, она ж полая, а втулки не дают ей плющится, надеюсь понятно объяснил. Ну и крепим к ним верхнюю опору. Пружины вставляем, и вот вам результат:

        Да, наверное, придется переместить кронштейн крепления тормозного тройника.


        Передняя комбинированная подвеска


        Материалы и оборудование, необходимые для работы:
        - пружины передние от ВАЗ 2101-07 – 2 шт
        - проставки резиновые с металлическими от ВАЗ 2101-07 передние – 4 шт
        - труба ф 76 мм – 0.5 м
        - втулки стальные длина 65 мм, наружный ф 19 мм, внутренний – 10 мм – 8 штук
        - болт М10х1,25 с гайкой и шайбами длина 90 мм - 8 штук
        - лист стальной 5 мм
        - лист стальной 6 мм
        - болгарка
        - сварочный аппарат
        Нижняя опора (аналогично с задней подвеской) состоит из площадки и направляющей. Затем привариваем к площадке снизу 4 полоски шириной 25 мм, к этим полоскам привариваем пластину, на которой висят стремянки, со смещением (края пластины и опоры выровнять).






        Провариваем все, что можно, вокруг данной конструкции, отрезаем лишнее, собираем все это вместе с рессорой. Нижняя опора всборе готова.
        Верхняя изготавливается аналогично опоре заднего моста и крепится точно также. Пришлось удлинить кардан с помощью двух шайб толщиной 13 мм каждая, которые ставятся у раздатки и моста:

        Чертеж опоры:
        Последно редактирано от TRAPERA; 21-11-07, 09:16.

        Коментар


        • #49
          До: Самоделно комбинирано окачване за УАЗ 469-ресьор+пружина

          виж поста на колегата NIK от първата страница.

          Коментар


          • #50
            До: Самоделно комбинирано окачване за УАЗ 469-ресьор+пружина

            Първоначално публикуван от nasko919 Преглед на мнение
            виж поста на колегата NIK от първата страница.
            Поста съм го видял и сложих нарочно снимките защото линк-а е към чужд сайт.Много пъти се случва след време да ги няма нещата от линк-овете и се губят интересни работи
            Предпочитам да е качено всичко полезно на нашето Фтп.

            Коментар


            • #51
              До: Самоделно комбинирано окачване за УАЗ 469-ресьор+пружина

              за което благодарим.

              Коментар


              • #52
                До: Самоделно комбинирано окачване за УАЗ 469-ресьор+пружина

                Ресьор + пружина има едно единствено предимство - повишаване на товароносимостта . Нищо друго. При движение , ако не стискате здраво зъби , падат 20 годишни пломби .
                Тия дни , поради необходимост от спешна смяна на съединител,свалях каросерията на бордовака , и междувременно решиш да "туря" и едни пружини. Отзад. Пружините са сериозни , от мерцедес 123 предни.
                Спретнах кутии, които се захващат за задния мост механично ,а на шасито ме домързя и направо ги заварих.(кутията , не пружината) За около 5 часа . С кафетата и следобедния секс Снимките са кофти , от телефон.
                Мааалко ги призчислих т.е. оставих по твърди и возията е ужасна. На последната снимка не се вижда хубаво ,но това в/у уазика са 2 палета тухли , около 2 тона и кусур. И въобще не му личи.А на нормално окачване ще е жалка гледка - размазан !
                Изводи. Ако не возите по два тона , не правете такива дивотии.
                Никакви артикулации , сещате се защо. Тухла.
                Прикачени файлове
                Уморените коне не ги убиват , нали ??

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X