Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повече за "АОК Силыч"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Повече за "АОК Силыч"

    Точно тока- след всяко зареждане и то на слух и усет.
    но Стефане кефиш ми с този бензин и вода.
    Аз навремето на москвича я правех на път когато не ми хареса чукането от двигателя.Но това е Уаз все пак-нещо близко до религия.

    Коментар


    • #17
      До: Повече за "АОК Силыч"

      20 % вода в помията на резервоара вдига октановото число с 20 единици ... А вода и кал в стар резервоар има винаги. Много помия, даже бензина да е хубав. Кое да правиш по-напред, и кога? Ей ти го автомата - той се и оправя.

      Коментар


      • #18
        До: Повече за "АОК Силыч"

        Колега,наистина ли това устройство,вдига мощността с 15%.Щото при моя двигател от 100к.с.,ще се получат 115к.с.,и няма нужда да го сменям с по-мощен,както смятах.Ако подобрява само работата на газ и бензин,аз и с обикновеното делко нямам проблеми,и не го въртя след всяко зареждане.

        Коментар


        • #19
          До: Повече за "АОК Силыч"

          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
          Колега,наистина ли това устройство,вдига мощността с 15%.Щото при моя двигател от 100к.с.,ще се получат 115к.с.,и няма нужда да го сменям с по-мощен,както смятах.Ако подобрява само работата на газ и бензин,аз и с обикновеното делко нямам проблеми,и не го въртя след всяко зареждане.
          Колега, отиди на този сайт:
          http://silych.h10.ru/
          Там има обстойно описание и много отзиви за устройството!!
          Поздрави!!
          Когато нямаме това, което ни трябва,
          ни трябва това, което имаме!

          Коментар


          • #20
            До: Повече за "АОК Силыч"

            Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
            Колега,наистина ли това устройство,вдига мощността с 15%.Щото при моя двигател от 100к.с.,ще се получат 115к.с.,и няма нужда да го сменям с по-мощен,както смятах.Ако подобрява само работата на газ и бензин,аз и с обикновеното делко нямам проблеми,и не го въртя след всяко зареждане.
            С 15% вдигало устройство за впръскване на вода, според колегата Флайфри. Силича кара двигателя да работи с максимално предварение на границата на детонациите, тоест с максимално КПД.
            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

            Коментар


            • #21
              До: Повече за "АОК Силыч"

              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
              Колега,наистина ли това устройство,вдига мощността с 15%.Щото при моя двигател от 100к.с.,ще се получат 115к.с.,и няма нужда да го сменям с по-мощен,както смятах.Ако подобрява само работата на газ и бензин,аз и с обикновеното делко нямам проблеми,и не го въртя след всяко зареждане.
              Да, вдига мощността. На двигател УАЗ - 100 конски сили, мощността се увеличава от 85кс, които имаш с кривото делко, на 100кс, колкото трябва да са.

              Коментар


              • #22
                До: Повече за "АОК Силыч"

                Колеги,не се заяждам а питам щото не знам.Двигатела ми е 100к.с.щото не е стандартния.Имам нужда от нормално обяснение,а не от разговори за криво" делко идр.Темата ми се вижда интересна.

                Коментар


                • #23
                  До: Повече за "АОК Силыч"

                  Хората ти отговориха съвсем направо и по същество
                  Помисли как работи делкото и какво прави. Колко е криво може да е по-сложен въпрос, но обикновено не много по. После помисли как компютърчето решава да пусне искрата, и как я мести винаги на границата на детонацията. А ако бензина или нещо друго се изменят даже в течение на един оборот на вала, веднага я премества на друго правилно място. Което делкото не може по принцип, даже да е изправно. Така и моторът влиза в максимално допустимите си режими и тръгва да върви. Не само да гори и плюе бензина.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Повече за "АОК Силыч"

                    аз пък акто видях темата си помислих за една джаджа която я видях на 1 пежо.1 бутилка има която да корегира октановото число на бензина.примерно трябва да работи с 98 а и се налее 95 или та прецакат на бензиностанцията компютъра си прибавя октан и става пак 98,но 1 зареждане струвало 2 хиляди,ама досега не го е зареждал става вече 5 ,6 години.а ако няма налично в бутилката неможеш да запалиш колата
                    Където не мога пеш продължавам с Уаза.
                    Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
                    Съдействие на закъсали автомобили

                    Коментар


                    • #25
                      До: Повече за "АОК Силыч"

                      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                      Хората ти отговориха съвсем направо и по същество
                      Помисли как работи делкото и какво прави. Колко е криво може да е по-сложен въпрос, но обикновено не много по. После помисли как компютърчето решава да пусне искрата, и как я мести винаги на границата на детонацията. А ако бензина или нещо друго се изменят даже в течение на един оборот на вала, веднага я премества на друго правилно място. Което делкото не може по принцип, даже да е изправно. Така и моторът влиза в максимално допустимите си режими и тръгва да върви. Не само да гори и плюе бензина.
                      +1
                      Когато нямаме това, което ни трябва,
                      ни трябва това, което имаме!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Повече за "АОК Силыч"

                        Първоначално публикуван от boychoivanov Преглед на мнение
                        аз пък акто видях темата си помислих за една джаджа която я видях на 1 пежо.1 бутилка има която да корегира октановото число на бензина.примерно трябва да работи с 98 а и се налее 95 или та прецакат на бензиностанцията компютъра си прибавя октан и става пак 98,но 1 зареждане струвало 2 хиляди,ама досега не го е зареждал става вече 5 ,6 години.а ако няма налично в бутилката неможеш да запалиш колата
                        Ъ? Звучи шашма, ама сме вече много офтопик.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Повече за "АОК Силыч"

                          Благодаря,на колегата Стефан.Това обяснение вече ме устройва,аз съм бос в теорията.Всичко което знам,съм го научил по-принципа проба-грешка.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Повече за "АОК Силыч"

                            Здравейте колеги!
                            Много се впечатлих от сайта на сильiч,и конкректно от октан-коректора,но понеже съм бос да ви питам:
                            Искам да си поставя аок на мойто камионче nissan patrol 2.8 ,шестак,карбуратор,делко с чукче и наковалня...един майстор ме наплаши,че тази система (чукчето и наковалнята)била много стара,ненадеждна и увеличавала апетита на двигателя....Та може ли да поставя аок на моят двигател,от къде да го закупя и евентуално някой ,който е наясно ако трябва да се преправя нещо-да го направи???А и това чукче и наковалня дали не мога да ги заменя с нещо по-надеждно(електронно запалване(???) или датчик на Хол(???))...Абе въобще не съм наясно,та ще ви бъда много благодарен ако ме насочите към кого да се обърна или пък ми обясните какво трябва да направя в моят случай.
                            08седемшест5едно513четири

                            Коментар


                            • #29
                              До: Повече за "АОК Силыч"

                              Делкото може да се преправи на електронно, но дали Силич може да работи с 6 или 8 цилиндрови двигатели не знам. Ще пиша на Леонид(конструктора на Силич) да го питам.
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Повече за "АОК Силыч"

                                Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
                                Здравейте колеги!
                                Много се впечатлих от сайта на сильiч,и конкректно от октан-коректора,но понеже съм бос да ви питам:
                                Искам да си поставя аок на мойто камионче nissan patrol 2.8 ,шестак,карбуратор,делко с чукче и наковалня...един майстор ме наплаши,че тази система (чукчето и наковалнята)била много стара,ненадеждна и увеличавала апетита на двигателя....Та може ли да поставя аок на моят двигател,от къде да го закупя и евентуално някой ,който е наясно ако трябва да се преправя нещо-да го направи???А и това чукче и наковалня дали не мога да ги заменя с нещо по-надеждно(електронно запалване(???) или датчик на Хол(???))...Абе въобще не съм наясно,та ще ви бъда много благодарен ако ме насочите към кого да се обърна или пък ми обясните какво трябва да направя в моят случай.
                                Да, системата с чукче и наковалня е стара, ненадеждна и увеличава апетита на двигателя. Това не пречи понякога (ама само понякога) да работи добре.

                                Вероятно можеш да използваш делко с датчик на Хол или електромагнитен датчик, от по-нови модели на двигателя и/или камиончето. Схемата можеш да я допълниш с комутатор със 7 крачета от произволен автомобил и бобина за електронно запалване, пак почти от произволен автомобил. Оттам нататък поставянето на АОК е тривиално. Най-вероятно ще си толкова доволен от новото делко, че няма да ти се занимава с АОК и по-нататъшни подобрения.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X