Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ HUNTER 2.7i

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Пък аз изобщо нямам спомен коя година купувах някви Беру. Не се скапват, не помня и къде са завинтени. Изглежда всичко популярно е просто менте.
    Във всеки случай разни бошове и шампиони ще купя само ако това са последните свещи на света. Стига ми доган в парламента и самокъсащи се панталони на задника. И сянгуве и хуангове ми стигат, нямам интереси към източните култури, а здрав мотор ми трябва.

    Коментар


    • #47
      Прочетох темата отново и сега мога да добавя че въртящият момент при много ниски обороти (особено с големите гуми) определено е недостатъчен - естествено малко като се вдигнат оборотите колата няма спирка; Смених свещите с препоръчаните Бош, добре работи двигателя, интересното е че оригиналните свещи се оказаха дота хубави и изглеждаха много добре - никакъв нагар

      Коментар


      • #48
        Малко промени по Хънтара

        В началото на декември с помоща на КАРБОН - Плевен се сдобих с главни предавания с предавателно число 4.625 (оргиналните на Хънтара бяха с предавателно отношение 4.11) и комлект кормилна кутия и хидравлична помпа ZF Lenksysteme-Германия http://www.avtodetal.com/index.php?section=22.
        Разбирасе и двата детаила бяха монтирани веднага но исках да покарам малко за да мога да споделя впечатления. И така 1200 км. са изминати 95 % по асфалт, предимно планински второстепенни пътища както и около 200км. из София. Карането извън пътя е незначително и засега не го броя но поведението на Хънтъра е предвидимо и за там.
        1. Главни предавания - замяната на главните предавания в никакъв случай не беше наложително за мойте нужди (нямам спортни интереси проходимоста на джипа напълно ме устройваше) направих го по скоро от любопитство и както се казва защото имах възможност.
        - Очаквани резултати - подсигурява поставянето на по-големи гуми при неабходимост в бъдеще (в момента съм с Я-435А Медвед 225/75/16 и ми вършат чудесна работа) -при стндартно каране работа на двигателя в обороти близки до тези на максималния въртящ момент по-високо КПД -по благоприятен режим на работа на скоростната кутия. Решително Армзаската иска по високи обороти -повишаване на offroad потенциала на машината (защо пък да няма резерв).
        - Монтаж - монтирах главните предавания в сервиза на един приятел в София, човека си знае урока с малко четене за основнити моменти на затягане всичко мина перфектно. Естествено и така и така диференциалите бяха разглобени подмених лагерите с СКФ и това е , нищо особенно Спайсерите са удобни за работа.
        - Резултат - не че ми трябваше но получих кола за улични надбягвания старта е невероятен тръгване на втора, трета и до 100 просто не усещам как отива в първият момент се стреснах. При каране по планински път е малко странно не ти разрешава да отидеш на четвърта а пета забравяш просто например през Петрохан на трета си в завоите на 1800-1900 оборота с осемдесет няма за къде да включваш четвърта. На прав участък на пета 120 при 2500 оборота трябва да се посвикне но смятам че подмяната е с положителен ефект. Относно разхода на гориво смятам, че повишаването на КПДто на мотора компенсира по-високото предавателно число защото като цяло разхода се запази 11 на сто при зацепени муфи но изключен преден мост. Нататък бъдещето ще покаже.
        2. Кормилна кутия - еднозначно уцелих шестицата чудесна управляемост при каквито и да е маневри и скорости караш спокойно и сигурно.
        - Монтаж - комплекта е преднзначен за монтаж на мотори ЗМЗ409 и като цяло всичко заспа без проблеми. Единственото не съответствие което имах беше в дължината на карданчето към кормилната колонка просто комплекта които дойде беше за 31622 съответно по-дълго от необходимото ми. Свалихме карето от дългият кардан и го монтирахме на стария като цяло карданът остана с дължината на този за старата кормилна кутия. Това беше моята грешка, явно за новата е необходим по-къс кардан защото при движението на шасито спрямо купето кардана се свива до край и за 180 км. успя да разбие лагерите в кормилната ми колонка. Благодаря на Сашо от Карбон-Плевен който в навечерието на нова година успя да ми изпрати нова кормилна колонка. След прибирането ми в София я монтирах като скъсих още карданчето. В момента има ход 25мм на свиване и 70мм на разгъване (до пълното му разглабяне) вдигнах УАЗа за купето така че карданчето да се разпъне разтвори се около 20мм така, че смятам че без да скъсам тампони на купето няма да се саморазглоби, като дойде оргинално ще го подменя.
        Това е за сега ходих до Петрич и управляемостта е наистина перфектна при всякакви скорости.
        - Печка НАМИ чудесно изделие от два месца съм с нея обичам да карам леко облечен и на дълъг път обикновенно съм по тениска топло колкото искаш ядове няма изцяло решава проблемите с запотяването на стъклата даже и като им "уха" 80 кг. овчарка с температура 43 градуса.

        Коментар


        • #49
          Понеже Иван върви по мойте стъпки (но пише по-бързо) и аз да кажа за главните предавания (същатата смяна) - родих се! Аз съм с гуми 31.9" и новите главни предавания промениха колата коренно, тя и преди си вървеше добре ама сега няма удържане (питайте Яро)

          Коментар


          • #50
            Кажете нещо за цените на тези преработки?

            Коментар


            • #51
              Първоначално публикуван от ГАЗ69
              Кажете нещо за цените на тези преработки?
              евтино, Много евтино
              Питаи uazik за цената но ако не ме лъже паметта корона-пиньон са около ... виж долният пост на Иван той не е "шматка" като мен и помни

              Коментар


              • #52
                цените са по спомени не ми се рови из фактури:
                главни предавания
                корона + пиньон - 160 х 2 = 320 лв.
                лагер малък СКФ - 42 х 2 = 84 лв.
                лагер голям СКФ - 87 х 2 = 174 лв. (руския е 12лв.)
                разпорни втулки - не помня
                гарнитури - 20 лв.
                масло синтетика - 50 лв.
                грес качесгвена - 30лв.
                части общо - 678 лв. с ДДС

                кормилна кутия
                комплект приблизително 1400 мисля без ДДС
                преправяне на карданче 55 лв.
                части общо - 1455 лв.

                труд - кои както се уреди

                Коментар


                • #53
                  Преправяне

                  Имам доста въпроси
                  1. Ако комплекта на кормилната система си е за Хънтър ще има ли нужда от преправяне на карданчето?
                  2. Някой успя ли да пробва проходимоста на Уазката с промените?
                  Много съм заинтересуван защото поне при мен аз срещам проблеми с мощноста при ниски обороти в кал и други консистенции .
                  А доколкото за кормилната уредба там със сигурност замяната е била успешна
                  Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                  NULLA TENACI INVIA EST VIA

                  Коментар


                  • #54
                    Ако се бях сетил да поръчам комплекта с късо карданче именно за Хънтар нямаше да имам никакви грижи. Комплекта е супер стойка за новата помпа, качествен маркуч високо налягане мисля че беше Семперид остава ти резервна кормилна щанга с накрайници ако твойта е разбита разбирасе можеш да я подмениш, даже необходимото ти хидравлично масло Valvoline не знам коя си модификация казанче с филтър (същото като на повечето модели Ауди) нов модел хебел. Абсолютно всичко е включено. Маркучите ниско налягане остават старите.
                    За главните предавания съм сигурен че ще ти решат проблемите за които споменаваш. Аз писах че не съм карал още по черно но това е по мойте критерии естествено че двайсетина километра покопах да я видя. Впечатленията ми са че е много по добре само поне с моите гуми трябва да се подхожда нежно защото по лесно се закопава но това е до навик. Важно е да не се забравя че винаги ще се намери по дълбока кал по стръмен наклон и повечи сняг за избутване тя тая работа е безкрайна.

                    Коментар


                    • #55
                      Преди известно време както писах смених диференциали от 4,11 на такива с 4,625 и кормилна кутия с ZF. Преди седмица в колата се появи особенна вибрация при скорост от 40 до 60км. естествено помислих че нещо съм оплескал с монтажа без да обръщам внимание на съобщинието на борд компютърът ми за неизправен датчик за темературата на въздуха. Естествено прегледах всичко и не намерих проблеми, между временно от Карбон Плевен ми изпратиха нужният датчик, след замяната му вибрациите изчезнаха. Извода си е за мен но се надявам, че информацията ще е от полза и на други с двигатели ЗМЗ 409.

                      Коментар


                      • #56
                        1. В сряда вечерта на Витиня при кучи студ ме изостови водната помпа по точно нейната шайба. Все пак Хънтара се държа героиски и на маслен радиатор и ток от акумолатора се прибра до София не питайте как изчуках леда от мен. На другия ден на светло гледката беше весела
                        1. 2.
                        срещу 6 лв. купих нова шайба но нямаше кои да ме накара да я сложа (прябваше му голяма пушка) вместо това я дадох на стругар и резултата е следния

                        Получи се 126гр. по тежка но се надвам да ме изкара в тоя живот.

                        2. Докато правех гореописаните маневри реших да проверя шаибата на перката (преди извесно време на Алекс Марков му беше направила номер) оказа се че и при мен законтрящия винт е разхлабен и цялата конструкция е избягала с 10мм към радиатора. Наместихме я стегнахме контриращия болт с фиксатор за резба и всичко заспа НО за финал оказа се ,че когато шаибата на перката си доиде на място избяга съосието с тази на хидравликата след половин час умно гледане установихме че шаибата на новият ми хидроусилвател ZF в същност е асиметрична и първоначално в комплекта е дошла монтиран грешно на помпата, обърнах я огледално и пълно щастие всичко си подреди доиде съосно и въобще заприлича на правилна конструкция (то си беше малко като пъзелите на щерка ми).
                        3 Дотук с веселите неща сега по весели:
                        Срещу 39лв. монтирах допълнителна електрическа помпа от Газела на парното монтажа става лесно и бързо препоръчвам го на всички собственици на УАЗ (без значение от модела) които обичат топлото на малки обороти.


                        Ималко снимки от профилактичното укрепване на захващанито на предните амортесЙори и начина за монтаж на демпфер:


                        Коментар


                        • #57
                          Първоначално публикуван от Иван Алексиев
                          1. В сряда вечерта на Витиня при кучи студ ме изостови водната помпа по точно нейната шайба. ...
                          срещу 6 лв. купих нова шайба но нямаше кои да ме накара да я сложа (прябваше му голяма пушка) вместо това я дадох на стругар и резултата е следния
                          ...
                          Получи се 126гр. по тежка но се надвам да ме изкара в тоя живот...
                          пиши на УАЗ за шайбата и им предложи да им доставяш

                          ...
                          ако знаеш преди 2 години колко съм търсил такава ел. помпа за една моторница ... не намерих и /не само/ затова я продадох...
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #58
                            Подай още мнения за Хънтъра.
                            LZ1VMH

                            Коментар


                            • #59
                              Кормилна система

                              И моя Уаз тръгна по трънливия път на доработките
                              След слагането на нова броня и лебедка ( благодарности на Весо и брат му и на Геро също) и след четенето на мнения от форуми ( благодарности на www.offroad-bulgaria.com) реших да сменя щатния ГУР с този на ZF.
                              Вчера си взех уазката от работилницата и мога да ви кажа само че става дума за друг автомобил. Новото серво няма нищо общо с оригиналното. Нито като стабилност, нито като информативност. Вярно че съм го карал само 70 км ама разликата е толкова огромна....
                              Изключителни благодарности на Иван Алексиев, които изтърпя всичките ми лични съобщения и затова че със съветите си ми спести доста главоболия.
                              Сега чисто технически:
                              ZF комплекта който купих си е точно за Хънтър и не се наложи преработка на карданчето. Тъй като аз не повярвах няколко пъти го мерихме в сгънато положение, в крайно разгънато , но размера си е точен.
                              Повече подробности като навъртя поне още малко километри.
                              Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                              NULLA TENACI INVIA EST VIA

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X