От: Подходящ дизел за УАЗ 469
	
		
			
			
				
	
За да е конкурентен на Трофи (говорим за тежко торофи, както тези от трофи веригата), трябва да е преди всичко надежден и да можеш да завършваш без притеснения. 33-ки за Трофи на мен са ми малки, миналата година бях с 33-ки Силвърстон и определено си беше мъка. Сега с 35-ци проходимостта е супер, но още не знам мостовете дали ще издържат. На Самоков нямаше проблем и 3-те дни, после обаче отидох да тествам трасето на Лазарово и за нула време строших и предния и задния мост. А мостовете на Хънтъра според мен са по здрави от тези на 469.
Оттук ми дойде и идеята да слагам мостове от Нисан или Лапландер, като последните са малко вероятни за намиране.
Двигател - моят е 409 - 2.7 и е много мощен, много върви и няма проблеми, стига да работи. Т.е. тоя двигател е хубав и подходящ, но не е много надежден и не знаеш ще завършиш ли или ще те остави някъде по пътя - оттук пък идеята за друг двигател.
За двигател - както казах преди имам идея за Тойота 3.0 дизел с турбо, друг вариант е V8 бензинов от Рейнж Ровър.
При всички положения ще има доста преправяне, не само за смяна на двигател и мостове. След това ти трябва добро окачване, добра лебедка, че даже и 2, като едната е механична и т.н.
Всъщност зависи за какви състезания искаш да го подготвиш. Виж моята тема, там се вижда през годините как се е променял. Сега още не е каквото трябва, но работата по него продължава.
					
					Първоначално публикуван от PIT BULL
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Оттук ми дойде и идеята да слагам мостове от Нисан или Лапландер, като последните са малко вероятни за намиране.
Двигател - моят е 409 - 2.7 и е много мощен, много върви и няма проблеми, стига да работи. Т.е. тоя двигател е хубав и подходящ, но не е много надежден и не знаеш ще завършиш ли или ще те остави някъде по пътя - оттук пък идеята за друг двигател.
За двигател - както казах преди имам идея за Тойота 3.0 дизел с турбо, друг вариант е V8 бензинов от Рейнж Ровър.
При всички положения ще има доста преправяне, не само за смяна на двигател и мостове. След това ти трябва добро окачване, добра лебедка, че даже и 2, като едната е механична и т.н.
Всъщност зависи за какви състезания искаш да го подготвиш. Виж моята тема, там се вижда през годините как се е променял. Сега още не е каквото трябва, но работата по него продължава.
. Калин то Бяла Слатина си продаде обърнатата Тойота наскоро, но за сериозна цена 
 Успех и на следващите състезания 
Коментар