Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Радиаторът за маслото...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Радиаторът за маслото...

    Хората събориха кината, ти си купи филм - пардон, сериал.
    "Дързост и красота" ще му дишат пепела.
    Трий спама, ама се родиха няколко твои теми за отрицателно време след покупката.
    Или купувача не е гледал какво придобива, или и да гледа - все тая, предвид "нещото".
    За мен второто, ама то имаше приказка из Форума, "мнението е като г@за, всеки си го има".

    Коментар


    • #17
      От: Радиаторът за маслото...

      Ако не си забелязал тези" екстри" без да се обиждаш или не виждаш реално как изглеждат ГАЗ,УАЗ,КАМАЗ и всичко окончаващо на АЗ зиме и лете.Или ти е малък стажа на такава техника.
      Не виждам с какво шофера е виновен за бенз.помпа и какво да направи за стъклата през зимата освен да запали спиртник или газова печка (виждал съм го много пъти) за да се разтуши обстановката.
      Слабо изчислена охладителна система.
      Относно парното ами с немското.Логично.
      Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.

      Коментар


      • #18
        От: Радиаторът за маслото...

        Масленната уредба е зашеметяваща, работата и е ВИДИМА дори и за другите участници в движението.
        Интересен е и уреда за маслото с внушаващите си 4 атм., които и в завода не са постигани от нов джип, камо ли от работещ в жегата КУЛТОВ 2410.
        Но пък ако бяха идеални какво щяхме да правим? Ми щяхме да си пием биричка и да се возим.
        Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.

        Коментар


        • #19
          От: Радиаторът за маслото...

          Ех, момчета ...
          Имате прибор - използвайте го поне за диагностика ...
          4 атмосфери на показометъра на тия двигатели, обикновенно значи скапан преливен клапан на масления филтър. Значи филтъра е за сменяне.
          А като буксувате в кал до коленете половин час, и там стрелката също тръгне, значи вече нямате много масло. Значи вече трябва да излизате, защото не е ясно какво имате в двигателя, но в трасмисията вече имате воден гел, обогатен с местна тиня.
          Прочее. На Ботевградското шосе, на изхода от София, имаше една кантора, която правеше хидравлични маркучи. Днеска минах оттам - заковано с дъски. Работеха добре. Преместили ли са се? Къде са?

          Коментар


          • #20
            От: Радиаторът за маслото...

            Ясене махни го тоя маслен радиатор; ще ти направи проблем баш кога не требва. 23 г карам УАЗ и се са били без маслени радиатори. Повече го пази да не го прегрееш. На моя съм сложил ел перка пред радиатора.
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • #21
              От: Радиаторът за маслото...

              Приборът на таблото е верен - лесно се проверява. Показанията са му в рамките, определени от производителя, за всички режими, в които изобщо съм вкарвал машината. Преливен клапан този вид маслен филтър няма. Ограничителят на налягането на маслото работи очевидно и съвсем коректно. Толкова по въпроса дали е наред машината.

              Максе, ако въпросът е да съм мърляч като 8/10 от уазкаджиите и 9/10 от ниваджиите - това го мога. Не ме влече. Ако някой въпрос не ми е ясен, си го изяснявам както знам.

              Хонда: Машината върви. По това е очевидно за останалите, че мазилната уредба работи. Други признаци, поне аз не съм забелязал. Налягането е това, което е - заповядай да го измериш. Парното също работи. Нямаше да работи, ако не бях извадил 2кг борови иглички от него, но това е очевидно - нищо, че никой не го прави. Бензиновата помпа кипва само, ако и се махнат някои "излишни" детайли, но в завода ги поставят. Кажи все пак, да зная, кое на охладителната система не е сметнато добре.

              aldr, я кажи каква беля може да направи масленият радиатор? Така, както си представям, ако се пукне, ще се разсмърди на масло и всичко, което трябва да направя, за да продължа, е да го затворя преди да е изтекло всичкото.

              Коментар


              • #22
                От: Радиаторът за маслото...

                Според мен(само според мен), щом си му сипал скъпо масло, по-добре ще му е, да е с по-високото налягане, макар и по-слабо охлаждано.Едва ли разтовареният УАЗ-ов мотор, може да загрее скъпото масло до такива температури, при които то да загуби или силно да влоши мазилните си свойства.Това е било едно време, когато маслата са били много назад, или поне, тези с които е предвидено да се експлоатира са били калпави.Доколкото този радиатор подпомага и охлаждането, то това ще се отрази и на температурата на охлаждащата течност на мотора, и ще го видиш по уреда.Мисля, че не е и много сложно да си поставиш и уред за измерване на температурата на маслото.Така ще можеш да разбереш и какво,кога се случва на практика и да дадеш светлина по въпроса за конкретния двигател.
                При мен на съвсем друга джипка(сбор от Изтока и Запада), е поставен датчик за температурата на охлаждащата течност от ВАЗ, да измерва температурата на маслото.Сам знаеш, при добро свързване уредите от ВАЗ са достатъчно коректно работещи за практически цели, като тази.А и не са скъпи, пък и ти имаш(ако не си я продал) такава катастрофирала кола.Моите са от тези с кръглите уреди, явно за по-естетично.
                Имам и термостат на маслото в масления филтър и маслен радиатор.Ама не е УАЗ и е дизелов двигателя.За инфо, температурата на маслото над 70 градуса не съм успявал да я докарам и то при голям зор.Не знам дали е нормално.Замисли ме и ще си погледна дали работи този термостат във филтъра и при каква температура отваря.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #23
                  От: Радиаторът за маслото...

                  Ти сам си си отговорил. Като ти пукне маркуч и изтече малко; например 2 литра на по-големи наклони оставаш без мазане. Пробвай. Аз съм го изтрадал и затова съм без радиатор и маркучи. И без кранче- на негово место тапа. Поздрави Сашо.
                  На нас клиренс ни трябва , не скорост

                  Коментар


                  • #24
                    От: Радиаторът за маслото...

                    Ясене да си го караш без проблем ,пожелавам ти го искренно!
                    Налягането си е твоя и на двигателя ти работа,не съм съдник и.т.н.
                    На моя имам уреди за налягане и температура на маслото.Кое го няма от бенз.помпа не се сещам нещо.Като дойде баба Зима ще разбереш сам за себе си какво не е добре в парното ,игличките са най малкия проблем.Поразпитай и разгледай ,50-60% от уазките са с парно от Лада , защо са с такива собствениците им ще ти кажат.
                    Интерсно ,защо мотор 2.4 бензин от Омега,колкото е и на УАЗ, работи с 2 пъти по-малък радиатор,като и зиме и лете работи в една и съща температурна амплитуда.И е без маслен радиатор!
                    Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Радиаторът за маслото...

                      Първоначално публикуван от honda b16a2 Преглед на мнение
                      Интерсно ,защо мотор 2.4 бензин от Омега,колкото е и на УАЗ, работи с 2 пъти по-малък радиатор,като и зиме и лете работи в една и съща температурна амплитуда.И е без маслен радиатор!
                      Работи с този радиатор на шосе, където натоварването е по-малко и въздушния поток много по-голям. Въпросът е: как се държи в калта и големите, дълги изкачвания? По вашия край дълги, стръмни баири бол. Сподели ако обичаш своите наблюдения.

                      Ясене, ако не искаш да ти пада налягането на маслото може да подложиш шайба под пружинката на клапана в крана за включване на масления радиатор.
                      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Радиаторът за маслото...

                        В не малко от съвременните автомобили, този радиатор е сменен с топлообменник вода - масло. Това дава няколко предимства, по-компактен е от радиатора, обикновено е монтиран близо или на блока - което значи къси тръбопроводи. Също така помага за по-бързо загряване на маслото, охлаждането се подразбира. При добро изпълнение е трудно маслото да загрее над 110 градуса.
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Радиаторът за маслото...

                          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                          В не малко от съвременните автомобили, този радиатор е сменен с топлообменник вода - масло...
                          Не само съвременните. Това си е отдавнашен похват. Например тераното ми е така, а двигателя започва да се произвежда 80-те години, и няма нищо съвременно в него, дори напротив.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Радиаторът за маслото...

                            Така де, то 80-те години си ги имаме за съвременни...
                            А иначе си е до разбирания. В руската школа си ползват предимно външни маслени радиатори за всякакви дръгели(може и да има малки изключения), и то сигурно до скоро или до ден днешен(не ги знам хептен съвременните). А в други школи има топлообменници масло-охл.течност, още от отдавна.

                            И между другото, не съм много сигурен, ама доколкото помня от нЕкъде знам, че големите радиатори на УАЗ имат понякога фабрично затапени тръбички на питата(вижда се, като се махнат казанчетата на радиатора). И пак не загряват, а са така, щото са подготвени със същия радиатор да се изнасят в горещи страни. Някой компетентен да каже, бъркам ли или не.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #29
                              От: Радиаторът за маслото...

                              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                              И между другото, не съм много сигурен, ама доколкото помня от нЕкъде знам, че големите радиатори на УАЗ имат понякога фабрично затапени тръбички на питата(вижда се, като се махнат казанчетата на радиатора). И пак не загряват, а са така, щото са подготвени със същия радиатор да се изнасят в горещи страни. Някой компетентен да каже, бъркам ли или не.
                              Фабрично затапените тръбички са вероятно фабрично дефектни, не издържали тестовете. Така се прави в производства, в които суровината не подлежи на рециклиране или е евтина, а обработката - по-скъпа. Например, електронните чипове.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Радиаторът за маслото...

                                Бе, нищо съвременно няма в чугунен дизел с долен вал, даже и за 80-те години. Реално, има основания и в полза на едното, и в полза на другото. Топлообменника вода-масло при всички положения е за сметка на по-голям воден радиатор, в сравнение с отделен маслен радиатор, но пък поне вънщно е по-опростена система. От друга страна, като се спука ти пълни водата с масло за нула време, понеже поне в моя случай едното е с 6 бара налягане там, а другото преко сили с един бар. Като избута всичкото масло от там, и налягането падне, започва да връща вода в мазителната система, и става съвсем манжда с праз. Това ако не го усетиш де.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X