До: електронно запалване УАЗ,ГАЗ 24
Най-трудната част е да се намери място за датчика на Хол и да се внедри металната пластина която ще го управлява. Пак казвам - бих оставил чукчето поради тази причина.
Най простия начин е от положителната клема - резистор един килоом, свързан към чукчето и крачето "G" на транзистор irfp460. Крачето "D" се връзва към бобината на мястото на оригиналната връзка към чукчето. Крачето "S" се връзва към маса. Купува се кондензатор и се свързва между Маса и крачето "D". Така вместо 4-5 ампера през чукчето ще минават 13 - 14 мА - няма да нагаря изобщо. (уж и няма да се самопочиства ) Транзистора - на радиатор с изолираща пластина между корпуса и радиатора. Бобината е старата.
Принципно е така - не е проблем обаче нормална бобина(Б117 примерно) да се комутира от транзистор
http://www.ortodoxism.ro/datasheets/irf/irfp460.pdf
Най-трудната част е да се намери място за датчика на Хол и да се внедри металната пластина която ще го управлява. Пак казвам - бих оставил чукчето поради тази причина.
Най простия начин е от положителната клема - резистор един килоом, свързан към чукчето и крачето "G" на транзистор irfp460. Крачето "D" се връзва към бобината на мястото на оригиналната връзка към чукчето. Крачето "S" се връзва към маса. Купува се кондензатор и се свързва между Маса и крачето "D". Така вместо 4-5 ампера през чукчето ще минават 13 - 14 мА - няма да нагаря изобщо. (уж и няма да се самопочиства ) Транзистора - на радиатор с изолираща пластина между корпуса и радиатора. Бобината е старата.
Първоначално публикуван от uazik
Преглед на мнение
http://www.ortodoxism.ro/datasheets/irf/irfp460.pdf
Коментар