Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ 469-прекъсва

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: УАЗ 469-прекъсва

    Първоначално публикуван от nasko919 Преглед на мнение
    Колега и аз се интересувам как да го изхвърля това чудо и ако имаш нещо напредвид ще се радвам да го споделиш.Карам 452Д.
    Вземи си хартиения елемент от по новите филтри,отрежи маслената вана но остави долното дъно като долен капак на филтъра,с дългата шпилка сглобяваш пакета и вот тебя новенкий филтър с хартиен елемент
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #17
      Re: УАЗ 469-прекъсва

      Кутия за филтъра от новия модел струва 65 лв.
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #18
        До: УАЗ 469-прекъсва

        Та така:Днес УАЗ-ика продължава да прекъсва още повече от преди и като спра на сфетофара направо гасне самПроблемът се оказа че не е в свещите,центровката,чукче,наковалня,кабели и каквото се сетих още.Прекъсването е само на газ-на бензин работи отлично.Няма проблем и в газовотоОказа се че клапанът който затваря бензина-не затваря добре и когато карам на газ-пуска и по малко бензин.В резултат се получава прекъсване и дори работи на два цилиндъра.След смяната на бензиновият клапан всичко е наред и работи отлично

        Коментар


        • #19
          До: УАЗ 469-прекъсва

          На моя подобен проблем се дължеше на малка стружка попаднала в делкото, която на моменти попада между чукчето и наковалнята и прави простотии. А се забелязва трудно, особено на светлина от запалка . Замислям се за делко, което не разбива втулките толкова бързо... Неговото е на 2 месеца а вече има баси луфта...
          На Исузуто делкото е на много години и километри, ама няма никакъв луфт и никога не е създавало проблеми. Но качеството е на светлинни години от това на Уазика за жалост.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #20
            До: УАЗ 469-прекъсва

            Замисляй се направо за безконтактно
            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #21
              До: УАЗ 469-прекъсва

              Точно това смятам да направя, но това си има и кусурите, защото най-малкото винаги трябва да си носиш резервен комутатор и датчици на Хол. Не се знае в коя локва ще реши да изгори нещо...
              С чукчето нещата са по-лесни. Уазката ми е само за фън. Смених и делкото за разбити втулки а новото стана като старото за норматив
              Май трябва да побързам с шасито на исузуто... Там поне като се изключи ръждата няма други ядове. Уазът при цялото ми уважение към възможностите му е нещо, което се движи въпреки себе си...
              Днес девойката ми искаше да го покара и пожела да си дръпне седалката напред Оказа се обаче, че не си нося ключ 17
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #22
                До: УАЗ 469-прекъсва

                Да ти кажа не съм баш запознат с т.н. датчик на Хол ама мисля,че при Уаз-а това го няма,а ти визираш намотката дето е в делкото,но може и да греша.Както и да е.

                Комутатора гори при липсата на т.н. добавъчно съпротивление.Изгорих 2 докато го установим с баща ми .Също така има една джаджа само че и забравих името нещо като вибратор ли беше където подава постоянна честота и може да се прибереш при проблем с комутатора. Така,че единствено плюсове виждам никакви минуси спрямо безконтактното което единствено капачката му е консуматив

                Аз лично никога не бих се върнал към чукче и наковалня,но всеки си има виждания.
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #23
                  До: УАЗ 469-прекъсва

                  Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                  Да ти кажа не съм баш запознат с т.н. датчик на Хол ама мисля,че при Уаз-а това го няма,а ти визираш намотката дето е в делкото,но може и да греша.Както и да е.

                  Комутатора гори при липсата на т.н. добавъчно съпротивление.Изгорих 2 докато го установим с баща ми .Също така има една джаджа само че и забравих името нещо като вибратор ли беше където подава постоянна честота и може да се прибереш при проблем с комутатора. Така,че единствено плюсове виждам никакви минуси спрямо безконтактното което единствено капачката му е консуматив

                  Аз лично никога не бих се върнал към чукче и наковалня,но всеки си има виждания.
                  Уазът изобщо няма датчик на Хол. Той е при БЕЗКОНТАКТНОТО запалване.
                  За да му присадиш безконтактно от друг автомобил ти трябва делко, което да пасне (или да може да се преправи сравнително лесно), комутатор и БОБИНА за БЕЗКОНТАКТНО запалване. Изгорили сте я защото вероятно сте ползвали щатната бобина която не става за безконтактно запалване. Дори и с чукчето тя задължително трябва да е с вариатора(съпротивлението). Иначе чукчето нагаря много бързо а самата бобина се нагрява зверски...
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #24
                    До: УАЗ 469-прекъсва

                    Ами той Уаз-а си има заводско безконтактно запалване.
                    http://uazbuka.ru/eleczaz.htm#BSZ

                    А проблема се оправи след слагане на съпротивлението,а бубината си е предписаната и от тогава няма никакви проблеми.

                    НА другия джип бубината ми е от Лада 2105(просто взех от колата щото я бях сменил като мислех,че от нея идват едни проблеми) ако знаеш кой модел(май Б114) е и там няма проблеми поне за сега.
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #25
                      До: УАЗ 469-прекъсва

                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      Уазът изобщо няма датчик на Хол. Той е при БЕЗКОНТАКТНОТО запалване.
                      Мисля,че и двата варианта се наричат безконтактно поради липсата на механични контакти самоче при датчика на Хол до разпределителя ходят 3 жици за разлика от този при който е една.
                      Има и други разлики де ама просто при отсъствиети на автомобил с такава с-ма не съм се интересувал от начина на действие а сигурно не е нещо толкова сложно
                      Луд умора нема,само се поти!!!

                      Коментар


                      • #26
                        До: УАЗ 469-прекъсва

                        Предпочитам неруско делко. И каквото друго може. Например сложих 100А алтернатор BOSH. също така смятам, че неруски семеринги и маркучи значително ще ограничат течовете. Друг ъпгрейд, който се оказа много полезен е че му сложих чистачачки и отвътре (на същите оси). Проблем с потенето на стъклата няма вече . Мисля за по-човешки седалки и отопление. Моят вали през люка за картечницата (клапата за парното).
                        Освен това спирането му е хазарт. Спира ама трябва мнооого силен натиск на педала и молитва... Искам тези 1600кг да спират не по-зле от японски 1600кг. Така, че и спирачките вървят към ъпгрейд...
                        Смятам да слагам хидравлика на волана, така че това че има половин оборот луфт не ми дреме засега
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #27
                          До: УАЗ 469-прекъсва

                          Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                          Мисля,че и двата варианта се наричат безконтактно поради липсата на механични контакти самоче при датчика на Хол до разпределителя ходят 3 жици за разлика от този при който е една.
                          Има и други разлики де ама просто при отсъствиети на автомобил с такава с-ма не съм се интересувал от начина на действие а сигурно не е нещо толкова сложно
                          Това е некъф кит и модификации
                          Моят си е с чукче и кондензатор Но продължавам да предпочитам друго делко. И безконтактно запалване да му сложа втулките му пак ще умират и ако при чукчето това води до нарушена центровка, при безконтактното може да разруши датчика и да спре.
                          Затова предпочитам делко от нещо неруско...
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #28
                            До: УАЗ 469-прекъсва



                            Колега и аз го минавам тоя път.

                            Даже вече го поотминах и съм на края.

                            За спирането съм сложил един усилвател- е има много голяма разлика спрямо преди,а живот и здраве понатам и дискове.

                            Парно измайсторих едно с двигателчето от москивч ама за сега не мога да си кажа наблюденията понеже джипа още е кабрио.

                            Хидравликата я гледах по един руски образец-е СТАНА.Като сложа на бордюр джипа се мърда цялата машина,а усилието на волана е минимално,по неравноситте не се борисш с волана и като цяло е много добре поне за сега щото тестовете все още са много малко поради това че още не е завършено всичко.

                            Генератор бях сложил 90А от Зил ама поработи извесно време и по някава причина му изгоря ротора имам съмнения понеже ми беше даден в много окаяно състояние да е седял някъде захвърлен и като го пуснах някъде да е избил или прекъснал.
                            Луд умора нема,само се поти!!!

                            Коментар


                            • #29
                              До: УАЗ 469-прекъсва

                              Засега го карам така... Определено Исузуто ми допада повече. До седмица ще съм довършил шасито му и след това почвам Уазката))
                              Единствено двигателят и е много читав, въпреки, че тече отвсякъде държи 3bar горещ
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #30
                                До: УАЗ 469-прекъсва

                                За делкото-30 000км вече карам с безконтактното щатно делко с истински кабели и свещи NGK и за цялото това време въобще не съм го ревизирал,работи повече от перфектно!
                                sigpic УАЗ-452

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X