Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

    Тони много му е малка платката да не е преработвано ? Аз имам три и всички са с големи платки. В службата имам едно за ремонт като ида после ще го снимам и ще ти го покажа.
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • От: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

      Ето моето ел. запалване. И трите броя които имам са такива.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1733.jpg
Прегледи:1
Размер:153.2 КБ
ID:5306913Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1734.jpg
Прегледи:1
Размер:141.6 КБ
ID:5306914
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • От: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

        Капака не беше демонтиран преди това - винтовете бяха с боя. Притесни ме етикетчето с цената - 40лв.??????? за това нещо.

        Коментар


        • От: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

          И платката, и цената си зависят от годината и мястото на производство. Едното си е с руска ел-ка и е голяма платката, другото е с китайска и е малка. Освен това не е ясно в кой колхоз, че то оригинали, по едно време, се произвеждаха навсякъде из Русия.
          подаръци за мъже от FACOM
          промоция на читави инструменти

          и на хоби такива

          тел. О879 Ч8Ч 2З5

          Коментар


          • От: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            ЗА мен това е пълно менте. Тези които съм виждал преди преврата, са заляти със смола до горе. И платката е със размерите на кутията.
            Що да е менте? Всичката руска електроника по колите, която съм виждал, е с големи thru-hole компоненти от време оно. Явно има по складовете за години напред. Например масов едновремешен руски ценер е в метален корпус и в пъти (поне 5 пъти) по-голям от нормален днешен със същите параметри. Западен аналог на тоя комутатор е колкото кибритена кутия, примерно. Със самараовия комутатор хавата е точно същата - огромен, разглобяем и ремонтопригоден, стига да успееш да намериш толкоз дърти части. Ама от друга страна, защо да го ремонтирам, като е евтин? Просто имах още един в багажника. Така купих самарата.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

              Може и да не е менте, а да е напълно "одобрен от производителя" модел за резервни части или даже за първоначално вграждне. Даже и при социализма, за разлика от България, където имаше по един или половин завод за всичко, в СССР имаше разнообразие.

              Коментар


              • От: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                здравейте ,колеги!!!
                Темата е стара изчетох я и тъй като не съм доволен от работата на делкото си реших да го сменя.
                Оригинално си беше монтирано безконтактно запалване-делко със магнитно електрически датчик,комутатор 13.3734,допълнително съпротивление-вариатор и бобина Б114 /вместо Б116/,не бях доволен и го смених със делко от Москвич от новите модели със голямото чукче,обикновенна бобина.Цяла зима ми пали на манивела, но почна да ми прави пъпки.
                Въпроса ми е:какво да сложа?
                Ново делко безконтактно-магнитно електрически датчик -3312.3706 или делко със чукче и наковалня и допълнително елетронен блок от тези Пловдивските, дето ги имаше едно време.Тези със ключето Гоце делчевските нещо не ми вдъхват доверие.
                Благодаря предварително за съветите Ви!!!
                основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

                Коментар


                • От: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                  А какви са тия от Пловдив и Гоце Делчев? Срам - не срам - за пръв път чувам.

                  Коментар


                  • От: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                    А я кажи за това делко от Москвич ; как става директно или има някакво преправяне. Ако може и някоя снимка.
                    На нас клиренс ни трябва , не скорост

                    Коментар


                    • От: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                      В Пловдив имаше едни зелени, отлични блокове. С тях освен запазването на чукчето, се печелеше и улеснено палене. Аз си пазя един от една лада 5 за всеки случай за някой ден. Или за спомен.
                      Вчера се замислих дали за електронно запалване не може да се ползват електронни релета - сега са мн евтини по магазините.

                      Коментар


                      • От: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                        Ъ-ъ, те си имат свои проблеми. Преди време много им се надявах, обаче се оказа че тъпо няма такива, които могат да живеят в колите.
                        Мога да ти покажа моето подводно запалване. Два датчика на Хол в делкото, две бобини с по два извода, и два комутатора. Но нещо не е в ред. Двигателя май имаше същия проблем още със щатното запалване (периодично и регулярно трои), не знам какво правя не като хората. Най-суровите глупости ги оправих, но нещо ми бяга. Иначе наистина не му пука от водата.

                        Коментар


                        • От: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                          Ъ-ъ, те си имат свои проблеми. Преди време много им се надявах, обаче се оказа че тъпо няма такива, които могат да живеят в колите.
                          Мога да ти покажа моето подводно запалване. Два датчика на Хол в делкото, две бобини с по два извода, и два комутатора. Но нещо не е в ред. Двигателя май имаше същия проблем още със щатното запалване (периодично и регулярно трои), не знам какво правя не като хората. Най-суровите глупости ги оправих, но нещо ми бяга. Иначе наистина не му пука от водата.
                          Двигателят ти трои заради проблеми в ГРМ и хранителната уредба. Ако искаш, ще отделим 1 час и ще сложим тази чудесия с двата датчика при мен, да видиш как няма да създава проблеми.

                          Коментар


                          • От: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                            А какво ще рече трои ?
                            ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                            Коментар


                            • От: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                              От руски жаргон - работи на 3 цилиндъра.

                              Коментар


                              • От: Безконтактно(електронно) запалване за УАЗ

                                добро утро на всички
                                тези две елекронни запалвания са за старите делка имам предвид контактните в случай Р119Б, автолектроника Пловдив ги произвежда отдавна и лоша дума за тях не съм чул,другите от Гоце делчев са пак същите но сас със ключе отгоре и може да прехвърляш вкл-изкл.

                                За делкото от Москвич- става дума за делката дето последно ги слагаха на 2140 и 2141 със москвичивият двигател,на местото си влизат едно към едно със оригиналното на уазката,само че няма октан коректорна пластина и за да се фиксират на местото си във привода на делкото в горният му край дето е леко удебелен се пробива отвор и се нарязва резба може 8мм аз лично си нарязах 6мм и държи няма проблеми.На капачката кабелите се завъртат на 90 градуса напред по посоката на въртене,така идва палеца.Чукчето тук не като на уазката а е от тези големите,като на Вазовете само че обърнато обратно и работи по добре.

                                Стефане за троенето от три години се боря с него и не мога да го остраня,като пусна стробоскопа се вижда кака"бяга"белега на центровката.Смених най напред привода на делкото,после смених голямото колело на ангренажа,не че старото беше зле.Оригиналното безконтактно делко го смених с друго,пак бяга,смених делкото с това от Москвича пак бяга, а няма луфт в авансовата плочка.Питах и тук във сайта и причините последно ги сведох до две:луфт във шпонката на малкото зъбно колело дето е на коляновият вал или голям луфт във лагерите на разпределителният вал,ама е доста време да се прави едното и другото и оставих нещата така.

                                Надявам се със Ясен като направите трампата на запалванията да споделите резултата тука


                                Никой не каза кое по удачно да направя:безконтанктно делко-3312.3706 или контактно Р119Б със ел. заплаване от посочените
                                основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X