Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Друг двигател за УАЗ 452

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Друг двигател за УАЗ 452

    Здравейте! Някой,ако има някаква скица или снимки на скоростна кутия на уазка как се слага мерцедесов двигател. Уазката е бордова,искам да сложа нейната кутия с двигател на мерцедес 2500 5-цилиндров.

    Коментар


    • #32
      От: Друг двигател за УАЗ 452

      Това е темата http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=95537&page=3 С кутията на МБ е по добре.
      Последно редактирано от ivan_; 27-05-12, 21:39.

      Коментар


      • #33
        От: Друг двигател за УАЗ 452

        Тука раздатката е ТКЗС, а той иска 469/452 кутия с раздатка има малко разлика
        Ако мотора е от w123/ om615 например/, се прави преходна плоча за захващане/имаше снимана в някоя тема/,жуков феродов диск, раздува се вилката за аксиалния лагер и се слага русия на Мерцедесовия притискател най-общо и конкретно казано.
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • #34
          От: Друг двигател за УАЗ 452

          Колега да ти дам двигател от бмв2,5 тдс 143коня и скорости,инсталацията за паленето и компутера за само 1000-1200лв
          0885 297985,мтел-Радо
          0876 556870,виваком като домашен

          Коментар


          • #35
            От: Друг двигател за УАЗ 452

            Привет и от мен от много време следя форума ни никога не съм писал и това ще е първият ми пост. Относно трансплантацията аз съм в процес на така и след дълго умуване и четене стигнах до решение че за моите цели най подходящия двигател е на Isuzo 3.1тд със 125кс. 280нМ. Двигателя е 4 цилиндров редови с механична помпа. Монтирам го на УАЗ 469. За момента не мога да кажа какъв е резултата защото все още го правя но в най скоро време ще споделя какво се е получило. Впрочем смятам да използвам скоростите на Исузо-то доста преправяне пада но мсиля че ще стане

            Коментар


            • #36
              От: Друг двигател за УАЗ 452

              Не съм много вещ, но ако не си взел мотора още, защо не се замислиш, като ще е Исузо, да е 2,8ТД? Малко е по-слаб от този, но доколкото съм чувал, е по-добрия избор.
              Диференциалите може да ги счупиш и с двата мотора при добро желание...
              Иначе за безпроблемен дизел за такава машинка(не знам точно какви са ти целите които гониш), мисля че има и други мотори. Мерцедес съм виждал, от Форд Сиера 2,3D(Пежо Инденор XD2), Перкинс...(в темата също има снимки). За идеи ми идват и други, примерно на Нисан имат добри и опростени. Например от Терано 2,7ТД(RD27T), има се за много надежден и безпроблемен мотор, без капризна поддръжка. Имат и 3,3 шестцилиндров с турбо и без(от стар Патрол)...ама вероятно ще е дълъг. От микробусчетата Нисан Трейд, имат четирициндров 3,0 пак със или без турбина(с директно впръскване) но е малко по-нискооборотен. Сега се сещам, че именно в тези микробусчета(има и камиончета, самосвали дори), мотора е под кабината и привода на скоростния лост може да ти пасне добре, или да ти послужи за идея как да го стъкмиш при теб. Самата им кутия(не знам модел) на този който съм разглеждал по-подробно, имаше и извод за механично задвижване на допълнително оборудване(в случая беше именно хидравлична помпа на самосвалната надстройка, оригиналдЪ). Та кутиите на някои Нисани пасват на различни техни мотори и е вероятно и с тази да е така, ако не те кефи мотора. Отделно на Патрола, също има такива с извод, а и си идва с раздатката, докато иначе ще ти трябва пък отделна раздатка вероятно от ГАЗ69. Варианти много, а да се дават идеи е най-лесно, трудно е да се направят
              Спирам, че доста идеи нахвърлях, без дори да знам колко са изпълними, а пък и сигурно си имаш вече конкретен план, а може и да си започнал. Успех!
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #37
                От: Друг двигател за УАЗ 452

                Основно за аматьорски офроуд. Имам вила край София с.Г.Окол и ще го ползвам основно да си правя кефа из гората и от време на време да си превозя някоя друга трупа. А взех този двигател защото ми излезе почти без пари и защото знам че двигателите на Исузо-то са доста здрави е поне така съм чувал. Иначе имам приятел също с уаз469 с двигател от 124-ка 2.4 чист дизел. Значи из калта и гората няма никакви проблеми дори и натоварен но на равно повече от 50 по смъртно не може да вдигне и като цяло ми се струва че е с една идея по слаб от колкото трябва да е. Иначе и скоростите са мерцедесови а всичко останало си е стоково. Но на мен ми се иска малко повече мощ. Другия вариант на който се бях спрял беше точно двигател от терано 2.7ТДИ но единствения които намерих беше без скорости и ми искаха 700лв. за него което ми се струва доста. Аз Исузото го взех за 150лв. заедно със скоростите но човека по скоро се чудеше къде да ги изхвърли и за това ги даде толкова евтино.
                Колкото до диференциалите съм сигурен че няма да искарат много но имам още един комплект в резер такаче не се притеснявам за тях. В Скоро време ще кача и някви снимки.

                Коментар


                • #38
                  От: Друг двигател за УАЗ 452

                  Здравейте колеги по повод за дизеловия двигател аз имам бордова но си я карам оригинално защото съм мислил много а й си правихме експерименти на зет ми с уазката и тя е бордова с три двигателя два на мерцедес единия 190д и др 200д а третия най хубаво пасна перкин и за сега добре се държи малко е слабичък ама където излезна аз и той излиза малко с повечко тормоз но излиза и така давам своето мнение че бензина си е бензин моя иска ремонт но за сега ме задоволява не бара за сега масло а за дизел си давам мнението няма турбо но на ниските обороти е по добър от бензина зависи за какво я използвате аз предимно за дърва и бали си прекарвам все пак е камионче всичко си върша бензина оригиналния си е най хубав не волгов не от бмв и тнт уаз си е уаз и частите не са скъпи в рамките на нормалното са за сега поздрави и дано да сполучите на двигател какъвто й да е

                  Коментар


                  • #39
                    От: Друг двигател за УАЗ 452

                    Миналия месец мой приятел даде на ремонт ГНП-то на джипа си, чероки с мотор Рено 2.1 TDI. За ремонта му взеха 350 лв. Ако пипне и дюзите,някоя свещ и се почва едно скубане и псуване. Аз за тея пари на уаза направих основен ремонт. Освен уаза имам и Нисан Терано 2,7 TDI,доста добре измислен мотор,но в зимни условия с включен преден мост минава 10-те литра на сто та и отгоре.При тея цени на дизела доста бих се замислил дали да сложа дизелов мотор. Не знам какъв съвет да дам,но всеки си прави сметката според джоба.
                    п.п. За датчик на коляновия вал на тераното в нисан ми искаха 780 лв. Благодарение на колеги от форума го намерих доста по евтино.За нещастие помпата не ми е бош,и оттам идва проблема та го няма и втора ръка.
                    Сами решавате.Поздрави.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Друг двигател за УАЗ 452

                      А няма ли начин, да се отделят раздатката от скоростната кутия на Уаза и да се ползува само раздатката?
                      Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Друг двигател за УАЗ 452

                        Първоначално публикуван от danail_3 Преглед на мнение
                        А няма ли начин, да се отделят раздатката от скоростната кутия на Уаза и да се ползува само раздатката?
                        При нас имаше правен уаз с мерцедес двг+скорости като на мерцовите скорости беше куплирана раздатката от уазката , така че всичко може .
                        ГАЗ69А 1.9TDI тел.0888550671 Дако Бяла Слатина

                        Коментар


                        • #42
                          Да, съживим малко темата. Някой да пробвал да сложи на 451 бензинов двигател от Фронтера 115к.с.? Казват ми, че харчи два пъти по-малко от оригиналния и е значително по-мощен?

                          Коментар


                          • #43
                            Тук Натиснете снимката за да я уголемите

Име:УАЗ.jpg
Прегледи:487
Размер:113.7 КБ
ID:6610406 ...питай за двигател .
                            На нас клиренс ни трябва , не скорост

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X