До: Отпред или отзад??? (Къде е правилното място на блокажа)
От една година карам Хънтъра с винтови блокажи и на двата моста.
За тези специално (спайсер) мостове е добре да има и на двата моста. Така динамично се изравнява ефекта от блокировките и при движение (след малък период на привикване) не се забелязва никакъв проблем.
Изминал съм над 5000 км с тях, по магистрали, в чужбина и на голям преход (експедицията из Албанските планини) без да са ми създали никакъв проблем при управление по асфалт, рязки маневри, при изпреварване или други.
Единствената промяна е на хлъзгав кален път с наклон (както пише Иван Алексиев) - задния мост иска да изпревари предния и колата се движи странно настрани с вратите и на ниски скорости. Това е малко непривично, но ако човек се научи, може и да има добро практическо приложение
Отговора на въпроса от темата според мен е:
Винтови блокировки задължително и на двата моста.
От една година карам Хънтъра с винтови блокажи и на двата моста.
За тези специално (спайсер) мостове е добре да има и на двата моста. Така динамично се изравнява ефекта от блокировките и при движение (след малък период на привикване) не се забелязва никакъв проблем.
Изминал съм над 5000 км с тях, по магистрали, в чужбина и на голям преход (експедицията из Албанските планини) без да са ми създали никакъв проблем при управление по асфалт, рязки маневри, при изпреварване или други.
Единствената промяна е на хлъзгав кален път с наклон (както пише Иван Алексиев) - задния мост иска да изпревари предния и колата се движи странно настрани с вратите и на ниски скорости. Това е малко непривично, но ако човек се научи, може и да има добро практическо приложение
Отговора на въпроса от темата според мен е:
Винтови блокировки задължително и на двата моста.

ле ле к'ви съм ги правил
Коментар