Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Радиаторът за маслото...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Радиаторът за маслото...

    Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
    В упътването на УАЗ пише винаги когато се кара по черен път и когато се качи околната над някаква стойност.
    Но за новите масла несъм сигурен дали е нужно, при отворен кран пада налягането на маслото.
    Аз карам без него.
    И аз съм така.Чух че лятото е добре да се слага защото допълнително вдига температурата и има по голямо изпаряване на водата(антифриз) в водния радиатор. а зимата по добре било да няма маслен радиатор защото както вече казахте има по добро налягане и качва маслото по добре
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    Коментар


    • #32
      От: Радиаторът за маслото...

      Първоначално публикуван от honda b16a2 Преглед на мнение
      Ясене да си го караш без проблем ,пожелавам ти го искренно!
      Налягането си е твоя и на двигателя ти работа,не съм съдник и.т.н.
      На моя имам уреди за налягане и температура на маслото.Кое го няма от бенз.помпа не се сещам нещо.Като дойде баба Зима ще разбереш сам за себе си какво не е добре в парното ,игличките са най малкия проблем.Поразпитай и разгледай ,50-60% от уазките са с парно от Лада , защо са с такива собствениците им ще ти кажат.
      Интерсно ,защо мотор 2.4 бензин от Омега,колкото е и на УАЗ, работи с 2 пъти по-малък радиатор,като и зиме и лете работи в една и съща температурна амплитуда.И е без маслен радиатор!
      Жоро го е казал точно и ясно защо не загрява с по-малък радятор )) Колега дай някакво клипче да добиеме представа как върви с този мотор... че аз не останах очарован на Самоковското състезание... На един уаз сложих чисто нов радятор мотора беше 417 и лятото не дигаше повече от 50 градуса... при полужение че тази машина е на горското и се кара всеки ден из гората при тежки условия Сега е със 421 мотор върви много добре и мисля че този мотор е по-добър от опеловия (говоря за Уаз) Ако може направи едно клипче да го видиме как върви че съм карал фронтера с такъв мотор (дълга) и не съм омаян
      Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

      Коментар


      • #33
        От: Радиаторът за маслото...

        Забравих да кажа че масления радиатор е изолиран
        Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

        Коментар


        • #34
          От: Радиаторът за маслото...

          Смятам че щом тези дето са го мисили този двигател са решили да сложат този радиатор значи е имало за какво,още повече че мисля че и сега продължават да го слагат.Моята машинка си е фургон ползвам го зяа разни товари, вече съм отворил крана на радиатора,като преди крана има волгов клапан да спира маслото когото падне под 1 атм.Не знам при другите как е но моят маслен радиатор представлява четери хоризонтални тръби свързани със две вертикални като входа е отгоре от горната тръбичка,ако сменя мястото на входа и изхода дали ще се промени охлаждането на маслото, т.е. входа да е отдолу и маслото да върви нагоре като се охлажда, а какво представляват волговите радиаторчета за маслото, щото тоя моя много измислен ми се струва,въпреки че доста силно се затопля като е в обороти двигателят...
          основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

          Коментар


          • #35
            От: Радиаторът за маслото...

            Първоначално публикуван от перко Преглед на мнение
            Смятам че щом тези дето са го мисили този двигател са решили да сложат този радиатор значи е имало за какво,още повече че мисля че и сега продължават да го слагат.Моята машинка си е фургон ползвам го зяа разни товари, вече съм отворил крана на радиатора,като преди крана има волгов клапан да спира маслото когото падне под 1 атм.Не знам при другите как е но моят маслен радиатор представлява четери хоризонтални тръби свързани със две вертикални като входа е отгоре от горната тръбичка,ако сменя мястото на входа и изхода дали ще се промени охлаждането на маслото, т.е. входа да е отдолу и маслото да върви нагоре като се охлажда, а какво представляват волговите радиаторчета за маслото, щото тоя моя много измислен ми се струва,въпреки че доста силно се затопля като е в обороти двигателят...
            Я, я, какъв е тоя клапан дето спира маслото като е ниско налягането?

            Иначе, както аз си представям този радиатор, входът трябва да е отдолу, а не като на водния. Ама май няма голямо значение.

            Коментар


            • #36
              От: Радиаторът за маслото...

              При кранчето има съчма с пружина, която не позволява да падне налягането на маслото при включен радиатор. Фактически при отворено кранче радиатора се явява байпас на системата и без този клапан ще стане лошо...
              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

              Коментар


              • #37
                От: Радиаторът за маслото...

                А де? Трябва да го потърся. При мен е само жигльор - и да, точно като байпас се държи.

                Коментар


                • #38
                  От: Радиаторът за маслото...

                  позиция 26 http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=20_1876
                  основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

                  Коментар


                  • #39
                    От: Радиаторът за маслото...

                    пропуснах по горе да посоча че е необходим и щуцера на който се завива клапана тъй като на УМЗ двигателя е с по малка резба
                    основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

                    Коментар


                    • #40
                      От: Радиаторът за маслото...

                      Той, моят двигател си е волгов. Но тази благина липсва.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Радиаторът за маслото...

                        а как стига маслото от двигателя до масленият филтър...точно от волгов двигателя съм го свалял клапана и щуцера под него.Щуцера през две медни шайби е тръбичката за масленият филтър нагоре...
                        основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

                        Коментар


                        • #42
                          От: Радиаторът за маслото...

                          Нищо няма от лявата страна на двигателя, само тръбата от помпата до масления филтър. Радиаторът е закачен от другата страна като на УМЗ, с разклонение на датчика за налягане на маслото.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Радиаторът за маслото...

                            ами нямам точен отговор за липсата на такъв клапан, но си мисля, че са сменили радиатора за маслото,волговият е различен -входа и изхода са от различни страни, а уазовият входа и изхода са от едната страна на масленият радиатор и са сложили щуцер без отвор на челото за клапана....нека кажат други по знаещи възможно е аз да съм в грешка
                            основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

                            Коментар


                            • #44
                              От: Радиаторът за маслото...

                              А де? Радиаторът е УАЗ-ов, двете тръби са от едната страна. Сигурно затова е имало ТНТМ.

                              Абе, ще я отгатна аз тая работа.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Радиаторът за маслото...

                                До къде стигна с гатанката, колега ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X