Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокажи Lock Right от Русия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Блокажи Lock Right от Русия

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    Оставете майтапа настрани.

    Кажете вършат ли работа тези блокажи, и заслужава ли си да даде човек 1200 лева?..
    Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
    Питай Белов дали му е смешно ,той е последния който знам да е ползвал такъв вид.
    Я обяснете "страничните ефекти" на това чудо,какво излишно пада след употребата!?
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #32
      От: Блокажи Lock Right от Русия

      Първоначално при пробите работеше идеално точно като на клиповете Но след 2-3 часа яко каране взе да щрака яко и да разблокирва постоянно на другия ден пък беше заключен когато си иска и така .......
      Проблема се оказа ,че е в пружинките който създават натиска .
      ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

      Коментар


      • #33
        От: Блокажи Lock Right от Русия

        Ясно.
        По-добре заварка.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #34
          От: Блокажи Lock Right от Русия

          Току-що прибрах УАЗа от Лозен, с прясно монтирани блокажи. Поради късния час нямаше как да го вкарам в планината. Първи впечатления от непланински терени:

          - Уличките на Лозен. Тесни, затова пък стръмни. Действието се развива с блокажите в двата моста, преден мост изключен от раздатката, но със зацепени хъбове. 90 и 180-градусови завои при наклон нагоре, наклон надолу, с газ, без газ, всякакви. Никакво влошаване на управляемостта. Дълго се чудех откривам ли някаква разлика или си измислям, май се оказа второто.

          - Околовръстното шосе, 80 км/ч. Плавните завои на пътя с престрояванията от лента в лента с посочената скорост бяха безпроблемни. Изпреварих доста народ

          - Софийски квартални улички. Най-после успях да чуя прословутото щракане при прехвърлянето на зъбите. Работата е там, че двигателят напълно го заглушава и се чува само при обороти близки до празния ход.

          - Накрая го вкарах там, където царуват багерите:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SNC00470.jpg
Прегледи:1
Размер:165.1 КБ
ID:5658044

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SNC00465.jpg
Прегледи:1
Размер:165.7 КБ
ID:5658042

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SNC00466.jpg
Прегледи:1
Размер:170.7 КБ
ID:5658043

          С преден мост, на бавни. Като танк. Въобще не разбрах върху какво минах, закантарих ли, загладих ли терена и т. н. Такива въпроси вече няма да са важни

          Коментар


          • #35
            От: Блокажи Lock Right от Русия

            Според мен като изключиме принудителните, за самоблокиращи тези май са най добрия варянт /сравнявам с бтр-ски, уаз-ов плацов или бтр-ски с по плавно включване и квайф/, а и са на цена на БТР-ски.
            Доста ми харесаха как се държат, сега е интересно какво ще става при голям тормоз и след определен пробег дали ще се държат както в началото. Ако всичко е наред и за напред мойто мнение е че си Заслужават!
            За предения - влошава управяемостта но увеличава проходимостта в пъти. Въпрос на навик.

            В ситуация когато даваш газ и ти трябват ги има. Ако се кара с майсторлък милсля че може да се окаже не толкова лош и за преден. То не се ли пробва няма как да се знае.

            На горния джип монтирахме и на двата моста - задния в средата на границата луфта на зацепване, предния в долната граница /зацепва по лесно но така дойде касетата/. Много точна изработка, дано да е толкова добро и като матерял и закалка. В предния има още хлабини по сферите и полуоските за доотстраняване, но го пуснахме да е в движение че мерака си е мерак Отвора на кръстачката е около 22мм което ще улесни избиването на полуоската в случей на скъсване както при бтр-ските.

            Ето по някоя снимки и клип при вдигнати колела. Клип в действие нямам, нямаше кой да снима, но в скоро време се надявам да има в темата.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150430_182312.jpg
Прегледи:1
Размер:89.3 КБ
ID:5658153

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150430_184946.jpg
Прегледи:1
Размер:123.8 КБ
ID:5658156

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150430_185313.jpg
Прегледи:1
Размер:137.3 КБ
ID:5658157

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150430_185321.jpg
Прегледи:1
Размер:100.1 КБ
ID:5658158

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150430_190019.jpg
Прегледи:1
Размер:157.0 КБ
ID:5658159

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150430_190351.jpg
Прегледи:1
Размер:97.3 КБ
ID:5658160

            и предния

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150503_113402.jpg
Прегледи:1
Размер:160.2 КБ
ID:5658161

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150503_115741.jpg
Прегледи:1
Размер:87.7 КБ
ID:5658162

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150503_115745.jpg
Прегледи:1
Размер:73.9 КБ
ID:5658163

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150503_115913.jpg
Прегледи:1
Размер:109.0 КБ
ID:5658164

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150503_120204.jpg
Прегледи:1
Размер:147.6 КБ
ID:5658165

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150503_120338.jpg
Прегледи:1
Размер:146.4 КБ
ID:5658166

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150503_120604.jpg
Прегледи:1
Размер:131.9 КБ
ID:5658167

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150503_120756.jpg
Прегледи:1
Размер:147.0 КБ
ID:5658168

            https://youtu.be/4GBHfpqX2_w


            П.С. Румене това си е като с заварка която изключва като няма зор С отключен дясен хъб дърпа на ляво та не се удържа, което какво значи? При увиснало колело джипа пак тръгва.
            Последно редактирано от Nik; 05-05-15, 21:48. Причина: пс
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #36
              От: Блокажи Lock Right от Русия

              Благодаря за мераклийската работа Пробите тепърва предстоят.

              Коментар


              • #37
                От: Блокажи Lock Right от Русия

                Ники,тъй като на теб,ти имам много доверие радвам се да чуя това,че ми писна да свалям и качвам пролет и есен заварените касети.Друг въпрос ,откъде може да се купят и някаква орентировачна цена.

                Коментар


                • #38
                  От: Блокажи Lock Right от Русия

                  Първоначално публикуван от Ahorn Преглед на мнение
                  Да, 100-процентови са. Наричат ги "разблокировки", защото нормалното им състояние е твърдо блокирани. В завой се освобождава само външното колело дотолкова, че да изпревари вътрешното. Работят като ръчните блокажи - твърда връзка между колелата и пълна липса на превъртане на свободното, включително и при диагонално провисване.

                  Ето два клипа, които илюстрират принципа на действие:
                  https://www.youtube.com/watch?v=3oL6ElIVuDI
                  https://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk

                  Цените:
                  - 10 400 рубли за един брой, по днешен курс - 363,23 лв. Справка тук: http://www.izh-techno.ru/series/blokka-uaz
                  - Транспорт - по ценоразписа на http://www.emspost.ru/ru/calc - теглото на 1 бр. е 2,5 кг, цена - 2 415 рубли или 84,35 лв.
                  - Пристигат на митницата, където се плащат още 4,5% мито и 20% ДДС.

                  Доставката:
                  - Производителите - точни и коректни. Съдействат напълно, отговарят на всякакви въпроси, организират изпращането.
                  - Плащане - Western Union, предварително. По принцип е рисковано; в случая се доверих и не сбърках.
                  - Пътуването - около седмица.
                  - Митницата - приятна изненада, бързи и акуратни. Цялата процедура с издаването на EORI номер, попълването на митническа декларация, плащането и освобождаването на стоката отне само един час.
                  Ето той ги е написал цените. Ще се жертвам да тествам един за отзад в тежка експоатация. И без това касетите ми вече никак не действат.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Блокажи Lock Right от Русия

                    Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                    Ники,тъй като на теб,ти имам много доверие радвам се да чуя това,че ми писна да свалям и качвам пролет и есен заварените касети.Друг въпрос ,откъде може да се купят и някаква орентировачна цена.
                    Да разбирам ли, че караш със заварени касети?
                    Какво и как чупиш?
                    За какво ползваш джипа?
                    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                    Коментар


                    • #40
                      От: Блокажи Lock Right от Русия

                      Що ми се струва че тоя е по добър. http://lebedka.net/products/differential-lock.html
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Блокажи Lock Right от Русия

                        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                        Що ми се струва че тоя е по добър. http://lebedka.net/products/differential-lock.html
                        Преди да избера, разгледах всички руски блокажи, които се предлагат. Карам УАЗ от скоро и не твърдя, че имам точна преценка, но виждам следните разлики на моите спрямо този в плюсове и минуси:

                        + Два пъти по-ниска цена при същия 100% ефект на блокиране (в стойността на 1 бр. ръчен пневматичен блокаж калкулирам 50% от цената на един компресор плюс цената на допълнителните проводници и тръбички).
                        + Много просто устройство; няма ги проблемите със загубата на въздух, коментирани в руските форуми.
                        + Винаги са в действие; няма как да влезеш в лошата кал без да си ги включил, и няма как да забравиш да ги изключиш след това.
                        + Колелата запазват известна степен на свобода => напрежението в трансмисията е по-малко. Колелата са блокирани и заедно с това външното запазва способността да изпреварва вътрешното, докато при ръчния блокаж просто са си блокирани.

                        - Не могат да се изключват при движение по асфалт.
                        - Възможни са проблеми с управляемостта върху хлъзгав път.
                        - При тези постоянно прехвърлящи зъби качеството на материала е много съществено.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Блокажи Lock Right от Русия

                          Да по-добър вариянт изглежда пневматичния, но цената е по 2 че и отгоре.
                          SUBARU FORESTER 2.0XT '03
                          УАЗ

                          Коментар


                          • #43
                            От: Блокажи Lock Right от Русия

                            Пневматичния не е самоблокиращ, това е друга тема
                            Случайни хора УАЗ не карат

                            Коментар


                            • #44
                              От: Блокажи Lock Right от Русия

                              С механичния блокаж моите наблюдения са, че като не сме свикнали трошенето не закъснява. Пресни примери има от Самоков и нисански мостове, а какво остава за по-крехките уазкови.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Блокажи Lock Right от Русия

                                Тази вечер се разходих из Люлин Планина. Горе беше сухо, дъждът заваля точно когато слязох и стъпих на асфалта.

                                В планината - само заден мост, изобщо не се сетих да пипна други лостове освен скоростния. При изкачвания по сух терен, на места сипкав и каменист, нямаше превъртане или загуба на сцепление. Намерих една-две кални локви, в които нарочно спрях със задните колела по средата; потеглянето беше като на сухо.

                                На асфалта - в началото лек дъжд, после порой. Не усетих нищо необичайно с управлението.

                                Засега ги усещам само при маневри и вкарване в гараж - чува се как колелата се опитват да пробуксуват, което значи че блокировката не отпуска. При бързо движение или го няма, или не се чувства.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X