Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повече за "АОК Силыч"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Повече за "АОК Силыч"

    Интересува ме дали някой е слагал такова у нас, внася ли ги някой или трябва да се свържа с някой руски магазин. Дали може да се постави на ГАЗ - 69 - с двигател С21 - Жук/Ниса и въобще повече инфо за него!!
    Поздрави!!
    Когато нямаме това, което ни трябва,
    ни трябва това, което имаме!

  • #2
    До: Повече за "АОК Силыч"

    Разшифровай това "АОК". За какво става на въпрос?
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

    Коментар


    • #3
      До: Повече за "АОК Силыч"

      Автоматический октан-корректор «Силыч»
      http://silych.h10.ru/
      Когато нямаме това, което ни трябва,
      ни трябва това, което имаме!

      Коментар


      • #4
        До: Повече за "АОК Силыч"

        Интересна джаджа, но според мен, колкото по-малко електроника в джипа, толкова по-добре.
        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

        Коментар


        • #5
          До: Повече за "АОК Силыч"

          Жоро, защо и се плашите толкова на електрониката??
          Мисля, че проблема на Руската електроника е в елементната база. Иначе според мен ако я пооправиш малко(имам в предвид да посмениш някой мощен транзистор) си работи перфектно. Аз лично ще си сложа електронно запалване и мисля, че ще работи по добре. Дори няма да има нужда да си нося резервно в колата. А този "Силыч" ще пробвам да си го купя и поставя. И без това с горивата не е съвсем ясна историята. Последната версия работи и с газова уредба - т.е. пали на бензин и автоматично минава на газ след това. Ще видим, а и цената не кой знае каква.
          Поздрави!!
          Когато нямаме това, което ни трябва,
          ни трябва това, което имаме!

          Коментар


          • #6
            До: Повече за "АОК Силыч"

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Силич.jpg
Прегледи:1
Размер:118.3 КБ
ID:5041674
            Супер доволен съм, днес ми пристигна АОК-Силич!!
            За сега не мога да го пробвам, трябва първо да си сменя делкото с ново (с датчик на ''ХОЛ''), вече си взех от Лада Самара и започвам малко механични преработки!! Като го навържа ще пиша как се държи!!
            Поздрави!!!
            Когато нямаме това, което ни трябва,
            ни трябва това, което имаме!

            Коментар


            • #7
              До: Повече за "АОК Силыч"

              Хм. И кво им е на руските транзистори?
              Хол се пише без кавички и само с една главна буква, както всяка друга фамилия.

              Коментар


              • #8
                До: Повече за "АОК Силыч"

                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                Хм. И кво им е на руските транзистори?
                Хол се пише без кавички и само с една главна буква, както всяка друга фамилия.
                Стефане, очаквах коментар за устройството, за което научих от теб, а ти се вгледа в името на Хол!!
                Поздрави!!
                Когато нямаме това, което ни трябва,
                ни трябва това, което имаме!

                Коментар


                • #9
                  До: Повече за "АОК Силыч"

                  С датчик за детонации ли си го поръча? Защо предпочете да е за делко с датчик на Хол, като има и за УАЗ/ГАЗ-ови делка и за какви пари става дума? А доставката? Определено се интересувам и аз от такава джиджавка колега.
                  0886 854 174

                  Коментар


                  • #10
                    До: Повече за "АОК Силыч"

                    Първоначално публикуван от Иван/Ivan Преглед на мнение
                    С датчик за детонации ли си го поръча? Защо предпочете да е за делко с датчик на Хол, като има и за УАЗ/ГАЗ-ови делка и за какви пари става дума? А доставката? Определено се интересувам и аз от такава джиджавка колега.
                    Колега, поръчах го за Газ-69 с двигател С21 от НИСА, а за тях единственото делко е с чукче. Производителя ме посъветва да си преработя делкото, защото го е произвеждал и за механично, но резултатите били трагични и е спрян от производство.
                    Ето части от кореспонденцията:

                    "Если двигатель как с этого сайта
                    >то проще туда самому поставить ДХ. Для него точно ничего не выпускают. С контактной системой ты намучаешься.
                    >Похоже переходник для ДД придется самому точить. У меня переходники М11*1,25
                    закончились и никто не берется.
                    Чертежи есть на моем сайте.

                    Ты заказываешь с вариант с датчиком Холла?

                    >Стоимость 1630 АОК Силыч + 160ДД + 100 газ-бензин +1000 почте=2890р.
                    >1EUR-35р. = 83 EUR
                    Поздрави!!
                    Когато нямаме това, което ни трябва,
                    ни трябва това, което имаме!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Повече за "АОК Силыч"

                      [quote=misho5kov;247959]Колега, поръчах го за Газ-69 с двигател С21 от НИСА

                      А-ха! Аз съм си с оригиналния двигател и постоянно ми се въртят идеи за доработка. Сега се снабдих с фланец за пълнопоточно очистване на маслото /за съвременните филтри/ и в неделя ще го сложа. Запалването е другото поле за въздействие и с интерес ще очаквам да споделиш впечатления от работата на устройството. Точността е в пъти по-висока и няма начин да не се почувства-хем в разход, хем в мощност. Успех!
                      0886 854 174

                      Коментар


                      • #12
                        До: Повече за "АОК Силыч"

                        Монтирах автоматичния октан коректор на моята Газ-ка миналия петък и съм изминал около 500км. Устройството работи. Усеща се малко увеличение на мощността, но има по-сериозна разлика в разхода. На шосе ( 80-90км/ч ) преди монтажа -20л. газ, след монтажа- 17л.
                        Паля по-лесно.
                        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Повече за "АОК Силыч"

                          Това го има на почти всички коли от 86 г. насам. По добър е варианта с ръчно задаване на момента на изпреварване. Можеш да си коригираш мощността и економичността както си желаеш, разбира се в определени граници.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Повече за "АОК Силыч"

                            Силыч е много хубаво нещо, защото е правен тъкмо за уазовете, които си нямат такова от завода. На Патриота например октанкоректора е част от целия компютър на двигателя, и има датчик и на рамата, за да филтрира тежките удари по колата и да не лъже мотора. Но за нашата работа това е устройството.
                            Ръчното регулиране значи да правиш регулировки след всяка бензиностанция, и всеки път като се разтресат резервоарите и бензина и водата се смесят.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Повече за "АОК Силыч"

                              И при всяко превключване газ-бензин
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X