Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо гасне при пускане на вентилаторите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Защо гасне при пускане на вентилаторите

    Стефане да ти кажа нещата при директно закачане на акумулатора са същите-па гасне.
    Позатегнах ремъка и като,че ли оправи малко,ама па гасне.

    Е колко да е тоя ток при пускане та тоя генератор да не смогне,все пак е 90А.
    На ладата имам същия вентилатор само,че един и въобще не се усеща да товари колата освен ако не го чуеш или видиш стрелката на волтметъра нема да разбереш че се е включил.


    А а това дето някой каза за бъзикане на някой електромагнит по карбуратора също ми се вижда напълно възможно,значи и тоя вариант трябва да погледна.

    Смятам да пробвам с по голям акумулатор- някъде около 100Ah да видя дали пак ще прави същите номера ама за са не съм намерил акумулатор за проба.
    Луд умора нема,само се поти!!!

    Коментар


    • #17
      До: Защо гасне при пускане на вентилаторите

      Aaaa някой път не изгаси тока при пускането а като повърти например 5-10 сек у го изгаси.

      При пускането само разтресе мотора и му свали оборотите.

      Случвало се е също така например баш при изгасването също да го гаси.

      Бе руската техника си има характер пък който кво ще да ми разправя
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #18
        До: Защо гасне при пускане на вентилаторите

        )) Вземи си зареди акумулатора нощеска като хората, и после търси що не зарежда в колата.

        Коментар


        • #19
          До: Защо гасне при пускане на вентилаторите

          Тая вечер нема да е,мързи ме да слизамо да долу.

          А защо е недозареден(може би) защото нещо неще да пали при заграт двигател и трябва да се върти бая докато се сети да запали.Иначе всичко по генератора и релето е 6.Зарежда си няма никакви проблеми там.

          И това ми е проблем който много ме тормози ама те все време не останва да го преслушам като хората

          Карбуратора е К151В.Като загрее пали много трудно и нещо не мога да разбера защо.

          Студен като пипнеш ключа пали без проблем ама като загрее не пали.

          Двигателя е след основен ремонт правен лично от мен не се съмнявам в качеството на ремонта така,че отписвам него като проблем.
          Луд умора нема,само се поти!!!

          Коментар


          • #20
            До: Защо гасне при пускане на вентилаторите

            Пак по същата причина. Стартера дърпа от него безобразно ток и той кляка. На ниската страна на бобината отива по-ниско отколкото трябва напрежение, на високата също излиза по-ниско и свещите искрят мижаво. Като повърти, валът вдига обороти и работата най-накрая става.
            Ама щом е такава работата, значи ти е изгнила нейде масата. Плетените медни въжета между динамото и шасито, и където още имаш. Ела да ти дам, имам много от едно тайно място.

            Коментар


            • #21
              До: Защо гасне при пускане на вентилаторите

              Мерси ама и аз си имам тайни места,пък като привършат мойте може и да се възползвам ако важи офертата.

              Иначе инсталацията ми е нова и всяка кабелна обувка е запоена и не смятам,че проблема с паленето е от нея.

              Ще заредя акумулатора и ще видим,дано се окажеш прав ама малко ме съмнява,че проблема с паленето е отдругаде амаа ще му видя и на него сметката
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #22
                До: Защо гасне при пускане на вентилаторите

                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                Карбуратора е К151В.Като загрее пали много трудно и нещо не мога да разбера защо.

                Студен като пипнеш ключа пали без проблем ама като загрее не пали.

                Двигателя е след основен ремонт правен лично от мен не се съмнявам в качеството на ремонта така,че отписвам него като проблем.
                Имах същия проблем
                И моя палеше трудно загрял, оказа се малка хлабина на чукчето, но ти май си с електронно и този вариянт отпада.
                А помпата бензиновата орегиналната ли е? Като загрее при мен (със всичко сменено по нея) започва да държи малко налягане и като го оставиш извесно време връща бензина.
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #23
                  До: Защо гасне при пускане на вентилаторите

                  При мен гаснеше по същия начин, но причината се оказа съвсем тривиална. Колата е на газ и като се включи вентилаторът вкарва силен въздушен поток във въздушния филтър и нарушаваше работата на изпарителя. Реших го като обърнах смукателя назад. А ти просто захрани вентилаторите директно от плюса на акумулатора, през някакъв предпазител, разбира се. Друг вариант е да използваш двустепенен датчик, който да управлява охлаждането или през мощен резистор, или като включва вентилаторите един по един. Ако си с електронно е възможно то да се смущава от пусковия ток, на вентилаторите. Може да сложиш на захранването му един мощен кондензатор.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #24
                    До: Защо гасне при пускане на вентилаторите

                    НЕ мисля,че ми трябват да се включват поотделно защото са у най-големите жеги като се пуснат духат по 10-15 сек и охладят а ако е един той ще издуха докато се пусне втория.

                    Не смятам също,че е и от това че не са вързани директно към акумулатора.Цялата ел.с-ма е преправена и всичко си е със стабилни проводници където трябва.
                    Най малкото и на директно закачане пак гасне някой път.

                    А това за електронното и аз го мислех,че при пускане ми се дръпва тока и нещо го ебава амаа.......

                    ЗА са ще пробвам да заредя акомулатора или с някой по големичък 100Ah i ще видим тогава.

                    Някой знае ли как се разбира кога е зареден един акумулатор от тия без капачките?Как става номера като не може да му се премери гъстотоата

                    А и още един въпрос?
                    На реле регулатора май беше РР132(ама ще проверя) има една капачка с резба.Като я свалиш има едно 3-позиционно ключе и на самото реле пише за регулиране на напрежението.Положенията са Мах,Средно и Минимално.
                    Според вас на кое положение трябва да е?
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Защо гасне при пускане на вентилаторите

                      1. Студена пали, топла не защото не ти работи клапанът за вентилация на поплавковата камера на карбуратора. Вместо парите от горещия карб да отиват в атмосферата през този клапан, отиват в всмук. колектор и дави мотора.
                      2. Колко е зареден един акум освен чрез гъстотата можеш да разбереш и външно чрез товарна вилка. Тя го товари с голям ток и едновременно мери напрежението. Изводите са лесни
                      3. Реле-регулаторът го поставяш на това положение, на което ти осигурява 14.5 V мерено директно върху акума

                      Коментар


                      • #26
                        До: Защо гасне при пускане на вентилаторите

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        1. Студена пали, топла не защото не ти работи клапанът за вентилация на поплавковата камера на карбуратора. Вместо парите от горещия карб да отиват в атмосферата през този клапан, отиват в всмук. колектор и дави мотора.
                        Значи аз тоя клапан нещо не мога да го разбера,тои е вързан през цялото време когато автомобила е на контакт демек ми се струва излишен нещо защото той се връща само когато колата не е на контакт демек защо ми е изобщо като това нещо работи постоянно,защо е направн .Така е по схема.
                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        2. Колко е зареден един акум освен чрез гъстотата можеш да разбереш и външно чрез товарна вилка. Тя го товари с голям ток и едновременно мери напрежението. Изводите са лесни
                        Това го знам ама нямам необходимия инструмент за съжаление
                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        3. Реле-регулаторът го поставяш на това положение, на което ти осигурява 14.5 V мерено директно върху акума
                        При какви обороти горе долу?
                        Прикачени файлове
                        Луд умора нема,само се поти!!!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Защо гасне при пускане на вентилаторите

                          Това ключе е едновремешното Лято - Зима. През зимата значи на максимум.
                          Хубав регулатор, вече май ги няма.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Защо гасне при пускане на вентилаторите

                            Сложи си оригиналния алтернатор 45А и няма да гасне.
                            "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                            Коментар


                            • #29
                              До: Защо гасне при пускане на вентилаторите

                              Пак гасне.

                              И при положенеи,че имам 2 генератора в корпуса на един нещо не ми се връзва смисъла на тази идея
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Защо гасне при пускане на вентилаторите

                                Колко повече ампери дава генератора толкова поголяма външна сила му е необходима демек от двигателя и затова гасне на ниски обороти.
                                "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X