Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повече за "АОК Силыч"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Повече за "АОК Силыч"

    Първоначално публикуван от em4eto_9180 Преглед на мнение
    Ако може един въпрос от лаик. Значи ли че при монтаж на АОКа се компенсира фрезоването на главата,или пак не съм разбрал
    Не може.
    То ако става за въпрос, Ясен ти е казал... Даваш му предварение да пали по-рано горивната смес и нещата се нагласят.
    Нали до сега цял живот тия машини все така са карани.
    Кой преди това им е фрезовал главите... Почти никой.

    Но това, че му даваш по-голямо предварение, да хвърли по-рано искрата, за да компенсираш ниското сгъстяване работещо на висок октан, не означава, че двигателя работи правилно.
    Просто с фрезоването на главата хем се разтоварва работата на двигателя и става по-правилна, хем се вдига мощността, хем пада и разхода.

    Датчикът за детонации(АОК като цяло) заедно с безконтактното запалване, ти спомага работата на двигателя да стане хептен прецизна. От което своевременно се повишава още малко КПДто, съчетано с понижен разход.

    Всичко това не означава, че ще получите чудовищна мощност и изключително нисък разход. Това означава, че ще имате един прецизен и дабър бензинов двигател както трябва да бъде, за да може да се разчита на него по всяко време и за по-дълго.

    Коментар


    • #62
      До: Повече за "АОК Силыч"

      Цената на това нещо още ли е същата, има ли внос и къде може да се намери?
      Случайни хора УАЗ не карат

      Коментар


      • #63
        До: Повече за "АОК Силыч"

        Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
        Не може.
        То ако става за въпрос, Ясен ти е казал... Даваш му предварение да пали по-рано горивната смес и нещата се нагласят.
        Нали до сега цял живот тия машини все така са карани.
        Кой преди това им е фрезовал главите... Почти никой.

        Но това, че му даваш по-голямо предварение, да хвърли по-рано искрата, за да компенсираш ниското сгъстяване работещо на висок октан, не означава, че двигателя работи правилно.
        Просто с фрезоването на главата хем се разтоварва работата на двигателя и става по-правилна, хем се вдига мощността, хем пада и разхода.

        Датчикът за детонации(АОК като цяло) заедно с безконтактното запалване, ти спомага работата на двигателя да стане хептен прецизна. От което своевременно се повишава още малко КПДто, съчетано с понижен разход.

        Всичко това не означава, че ще получите чудовищна мощност и изключително нисък разход. Това означава, че ще имате един прецизен и дабър бензинов двигател както трябва да бъде, за да може да се разчита на него по всяко време и за по-дълго.
        Добре бе Жоре що ни цакат с топла бира.Взиимаш това чудо къде минава от всякъде и почват доработките:
        -Айде блокажи
        -Айде хидравлик
        -Айде фланци
        -Айде,айде и пак не е до правен

        Коментар


        • #64
          До: Повече за "АОК Силыч"

          Емо... То това си е болест, краста...
          Лошото е, че още не е измислена ваксина за тая болест

          Подобренията нямат край. Искаш още и още, и още... Абе маани...

          Карайте си джипките, пък кой какво му е на сърце и душа това да си прави.
          Но мерак се гаси с пари, друг начин още не е измислен

          Важното е ние да се уважаваме и да гледаме човешки на нещата и хората около нас.
          Това ако го правим всичко останало няма значение

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X