Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вратата на Газката е тясна !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Вратата на Газката е тясна !

    Това са. Другото нещо по тая технология се казваше София, беше жигули и мисля че не се прави от много години. Чувал съм че човекът е починал отдавна.
    Трабанта, Ситроен Мехари, петербургските Астеро са друга технология. Прости пластмасови панели закачени на тръбен скелет.

    Коментар


    • #62
      До: Вратата на Газката е тясна !

      Този със "Софията" почина отдавна. Казваше се Велизар. Освен Софиите имаше и опит за линейки. Софията беше двигател жигули, сорости ЗАЗ.
      А тези купета в Царево изглеждат правилни като концепция, но изработката беше трагична.
      Купето може да се сцепи, но геометрията като цяло си остава при (недай Боже) катастрофа.
      Особено шибано бяха направени вратите и частта им около стъклата.
      Това нема уплъняване. Иначе такива изделия са на далавера при големи серии.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #63
        До: Вратата на Газката е тясна !

        Няма да се сцепи, армировката не е ориентирана. Нито при удар, нито при преобръщане мени геометрията. Може само да се пробие, но на тесен участък. Стените на кутията сами по себе си са кутии, така че спасява екипажа.
        Стъклата се уплътняват лесно, механизмите във вратите за мене са нерешен проблем.
        В никаква серия не е далавера. Това фалира Ламбурджини последния път. Прави се много бавно за да не се самозапали. Двайсетина дни. А след това 20 денонощия зрее на специален стапел. Извънредно скъпа технология. Оправдана е само за спецтехника.

        Коментар


        • #64
          До: Вратата на Газката е тясна !

          А защо в Софията СК е била ЗАЗ?

          Коментар


          • #65
            До: Вратата на Газката е тясна !

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            Тази е армейска и е с 3 врати. Я някой да покаже друг модел. И ми се струва, че ако работата е на зор, тия 6 човека от багажника ще се изсипят по-бързо от нещастницита с Хамър.
            Като стане напечено нещастниците бързат да се скрият В Хамъра.
            Не да излизат от него.

            Коментар


            • #66
              До: Вратата на Газката е тясна !

              Не се. Всичко свършва докато разберат че е започнало.
              Не обичат да стоят вътре. Знаят че каквото и да го удари се изкривява и няма да могат да отворят вратите и да излязат като спре или се запали.

              Коментар


              • #67
                До: Вратата на Газката е тясна !

                Този спор е доста безмислен.Погледнато чисто технически и в сантиметри вратата на ГАЗ-ката си е тясна.И какво от това?На който му харесва машината това не му прави впечатление.Ако имах възможност веднага бих си взел ГАЗ-ка,независимо от това,че съм пробвал влизането и знам,че не е много удобно.Но на мен и така си ми харесва.Така че какво значение имат тук някакви си сантиметри?

                Коментар


                • #68
                  До: Вратата на Газката е тясна !

                  Предлагам един лесен вариант за решаване на проблема с тясната шофьорска врата:
                  1. Вратата се срязва вертикало
                  2. От горния ръб на купето,където започва паза на вратата се реже вертикално надолу до прага.
                  3. Там, където влиза предната шпригла в купето зад шофьора се разпробиват точковите заварки
                  4. Откачения лист се заварява между двете части на вратата, като от вътрешната страна се добавя лист по профила на вратата
                  5. Колонката по която ляга вратата в затворено положение се заварява назад до колконката с отвора на шприглата
                  6. Резервната гума отива отзад или отдолу-както е при мен
                  7. Дъгата по която е брезента на вратата/тръбата/ се удължава и с това ремонта приключва и несгодите около трудното влизане. Илюзията за оригиналност е доста добра. Времето за преработката е около ден без пребоядисването
                  Ето как се получи при мен:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:normal_Podg%20za%20boya.jpg
Прегледи:1
Размер:43.9 КБ
ID:5040933Натиснете снимката за да я уголемите

Име:normal_Pogled%20%20otlyavo.jpg
Прегледи:1
Размер:42.1 КБ
ID:5040934Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0007.jpg
Прегледи:1
Размер:168.6 КБ
ID:5040935Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0014.jpg
Прегледи:1
Размер:152.1 КБ
ID:5040936Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0011.jpg
Прегледи:1
Размер:146.9 КБ
ID:5040937Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0037.jpg
Прегледи:1
Размер:301.8 КБ
ID:5040938Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 075.jpg
Прегледи:1
Размер:325.6 КБ
ID:5040939
                  0886 854 174

                  Коментар


                  • #69
                    До: Вратата на Газката е тясна !

                    Колега един въпрос:
                    Как докарахте мата на боята и каква е?
                    ООО забравих да те похваля - Свършили сте перфектна работа! Браво!
                    Густо майна , пътят свърши !!!

                    Коментар


                    • #70
                      До: Вратата на Газката е тясна !

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:normal_Podg%20za%20boya.jpg
Прегледи:1
Размер:43.9 КБ
ID:5040933Натиснете снимката за да я уголемите

Име:normal_Pogled%20%20otlyavo.jpg
Прегледи:1
Размер:42.1 КБ
ID:5040934Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0007.jpg
Прегледи:1
Размер:168.6 КБ
ID:5040935Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0014.jpg
Прегледи:1
Размер:152.1 КБ
ID:5040936Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0011.jpg
Прегледи:1
Размер:146.9 КБ
ID:5040937Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0037.jpg
Прегледи:1
Размер:301.8 КБ
ID:5040938Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 075.jpg
Прегледи:1
Размер:325.6 КБ
ID:5040939[/quote]
                      ==================================================
                      хорошие фото.Газката ПОЧТИ настоящая
                      не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

                      Коментар


                      • #71
                        До: Вратата на Газката е тясна !

                        Първоначално публикуван от e100 Преглед на мнение
                        Колега един въпрос:
                        Как докарахте мата на боята и каква е?
                        ООО забравих да те похваля - Свършили сте перфектна работа! Браво!
                        Боята е българска, на Лакпром София, като си поиграх малко да убия зеленото, но може още. Към нея се добавя матик агент, производство на BODY от 10 до 30% споерд желанието за степен на матовост. Лошото е че това чудо снижава много здравината и. Снимките долу са на първата ми джипка и показват добър вид, но в действителност покритието е доста крехко та трябва да се пази в името на гъдела за окото. Просто като го сложих и боята стана толкова рядка, че не се наложи да я разреждам за пистолета. Това пък ми коства по-голям разход и се оказа че не ми остана резерв за корекции. Най досадно е миенето на изкаляната джипка обаче-в тези микропори на матираната боя се набива кал и трудно се мие. Все пак аз съм влюбен в творението си и полагам необходимите грижи. ето я и нея:
                        Прикачени файлове
                        0886 854 174

                        Коментар


                        • #72
                          До: Вратата на Газката е тясна !

                          Да не ти пука. Като ти писне и решиш да я пребоядисваш, може да идем при едни в завода в Световрачене, и те да направят каквато трябва. Щото цялата история излиза много сложна. И няма смисъл човек да се захваща ако познава специалисти.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Вратата на Газката е тясна !

                            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                            Да не ти пука. Като ти писне и решиш да я пребоядисваш, може да идем при едни в завода в Световрачене, и те да направят каквато трябва. Щото цялата история излиза много сложна. И няма смисъл човек да се захваща ако познава специалисти.
                            Сега съм захванал една, която искам да е 100% оригинална и като стигна до боята /току-що изчистих купето и шасито на пясъкоструен апарат/ ще те потърся да го свършим както трябва. Благодаря за предложението!
                            И понеже още не съм изчел всички правила в сайта, ако обичаш пални ми лампата как да си възстановя свободното пространство за снимки, което съм заел вече с качени от мен? И пак благодаря!
                            0886 854 174

                            Коментар


                            • #74
                              До: Вратата на Газката е тясна !

                              Цвета ти е хубав,мата също ама това където го каза за крехкостта на боята направо мен ме ядоса

                              За мен най вожното качество на боята е да е здрава.Може да е цялата одраскана ама да не се бели и люпу лесно.
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар


                              • #75
                                До: Вратата на Газката е тясна !

                                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                                Цвета ти е хубав,мата също ама това където го каза за крехкостта на боята направо мен ме ядоса

                                За мен най вожното качество на боята е да е здрава.Може да е цялата одраскана ама да не се бели и люпу лесно.
                                За люпене не се люпи-грунда е за тази боя и е обработена грамотно, но без да съм химик разсъждавам така: Лака дето дава гланца и споява пигментните вещества на боята се уврежда с този мат и от там идва проблема. А съм се заглеждал по внесени от запад бивши военни автомобили-и те са матови, ама не им се драска лесно боята. Питах и в магазин за маркови бои-там също ползват същия мат... Ако някой може да предложи информация за това матиране, нека каже. Може пък и от боята да е.
                                0886 854 174

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X