Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отпред или отзад??? (Къде е правилното място на блокажа)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Отпред или отзад??? (Къде е правилното място на блокажа)

    Решил да слагам самоблокиращ диференциал на джипа ама за сега имам парички само за един и се чудя къде да го сложа-отпред или отзад.
    Повече клоня към предния мост ама яко имате някакви коментари по въпроса може да споделите

    П.П.
    И не бъркаите зъглавието с други неща,все пак сме във подфорума за УАЗ
    Луд умора нема,само се поти!!!

  • #2
    До: Отпред или отзад?????

    Ако аз съм поставен пред този избор ще го монтирам на задния мост
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

    Коментар


    • #3
      До: Отпред или отзад?????

      Ама защо

      То монтирането е най лесно.Пък и плановете за и за 2-та моста ама не се знае кога ще е ...........
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #4
        До: Отпред или отзад?????

        Повярвай с блокиран преден мост мнооого трудно се завива
        Слагай отзад, виж автопроизводителите, има много модели с блокируем заден мост, има такива с два блокируеми моста, но блокируем само преден няма нито един...това нещо да ти подсказва?
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          До: Отпред или отзад?????

          Точно това щях да ти отговоря и аз
          ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
          Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

          Коментар


          • #6
            До: Отпред или отзад?????

            Не съм спец, но си мисля, че монтиран отзад() е по-ефективен. При изкачване тежестта е на задният мост, а предният е "по-лек" и може да върти и пак да седиш на едно място.
            Мое мнение ( може и да не съм прав, разбиращите да кажат, на мен ще ми е интересно).
            LZ1PER

            Коментар


            • #7
              До: Отпред или отзад?????

              И на Патриота и на Хънтъра съм поставил самоблокиращите дифове от зад но считам че съм направил грешка. При първият ремонт ще ги обърна да са отпред.
              1. Плюсове отзад
              - при изкачване върши по добре работата си но ако не е много хлъзгаво
              - по рядко ти се налага да ползваш предния мост
              2. Минуси отзад
              - на много хлъзгаво и стръмно изкачване напрактика се катериш странично направо нямаш управление.
              - на практика е постоянно натоварен и да не ти е необходим
              - натоварват се излишно и всички агрегати по реда си кардани и особенно раздатка
              - при зимно каране управлението е доста специфично понякога повече пречи.
              - при тръгване на хлъзгав мокър асфалт от сфетофар и с завои на 90 градуса Патриота блокира диференциала и на двапъти ме е завъртал напреко на шосето. При Хънтъра или диференцеала не блокира толкова лесно или заради късата база ефекта го няма.
              - при изкачване на сух асфалт с обратни завои примарно Троян Кърнаре на завоя блокажа се опитва да включи излишно и натоварването доста се усеща в джипа.
              3. Теоретични плюсове отпред
              - ползваш го когато е включен моста предполагаемо може да ти потрябва блокаж
              - Управляемостта на черно е несравнимо по добра
              4. Теоретични минуси отпред
              - последствията при включване на блокажа при висока скорост на хлъзгав асфалт може да доведат до проблем
              - предните полуоски с карета главините и въобще окачването са значително по-нежни от правите задни съответно по поддатливи на износване и чупене.
              И въпреки това смятам да пробвам да прехвърля мойте блокажи отпред.

              Коментар


              • #8
                До: Отпред или отзад?????

                Първоначално публикуван от Иван Алексиев Преглед на мнение
                Теоретични минуси отпред
                - последствията при включване на блокажа при висока скорост на хлъзгав асфалт може да доведат до проблем
                Това не е ли достатъчен минус, за да не го правиш???
                Би могло да е много опасно, все пак е свързано с управлението и мисля, че там шега не бива.
                LZ1PER

                Коментар


                • #9
                  До: Отпред или отзад?????

                  Съгласен съм че е много опасно единственото което го оправдава е че за да караш с включен преден мост трябва терена дори и снежен асфалт да е да го иска а това означава че предварително си намалил скороста и внимаваш и пак има едно но понякога и 40 може да се окаже бързо. Истината е в принудителните блокиравки но няма за мен.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Отпред или отзад?????

                    Принудителните блокировки са хубаво нещо, но от някои фирми не мислят така. Куадра Драйв при Джип блокира от 0 до 100% автоматично и трите дифа и въпреки това е юзър френдли защото не се занимаваш да правиш нищо - това се случва само когато автомобила наистина има нужда и има степен на блокиране... Но за УАЗ май принудителните са решението.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Отпред или отзад?????

                      Мерси за отговорите.

                      Ама някъде бях чел,че на Уаз-а слагат отпред и отзад.Вярно малко завиването било кофти ама можело да се кара.Даже тук във форума четох,че има Уаз-ове с по 2 блокажа и само на хлъзгав терен(лед,сняг) се усещало повече
                      Луд умора нема,само се поти!!!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Отпред или отзад?????

                        Последно карах Уазката с БТР-ов на предният мост- пълна отврат!

                        При изкачване на стръмни и дълги баири е много трудно да се задържи посоката на движение, особено ако е налице и лек страничен наклон или недай боже да е мокро, непрекъснато се стреми да завърта предницата!

                        А пък за маневриране също в по-тежки условия също е доста неприятно!!!

                        Да не говоря,че го счупих на третото по-сериозно излизане,а и на Газ69 пак поставен отпред го пръснахме буквално на второто изкарване от двора(но пък учудващо на Газката задният още деяни, така че го слагай отзад, пък колкото изкара)!

                        Въобще повече за БТР-ски не искам и да чувам!!!
                        Последно редактирано от JC_Явор; 08-08-07, 21:38.
                        sigpic УАЗ-452

                        Коментар


                        • #13
                          До: Отпред или отзад?????

                          Е то и аз искам Уаз-ков ама нема

                          Нещо много са скъпи.Някаде около 5-600 лв бройката ми се върти в главата,а тия е са около 150-200 лв до другите 500 има да сменявам полуоски и като видя че нищо не става сбери,сбери и а на вторични всичките железа
                          Луд умора нема,само се поти!!!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Отпред или отзад??? (Къде е правилното място на блокажа)

                            Така наречените бетеерски блокировки са измислени още за ГАЗ-69. После са планирани като щатен агрегат за УАЗ-469, още при разработката. Накрая са се отказали да ги слагат.
                            Причината е проста - щом на човек с квалификацията и опита на Вушев му чупят полуоските, значи в ръцете на нормален шофьор или уплашен новобранец, за три минути ще спрат всички уазове във всички армии. В БТРа има много колела, усилието някак се разпределя. Освен това, бетериста трябва да има поне 6 ръце за да може да включва - изключва четири блокировки всеки път като му потрябват. Та там ги и слагат. Все едно нямат избор.
                            Преди пет - шест години спорта в Русия стигна до където стигна, и измислиха трияла. Тогава много бързо се стигна до идеята за блокиране на диференциалите. Теоретически въпросът се изясни за няколко месеца. В Москва обаче няма места, където да отидеш с измачканата хартийка и да кажеш Бай Стругаре, ае да ми врътнеш едно такова желязо, а заводите правят всичко, но трябва да поръчаш голяма партида. Тогава някой донесе първият диф от БТР, за шише водка от старшината. И се почна. Че чупи полуоските на ура, стана ясно веднага. Бързо се намери начин да се вземат по много от крадливите фатмаци. Някви започнаха да ги произвеждат занаятчийски. Намери се техниката на безопасно каране. Появиха се първите тунингови - бетеерски, ама уазови. С променен профил на гребените на зацепване, така че да е по-плавно. Но работата си оставаше само за маниаци и спортисти в тежка форма.
                            Преди две - три години някой пък за пръв път направи торсен. Началното недоверие беше по-малко отколкото към бетеерските някога, и за година изместиха кулачковите. Сега има и торсен и квайф, а каквито бетеерски изобщо се продават, са по-скоро ликвидиране на складови наличности. Вече не се търсят, затова са и толкова евтини.
                            А безумните спортисти пак чупят полуоски. Но вече с локери

                            Коментар


                            • #15
                              До: Отпред или отзад??? (Къде е правилното място на блокажа)

                              Само едно уточнение: Вушев кара не с БТР-ски блокировки а с правилните кулачкови които са одобрени от завода... Лично съм се погрижил. Факт е че е чупил полуоска и то два пъти, както е факт че успя да счупи и на УАЗ без блокировка... ама както и Стефан каза той си е талантлив...

                              А сега по същество. Торсен и квайф блокировките са принципно по-добри за случая тъй като осигуряват работа без никакви тласъци и удари. Освен това лесно се разблокират - просто се пуска газта за малко. Много по-управляем е автомобила с тях.

                              Колкото до това отпред или отзад моето мнение е категорично. Ако въобще се слагат блокировки задължително И ОТПРЕД И ОТЗАД. Иначе автомобила става много дебалансиран и трудно се кара. Даже Вушев трудно кара с една блокировка. С две е много, много по-добре...
                              VPetrov.photography

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X