Значи на Уаза монтирах електрически вентилатори от Лада,2 на брои по 10А единия.
Монтирах и датчик който да ги пуска като стигне необходимата температура.
Цялата с-ма уж работи ,в смисъл охлажда си пуска си се, гасне си,охлажда нормално,само има един проблем койти ме тревижи много.
При пускане на вентилаторите много често,да не казвам почти всеки път джипа гасне от консумацията им.По данни на табелката има по 10А единия демек 20А двата.Не съм ги мерил с мултицета щото нещо ми се види много клекав,а ме мързи да ги закачам на баш си на ампермер.Бих се съгласил това да става с оригиналния генератор 45А ама моя съм го сменил и сега съм с 90А генератор което мисля,че е напълно достатъчно за нуждите на всички консуматори даже в повече.
Акомулатора ми е 65Аh ако има някакво значение това.
Отначало мислех че може желюзите да ми правят някакъв номер и ако са затворени да не се осигурява необходим поток и по този начин да се товарят вентилаторите.Е ама не е и от това.
Друга идея която ми се върти е на празен ход двигателя да няма достатъчно мощност да върти и генератора и помпата на хидравликата.
Оборотите са някъде около 6-7-800об/мин.
Също така при движение някой път като се пусната се усеща бая усезаемо натовараване на двигателя все едно се спъва.
Ако някой има идея и желанеия нека я сподели
Мерси предварително
Монтирах и датчик който да ги пуска като стигне необходимата температура.
Цялата с-ма уж работи ,в смисъл охлажда си пуска си се, гасне си,охлажда нормално,само има един проблем койти ме тревижи много.
При пускане на вентилаторите много често,да не казвам почти всеки път джипа гасне от консумацията им.По данни на табелката има по 10А единия демек 20А двата.Не съм ги мерил с мултицета щото нещо ми се види много клекав,а ме мързи да ги закачам на баш си на ампермер.Бих се съгласил това да става с оригиналния генератор 45А ама моя съм го сменил и сега съм с 90А генератор което мисля,че е напълно достатъчно за нуждите на всички консуматори даже в повече.
Акомулатора ми е 65Аh ако има някакво значение това.
Отначало мислех че може желюзите да ми правят някакъв номер и ако са затворени да не се осигурява необходим поток и по този начин да се товарят вентилаторите.Е ама не е и от това.
Друга идея която ми се върти е на празен ход двигателя да няма достатъчно мощност да върти и генератора и помпата на хидравликата.
Оборотите са някъде около 6-7-800об/мин.
Също така при движение някой път като се пусната се усеща бая усезаемо натовараване на двигателя все едно се спъва.
Ако някой има идея и желанеия нека я сподели
Мерси предварително
Коментар