Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с диференциал на УАЗ469

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Проблем с диференциал на УАЗ469

    Задницата се колебае още дали да последва предницата....

    http://forum.offroad-bulgaria.com/at...1&d=1177271212
    Прикачени файлове
    ZJ'96 5.2

    Коментар


    • #17
      Re: Проблем с диференциал на УАЗ469

      Долу като се спуснах, терена се оказа доста песъчлив....и насечен.
      Е няма грижи:

      http://forum.offroad-bulgaria.com/at...1&d=1177271299
      Прикачени файлове
      ZJ'96 5.2

      Коментар


      • #18
        Re: Проблем с диференциал на УАЗ469

        Крайният резултат от теста на новия блокаж:

        http://forum.offroad-bulgaria.com/at...1&d=1177271364

        Изводът: Не знам БТР-овите дали късат полуоски, но УАЗ-овите се справят също доста добре )
        Прикачени файлове
        ZJ'96 5.2

        Коментар


        • #19
          Re: Проблем с диференциал на УАЗ469

          Между другото ваденето на това малкото парче със шлиците е доста интересно занимание...при късането метала се раздува и съответно не минава през улея на главината...абе купон е, но го извадихме финално.

          Ако някой го интересува, цената на новата полуоска е 45 лв.
          ZJ'96 5.2

          Коментар


          • #20
            Re: Проблем с диференциал на УАЗ469

            Първоначално публикуван от FDevil Преглед на мнение
            Между другото ваденето на това малкото парче със шлиците е доста интересно занимание...при късането метала се раздува и съответно не минава през улея на главината...абе купон е, но го извадихме финално.

            Ако някой го интересува, цената на новата полуоска е 45 лв.
            Че е купон купон е, сложи и един отпред ако ще го караш само по такива преглавици
            От къде за 45лв нова пулооска че неразбрах
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #21
              Re: Проблем с диференциал на УАЗ469

              [QUOTE=FDevil;
              Изводът: Не знам БТР-овите дали късат полуоски, но УАЗ-овите се справят също доста добре )[/QUOTE]

              Сигурен ли си, че си с УаЗов блок?
              Възможно ли е да си монтирал БТР-
              ов? Видимо разликата е само, че
              УаЗовият изглежда по-масивно, а
              и едните и другите ги продават съб-
              рани, така че палците се не видат.
              Можеш ли да качиш снимки от там
              от където си го закупил? В по-бли-
              зък план?
              Успех с демонтажа/монтажа на
              полуоската.Т'ва също е част от иг-
              рата, щото си го пра'иш ти, нали?
              Да живей куманизъма!

              Коментар


              • #22
                Re: Проблем с диференциал на УАЗ469

                Според мен късането на полуоски се дължи на маниера на каране , а не толкова на блокажите. Ние със Слави сме с БТР-ови, пък да чукна на дърво..... А знам и за случаи на скъсани полуоски и без блокажи.
                Мисля че когато си със сериозни офроуд гуми сцеплението със земата е много по-голямо и трябва да се внимава с оборотите, с газта при скокове, окантарване и т.н.
                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                Коментар


                • #23
                  Re: Проблем с диференциал на УАЗ469

                  Първоначално публикуван от FDevil Преглед на мнение
                  Крайният резултат от теста на новия блокаж:

                  http://forum.offroad-bulgaria.com/at...1&d=1177271364

                  Изводът: Не знам БТР-овите дали късат полуоски, но УАЗ-овите се справят също доста добре )
                  А сигурен ли си , че ти е УАЗ-ов

                  Доколкото ми е известно вноса на уазкови шперове хич не е масова практика, в момента в магазините е пълно с БТР-ви, просто лесно ги "изкарват" от военните, и един ден минават за уазкови, друг БТР-ви,лично на мен ми е много интересно да сравня два от различните модели, за да видя най-накрая каква е разликата

                  А това , че чупят полуоски да, и едните и другите,за година и половина пръснахме 2бр БТР-ви дифове

                  П.П.Какъв размер са ти Кайманите,че нещо се чудя дали 235/75/15 или255/75/15 да слагам на моята УАЗ-ка,
                  мерси
                  sigpic УАЗ-452

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Проблем с диференциал на УАЗ469

                    Някой знае ли къде точно се намира този магазин в Подуене
                    sigpic УАЗ-452

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Проблем с диференциал на УАЗ469

                      В началото на бул.Ботевградско шосе от дясно в локалното до магазина за работно облекло.

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Проблем с диференциал на УАЗ469

                        Колко много питанки...
                        235 са гумите, доста съм доволен.
                        Според мен не е БТР-ов (много бързо го разглобих да видя какво има вътре докато го купувах ... продавача докато каже НЕ и вече бях готов). Не е много трудно да се сглоби просто малко по-търпеливо трябва.

                        За карането съм съгласен...ако си по-внимателен няма да има проблеми сигурно, обаче аз за по-внимателно каране имам друга кола
                        ZJ'96 5.2

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Проблем с диференциал на УАЗ469

                          давам една идея на маниаците на уазки, на старите модели дифове дето са без блокаж много благополучно се заменя това въпросно малко лагерче на пинйона с бронзова втулка, и грижи няма да имате, гарантирано, и още нещо много внимавайте при смяна на корона и пинион да си пасват с предния мост като брой зъби, колкото хора с уазки да познавам все имат по един път чупене поради тая грешка, и следващото важно нещо, от баща ми го знам, 30 години е карал уазки човека мисля че разбира доста при положение че наща беше купена на части и сам си я зглоби, като се прави диф трябва да се оставя половин оборот на кардана свободно движения, т.е сглобявате регулирате пускате на асвалта включвате на скорост(без значение на каква) и трябва да можете да завъртите задния кардан на половин оборот, същия номер и отпред при условието че отпред да се завърти на 2/3 кардана, за блокажи не мога да кажа нищо щото такова чудо на уаз не сам виждал, не казвам че няма

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Проблем с диференциал на УАЗ469

                            Колега ksp84,разбирам че сте воден от чувството да споделяте информация и това да помогнете, но регулирането на дифа е нещо много,много различно от това което пишете за оборотите!!!

                            Не разбирам, когато някой не е запознат с нещо, първо да се научи пък след това да дава акъл!

                            Когато не знае и пита - да, това вече е друго нещо!
                            sigpic УАЗ-452

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Проблем с диференциал на УАЗ469

                              Първоначално публикуван от ksp84 Преглед на мнение
                              давам една идея на маниаците на уазки, на старите модели дифове дето са без блокаж много благополучно се заменя това въпросно малко лагерче на пинйона с бронзова втулка, и грижи няма да имате, гарантирано, и още нещо много внимавайте при смяна на корона и пинион да си пасват с предния мост като брой зъби, колкото хора с уазки да познавам все имат по един път чупене поради тая грешка, и следващото важно нещо, от баща ми го знам, 30 години е карал уазки човека мисля че разбира доста при положение че наща беше купена на части и сам си я зглоби, като се прави диф трябва да се оставя половин оборот на кардана свободно движения, т.е сглобявате регулирате пускате на асвалта включвате на скорост(без значение на каква) и трябва да можете да завъртите задния кардан на половин оборот, същия номер и отпред при условието че отпред да се завърти на 2/3 кардана, за блокажи не мога да кажа нищо щото такова чудо на уаз не сам виждал, не казвам че няма
                              Има доста изписано по темата.Първо поне се постарай да го прочетеш и след това давай "идеи на маниаците на уазки"

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Проблем с диференциал на УАЗ469

                                Това е идея - ще си сложа оборотомер на кардана))
                                Половин оборот на какво разстояние между зъбите съответства?))))
                                Последно редактирано от Scrapheap; 01-06-07, 23:08.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X