Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ HUNTER 2.7i

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • УАЗ HUNTER 2.7i

    Уаз Хънтър 2.7i 315195-025 двигател ЗМЗ-409.10 купен 20.12.2004 от Карбон Плевен 1700км. До момента разход на извънградско 10л. на 100км. на градско 14-17 - зависи колко го подгрявам. На къра още не съм го засичал, до момента нищо не съм пипал. Или е късмет или момчетата от Плевен са си научили добре урока. Въпреки че двигателя е по бързооборотен май ще става и за по сериозни мероприятия, особенно като се има предвид че досега 10 години съм настъпвал Нива. Може да ми пасне на навиците.

  • #2
    Re: Разход гориво

    Първоначално публикуван от Иван Алексиев
    Уаз Хънтър 2.7i 315195-025 двигател ЗМЗ-409.10 купен 20.12.2004 от Карбон Плевен 1700км. До момента разход на извънградско 10л. на 100км. на градско 14-17 - зависи колко го подгрявам...
    как го засичаш тоя разход? много голяма разлика м/у градско и извънградско? Какво "подгряваш" - да не би да стоиш на място докато загрее мотора?

    всички МПС-та които съм карам досега, ми харчат повече на извънградско /по-точно на магистрала /
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      Нивата е постоянно 4х4, има блокировка на междуосовия диференциал, и няма понижаваща. Като види зор, всичко което можеш да направиш е да настъпиш газта, и да чакаш да те измъкне. С тая техника УАЗа само ще го закопаеш.
      Ако искаш нещо от Хънтъра, трябва или да му сложиш стара РК, или да смениш колелата на тая.
      Естествено че е хубаво да го чака да загрее. Мотора е нов и не е разработен. А маслото и от бога да е, не ми е известен мотор, който обича да работи студен, камо ли измръзнал. И с принудително мазане да е, все тая ако няма подгревател.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Стефан
        Естествено че е хубаво да го чака да загрее. Мотора е нов и не е разработен. А маслото и от бога да е, не ми е известен мотор, който обича да работи студен, камо ли измръзнал. И с принудително мазане да е, все тая ако няма подгревател.
        При -15-20С, както е в момента може да постои 30-60сек на място, но не повече! много по-бързо загрява ако се движиш /бавно, на ниска предавка/ - а повечето хора си подгряват колите с форсиране на място /дали пък не е по-вредно?/
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #5
          Любопитно ми е , каква максимална скорост подържа по магистрала Ясно ми е 4е за доказан офроудър както е Хънтъра скороста не трябва да е от зна4ение но ако си джиткал по магистрала, ще се радвам да кажеш как се държи

          Коментар


          • #6
            Форсирането докато е студен просто го убива. Най-лесно се вижда на опелите, едва ли не вади стружка от цилиндрите.
            Минута няма да му стигне, докато имах руски мотори ги пазех до 40 градуса примерно. С УАЗа е по-лесно, щото има неутрална на РК. Палиш, изключваш РК, оставяш вратата отворена да не се изпоти после, и отиваш да чистиш снега от стъклата, или да си купиш кафе, и готово

            Хънтъра не е всъдеход а паркетник, и на магистралата се чувства нормално със 130. 150 много уморява. Това-онова, обаче салона е оставен джипов, нито ъгъла на волана, нито лостовете и педалите, нито табуретките са шосейни.

            Коментар


            • #7
              Нивата е постоянно 4х4, има блокировка на междуосовия диференциал, и няма понижаваща
              Грешка! Нивата има пълноценна раздатъчна кутия която е с предавателно отношение 1.2 при директна ~ 2.135 при понижаваща.
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #8
                ААААААААА!!! 1,15 беше мойта права бе!)))))))))))))))))
                Хм, бирата дали помага като си скапан?

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Стефан
                  Ако искаш нещо от Хънтъра, трябва или да му сложиш стара РК, или да смениш колелата на тая.
                  Хънтъра от доста отдавна вече се произвежда серийно с РК с нормално предавателно отношение на понижаващата (1.94).

                  Коментар


                  • #10
                    ??? С коси зъби са бе...

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Стефан
                      ??? С коси зъби са бе...
                      Това има отношение само към шума (евентуално към надеждността) но не и към предавателното отношение, което е точно толкова, колкото и на старата раздатъчна кутия...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #12
                        Вярно. Ама "косозъбата" е нарицателно за бързата и немощна. От нормалните май сами си ги слагат още. То това уж опция, ама кво излиза от завода кой знае?

                        Коментар


                        • #13
                          Хънтър първи впичатления

                          Подгрявам го на място найстина защато го разработвам. Сутрин при -15 му трябват 10 минути да качи над 40 градуса. Пробвах и с включен и с изключен маслен радиатор няма видима разлика. Термостата е OK и аз смятам че всичко е нормално. Хънтара е с раздатка с понижаващо число 1.94 по старите късозъби вече не ги правят, наистина за нищо не са ставали.
                          VPetrov е абсолютно прав НИВА 2121 модел 1987 има пълноценна раздатъчна кутия която е с предавателно отношение 1.2 при директна ~ 2.135 при понижаваща. Ако седне човек да посмята малко ще види че сборните предавателните съотношения на Нивата и Хънтара са почти еднакви. Смятам че стила на каране ше е сходен заради по бързо оборотния двигател на Хънтара. По магистрала е супер с 130 качва витиня на пета с педала до половина (не го настъвам повече нека се разработи) но найстина се държи като пиян при скорости над 120 и аз твърдо смятам, че е опасен. В завои е стабилен но ако рязко направиш маневра се залюлява и успокояването му е много трудно. След като температурите паднаха последните дни си направих няколко експеримента докато амортесьорите са още студени проблемът с люлеенето изчезва абсолютно. В събота ще му сложа амортесьори RANCHO доставени от Близнаците за което съм им многа благодарен и ще пиша какво е положението. Карал съм служебно УАЗ 469 и вече 10 години НИВА среден пробег на черен път 8000 -10000 годишно (просто работата ми го изисква) разбира се неговоря за състезания. Познавам колите и не чакам нещо повече от Хънтера в сравнение с Нивата това което е незаменимо в него е шасито всичко съм сменял по Нивата но купето не мога. Относно разхода интересно е че е засичан при включени хопсове завода препоръчва да се кара така при разработка 50% от километрите са на 4х4 последните седмици имаше доста сняг и по Петрохан а по пътя до рудник Елаци.
                          Измерването на горивото е интересно и в първият момент се чудиш кокво става според техническите характеристики всеки от резервоарите трябва да събере 39 литра до момента не съм успял да налея повече от 33 на бензиностанция, следва 10 минути работа на колата с затворени капачки на резервоара при което 7 литра от левия се прехвърлят в десния от инжекторната помпа (направо не ми звучи добре защото помпата явно запълва изцяло предвиденото пространство за разширение на бензина) след това допълваш левия резервоар и вече може да смяташ че си заредил колата. Оргиналните гуми са си чисто шосейни (странно добре се държат на лед и утъпкан сняг това ме учуди) предстой им смяна както и разкарване на пласмасите и монтаж на ролбари но всичко по реда си трябва и да се яде. Чакам да пристигне към края на месеца маршрутен компютър от Москва смята че ще върши работа тъй като има възможност да задаваш октановото число на бензина оргиналният компютър на ижикциона Микас7.2 мисли поне 50 км. докато реши дали караш с 92 или 95 след това се усеща разлика. Засега това е при всички положения УАЗ купе (при това ново) е налично пък ще се види какво ще сложа вътре Щях да забравя пълна лъжа е че мотора събира 7 литра мосло при отворен маслен радиатор и изчакване да се напълни филтъра 7 литра идват на 5мм по високо от максимума на пръчката е другия въриант е пръчката да е дефектна.

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Хънтър първи впичатления

                            Първоначално публикуван от Иван Алексиев
                            Подгрявам го на място найстина защато го разработвам. Сутрин при -15 му трябват 10 минути да качи над 40 градуса. Пробвах и с включен и с изключен маслен радиатор няма видима разлика. Термостата е OK и аз смятам че всичко е нормално...
                            точно това имам предвид - че на място на практика не можеш да го подгрееш, щото без товар мотора по-скоро се охлажда, отколкото да се загрява... да не говорим, че е нужно подгряване и на диференциалите и ск. кутия... а като го подгрееш на място, после тръгваш с "желирано" масло в тези възли...
                            По-добре да се движиш бавно с 1000-1500об/мин 2-3 минути
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #15
                              Скоростта на HUNTER

                              Първоначално публикуван от XJ
                              Любопитно ми е , каква максимална скорост подържа по магистрала Ясно ми е 4е за доказан офроудър както е Хънтъра скороста не трябва да е от зна4ение но ако си джиткал по магистрала, ще се радвам да кажеш как се държи
                              Един познат си купи HUNTER след като го гонил по Цариградско шосе с Фолксваген и трудно го стигнал. Така че е проверено

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X