Re: Още един Хънтър
Първо поздравления за придобивката
.
По отношение на гумите - доста необичайно е това което казвате за поведението на сух път точно на такъв тази гума дава не лоши резултати, карал съм такава на УАЗ и се представя доста добре при шосейни условия. Личните ми впечатления са, че гумата е основно за път - справя се доста добре и на асфалт и на сняг и лед. За кал не е особено приложима няма голям и агресивен грайфер и лесно се запълва. Може би трябва да проверите налягането на гумите, ако сте с маслени амортисьори не е лошо да помислите за смяна с газови и хидравликата също може оказва влияние, на УАЗ стандартната хидравлика на волана има склонността да се опитва да разлюлее автомобила по пътя и изисква по-голямо внимание.
За това какви други гуми може да се сложат основния въпрос е бюджета който може да се отдели за това. Проблема на Хънтъра е, че е на 16" и няма какви други руски гуми (които да си заслужават) да се сложат. За цена от порядъка на 320-400 лева за бр. има много добри предложения за западни гуми но и струват доста
. Може би добър вариант е Lassa OK-144 която мисля, че струваше около 150-160 лева за бр.. За нея лични впечатления може да сподели LJ73
.
По отношение на сервиз за двигателя - производството е вече добре усвоено и не смятам (освен ако разбира се не се прояви дефект
), че скоро ще се наложи ремонт.
Не зная от къде сте го купил но ако се наложи диагностика или ремонт доколкото ми е известно сервиза на официалния вносител на УАЗ - "КАРБОН" Плевен има заводския тестер за този двигател и поддържа и почти всички части за него на склад.
Успех и ще очакваме да споделите още лични впечатления от автомобила и експлоатацията му.
Първоначално публикуван от Pursie
Първо поздравления за придобивката
По отношение на гумите - доста необичайно е това което казвате за поведението на сух път точно на такъв тази гума дава не лоши резултати, карал съм такава на УАЗ и се представя доста добре при шосейни условия. Личните ми впечатления са, че гумата е основно за път - справя се доста добре и на асфалт и на сняг и лед. За кал не е особено приложима няма голям и агресивен грайфер и лесно се запълва. Може би трябва да проверите налягането на гумите, ако сте с маслени амортисьори не е лошо да помислите за смяна с газови и хидравликата също може оказва влияние, на УАЗ стандартната хидравлика на волана има склонността да се опитва да разлюлее автомобила по пътя и изисква по-голямо внимание.
За това какви други гуми може да се сложат основния въпрос е бюджета който може да се отдели за това. Проблема на Хънтъра е, че е на 16" и няма какви други руски гуми (които да си заслужават) да се сложат. За цена от порядъка на 320-400 лева за бр. има много добри предложения за западни гуми но и струват доста
. По отношение на сервиз за двигателя - производството е вече добре усвоено и не смятам (освен ако разбира се не се прояви дефект
Не зная от къде сте го купил но ако се наложи диагностика или ремонт доколкото ми е известно сервиза на официалния вносител на УАЗ - "КАРБОН" Плевен има заводския тестер за този двигател и поддържа и почти всички части за него на склад.
Успех и ще очакваме да споделите още лични впечатления от автомобила и експлоатацията му.



но УАЗ-ката е лека и в повечето случаи ще е добре на кал с тях /все пак са доста тесни ок. 190мм/... ако следиш обявите, ще си намерил и М/Т гуми на изгодна цена... 400лв на гума е лудост, особено за евтин автомобил... за Г-ей класа с цена 150-200 бона е нормално да сложи гуми и по 1000лв/бр
Коментар