Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вратата на Газката е тясна !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Вратата на Газката е тясна !

    Мисля, че и тази тема се изчерпа. Всички стигнахме да извода, че вратата е тясна.
    На някой това не им пречи, на някой им харесва, а някой са възмутени.

    Хора разни.

    Нека да отворим наистина тема за " Конструктивни недомислици в колата която карам ". Така ще видим колко конструктурите на коли ни обичат и мислят за нас
    Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
    NULLA TENACI INVIA EST VIA

    Коментар


    • #47
      До: Вратата на Газката е тясна !

      Ми вземете си я направете плъзгаща и хем широка хем ще се отваря в калта.За по мързеливите може и с фотоклетка
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #48
        До: Вратата на Газката е тясна !

        Защо винаги спора е уаз и останалите, че уаза има недостатъци се вижда ясно но точно това му е и чара. Когато го карам в гората искам да чуствам пътя а не хидравликата, да ми мерише на гора а не климатик. Според мен уаз е работен или автомобил за разпускане в балкана, за асфалта е наказание но удоволствие извън него. Ако искам голяма врата, abs, климатик и тн. просто ще си взема тойота например. Всеки джип си има свойте прелести, текезесарката също е прекрасна по свой си начин.
        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

        Коментар


        • #49
          До: Вратата на Газката е тясна !

          само за протокола... 2-вратите японски джипове имат и хеви-дюти варианти, при които отзад са с 2 пейки и се слиза през багажника, така че забележката за слизане от задната седалка не е съвсем уместна... дори вратата на багажника си има ръкохватка отвътре...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #50
            До: Вратата на Газката е тясна !

            Сменя се седалката на УАЗА с друга - примерно от някой западен автомобил и проблема с слизането и качването е решен!!
            Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494

            Коментар


            • #51
              До: Вратата на Газката е тясна !

              Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
              Защо винаги спора е уаз и останалите, че уаза има недостатъци се вижда ясно но точно това му е и чара. Когато го карам в гората искам да чуствам пътя а не хидравликата, да ми мерише на гора а не климатик. Според мен уаз е работен или автомобил за разпускане в балкана, за асфалта е наказание но удоволствие извън него. Ако искам голяма врата, abs, климатик и тн. просто ще си взема тойота например. Всеки джип си има свойте прелести, текезесарката също е прекрасна по свой си начин.
              Моят ми мирише на масло и бензин или на спарен гюрук и тиня
              Освен това никога не съм отричал УАЗа. Страхотна машина, особено, ако е в добро състояние, но си мисля, че експлоатационните и качества няма да пострадат, ако конструкторите се сетят, че на нея ще се возят хора, все пак. Или неудобствата са за да не се притъпява революционната бдителност
              При УАЗ не съществува и минимален риск от заспиване на волана
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #52
                До: Вратата на Газката е тясна !

                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                само за протокола... 2-вратите японски джипове имат и хеви-дюти варианти, при които отзад са с 2 пейки и се слиза през багажника, така че забележката за слизане от задната седалка не е съвсем уместна... дори вратата на багажника си има ръкохватка отвътре...
                +1
                И рискът да си цепнеш ръката го няма...
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #53
                  До: Вратата на Газката е тясна !

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Моят ми мирише на масло и бензин или на спарен гюрук и тиня
                  Освен това никога не съм отричал УАЗа. Страхотна машина, особено, ако е в добро състояние, но си мисля, че експлоатационните и качества няма да пострадат, ако конструкторите се сетят, че на нея ще се возят хора, все пак. Или неудобствата са за да не се притъпява революционната бдителност
                  При УАЗ не съществува и минимален риск от заспиване на волана
                  Однажды один шофер, встетив приятеля, разговорился о достоинствах и недостатках УАЗа и под конец говорит другому: "С точки зрения проходимости и технических решений УАЗ очень неплохая машина."
                  "Да, - говорит второй, - просто конструкторы забыли при разработке, что на нем будут ездить люди."
                  Това го казват самите руснаци.
                  А пък ако ще си броим дръжките , моят има дръжки и в бакажника, даже вратата има ключалка и се отваря и от вътре пъъък. А да не говорим че имам бордови компютър с синтезатор на говор .
                  Но все пак вратата ми е тясна.
                  Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                  NULLA TENACI INVIA EST VIA

                  Коментар


                  • #54
                    До: Вратата на Газката е тясна !

                    Нищо и няма на вратата. Ами вие с Чуров често ... ъъъ ... беседвате)))))))))
                    Помощ ви трябва на вас, не други врати. Прочее, мога да ви консултирам. Че тука по Софията е страшно. Останал съм има - няма стотина кила, гърч страшен(((

                    Коментар


                    • #55
                      До: Вратата на Газката е тясна !

                      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                      Нищо и няма на вратата.
                      Като и нема нищо ти що не си турнеш една триъгълна от лявата страна да се чанчиш качествено, а аз като добро другарче ще ти зазидам дупката дето остава

                      Кво ми се глезиш с тая модерна пластмаса
                      Така всеки знае.
                      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                      Коментар


                      • #56
                        До: Вратата на Газката е тясна !

                        Първоначално публикуван от markan Преглед на мнение
                        Е са го ЗАГАЗИ.
                        За трети или четвърти път стигам до подобна тема: Изразено мнение. Следващ пост - подобен на този! Е вече започвам да се хиля само като видя така нареченото "предупрждение - предположение - констатация".

                        Коментар


                        • #57
                          До: Вратата на Газката е тясна !

                          Никви ядове. Понеже мене не ме слушаш, фани Куадрата да те научи с четката. Щом си готов с новата ми кабина с триъгълни врати - веднага ще почерпя богато.
                          Беше време, вярвах че като доправя тоя джип, той ще може да се произвежда. Тогава и писах много. После научих че пиндостанците са натрошили стапелите в завода, и писах още за в случай че някой възстанови производството. Там вратите естествено са триъгълни. За скопен цивилен вариант задната се отваря вменяемо наляво а не чекиджийски "кат сички" щото прекопирано от десни японски педалщини, а нормалната кабина е със заден борд. Като УАЗа.
                          И други работи съм писал. Ама без десетлитрови двигатели с по осем компютъра. Понеже това отдавна го правят в ЗИЛ. Вратите на Сините птици също са триъгълни между другото, въпреки че камионите са по десет метра. Нищо че са пластмасови.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Вратата на Газката е тясна !

                            Не се услушвай и не ме разсейвай с празни приказки, а казвай кога я почваме да става триъгълна.
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #59
                              До: Вратата на Газката е тясна !

                              По данни на директора на завода Пасат в Царево, оборудването за производство на такива кабини струва около 350 000 долара. Тогава доларът беше много скъп. Предполагам че сега ще стане за около половин милион долара. Така че - когато имаш време, аз ей сега и без това си навличам гащеризона.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Вратата на Газката е тясна !

                                Гледах някакви полуготови купета в Царево. Твоето от този тип ли е?
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X