Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДИНАМО ЗА УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ДИНАМО ЗА УАЗ

    А, ясно. Нямаш читава маса между двигателя, релето и купето.

    Коментар


    • #32
      От: ДИНАМО ЗА УАЗ

      Преди не е имал проблем до колкото пишеше, на мене скоро ми дава същите проблеми един 45А уазов, пак като теб сменявах релета, четки и кво ли не оказа се че проблема е в самия алтеранатор /незнам къде и какво/, смених го с друг.
      Случайни хора УАЗ не карат

      Коментар


      • #33
        От: ДИНАМО ЗА УАЗ

        Има само един начин алтернаторът да прави така и той е да се самовъзбужда, т.е. да има късо между възбуждането и +

        Коментар


        • #34
          От: ДИНАМО ЗА УАЗ

          Снощи в руски форум мернах едно изказване, че ако при замерване на съпротивлението м/у + на алтернатора и масата то е в границите на 900 до 1600 ома, то алтернаторът е изправен. Май ставаше дума за някаква Лада. Разбира се това мерене е при откачен акумулатор. А дали е актуално и за зиловия алтернатор не съм съвсем сигурен.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #35
            От: ДИНАМО ЗА УАЗ

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150211_180031.jpg
Прегледи:1
Размер:90.4 КБ
ID:5641329
            Първоначално публикуван от boychoivanov Преглед на мнение
            Днес смених и кабела за масата.Сложих и друго реле ,но ефект никакъв-напрежението се покачва до 15,7 волта.Да преговорим сега : на релето ( рр380) има два извода - на извод 15 има +12, а другият 67 отива в алтернатора с кабелна обувка. На алтернатора има друг извод със 6 мм болт -там трябва да отива към акумулатора ,ампермера.Има обаче и един кабел който беше вързан за корпуса на алтернатора и към масата на релето.
            Някой път се отбий давидиш моята.Аз също съм с алтернатор от зил 90А но ползвам рр132.
            Последно редактирано от токарев; 11-02-15, 18:09. Причина: показване на схема

            Коментар


            • #36
              От: ДИНАМО ЗА УАЗ

              Ти къде мериш тия 15 V. И регуларора като е "външен " той КЪДЕ? мери напрежението, че да го контролира.
              Последно редактирано от t72; 11-02-15, 23:00.

              Коментар


              • #37
                От: ДИНАМО ЗА УАЗ

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Има само един начин алтернаторът да прави така и той е да се самовъзбужда, т.е. да има късо между възбуждането и +
                Товаа... надявам се, че не го мислиш сериозно, а само като теоретична вероятност от "ЕЛ.МАШИНИ" от..... университета

                Коментар


                • #38
                  От: ДИНАМО ЗА УАЗ

                  Първоначално публикуван от t72 Преглед на мнение
                  Товаа... надявам се, че не го мислиш сериозно, а само като теоретична вероятност от "ЕЛ.МАШИНИ" от..... университета
                  Това съм го виждал два пъти на живо, няма какво да го мисля.

                  Коментар


                  • #39
                    От: ДИНАМО ЗА УАЗ

                    през едно реле подай плюс на захранващият кабел на релето директно от акумулатора, като релето да се командва от контактният ключ....
                    основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

                    Коментар


                    • #40
                      От: ДИНАМО ЗА УАЗ

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Това съм го виждал два пъти на живо, няма какво да го мисля.
                      Ok, че си го виждал ама "късото на възбуждането към +" къде беше? И ако е било във веригите на РР как реши, че генерагора се "САМОВЪЗБУЖДА". И ако е така, то това си е много често срещан дефект в РР.
                      Самовъзбужда се синхронен генератор, на който не се подава външно захранване към котвата(индуктора) а той при достатъчно развъртане в следствие на остатъчен магнетизъм в стом. на индуктора се възбуди и захрани своето възбуждане и т.н. ... В този смисъл смятам, че "самовъзбужда" не е пдходящ термин в случая. По му прилича "постоянно" или "твърдо" възбуден (тока във котвата не е функция на оборотите, а константа).
                      Последно редактирано от t72; 13-02-15, 00:38.

                      Коментар


                      • #41
                        От: ДИНАМО ЗА УАЗ

                        Нспрежението го мерих на акумулатора, писал съм по горе. По съвет на petroff регулирах рр на 13,8-14,0 волта и проблема се реши. Оказа се че има и друг проблем, (напрежението на акумулатора е12,8-13волта а на алтернатора 13,8-14волта) и това ще се реши скоро.....
                        Където не мога пеш продължавам с Уаза.
                        Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
                        Съдействие на закъсали автомобили

                        Коментар


                        • #42
                          От: ДИНАМО ЗА УАЗ

                          Първоначално публикуван от перко Преглед на мнение
                          през едно реле подай плюс на захранващият кабел на релето директно от акумулатора, като релето да се командва от контактният ключ....
                          Това сам ли го измисли,или получи СМС от "горе"?
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #43
                            От: ДИНАМО ЗА УАЗ

                            Първоначално публикуван от boychoivanov Преглед на мнение
                            Нспрежението го мерих на акумулатора, писал съм по горе. По съвет на petroff регулирах рр на 13,8-14,0 волта и проблема се реши. Оказа се че има и друг проблем, (напрежението на акумулатора е12,8-13волта а на алтернатора 13,8-14волта) и това ще се реши скоро.....
                            ...като шунтираш амперметъра и регулираш пак... Амперметрите често са причина за такива проблеми. Особено ако са 20-30 годишни.

                            Коментар


                            • #44
                              От: ДИНАМО ЗА УАЗ

                              Не е баш така. Трябва да се пусне и по дебел кабел.
                              Където не мога пеш продължавам с Уаза.
                              Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
                              Съдействие на закъсали автомобили

                              Коментар


                              • #45
                                От: ДИНАМО ЗА УАЗ

                                Добре, вече проблема ти е решен... дебел кабел му е майката...
                                Последно редактирано от t72; 14-02-15, 02:52.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X