Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят новогодишен подарък!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Моят новогодишен подарък!

    Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
    Да не би тампоните да наричаш така?
    Да и тампоните са бъмпстопове (то всъщност реално са различни имена за едно и също устройство).Само че с обикновен гумен тампон винаги ще има един твърд удар,а с хидравличните това в голяма степен се избягва.
    Тези който имам в предвид са такива http://f-o-a.com/shop/index.php?main...d18409bde2225c

    Не разбрах само кой окачвания са само за траялно, а не скоростно каране -4 линка ли?

    Коментар


    • #32
      От: Моят новогодишен подарък!

      Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение
      Разгледайте в този сайт проектите http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=434304
      Дори и само по картинките може да се избистрят доста неща.
      На койловърите се изчислява само пружината,според частичното тегло на джипа измерено на ъгъла, в който е поставена плюс още подресорната маса-ето един калкулатор за това на тази фирма http://www.f-o-a.com/calculator.html. Между другото това май са най-евтиния вариант за такива амортесьори.
      Другия вариант са еършоковете (може да излезнат дори по-изгодни от койловете,но не съм сигурен дали стават и за бързо каране).
      За такъв проект личното ми виждане е следното:изграждане на обемна тръбна рама (цялостна такава,а не да се ползва за основа уазковата),як мотор и скорости,койлове за окачването(или еършокове) и 4-линк отпред и отзад.
      От УАЗа всъщност ще се ползват: предния капак,фасонната част от маската,евентуално външните ламарини на купето (аз бих изградил направо ново с минимален брой ламарини захванати по клетката), мостовете и раздатката (ако ще се ползва тя).

      Забравих -задължително поставяне и на бъмпстопове.Без тях работата ще е половинчата,а ако ще се кара и бързо-направо недовършена и абсурдна.
      Много ценни препратки, благодаря. Не ми стана ясно как се работи с калкулатора за койлоувърите . За кой точно ъгъл става въпрос? Масата мога да я намеря. Можеш ли да направиш един разбираем превод на Български? Още веднъж благодаря.
      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

      Коментар


      • #33
        От: Моят новогодишен подарък!

        Значи ако разгледаме автомобила като един четириъгълник,всяко едно колело стой под един от ъглите му и носи неговата тежест,т.е. измерваме масата,която е над всяко колело конкретно -това е Sprung Weight of corner в калкулатора (в сметката не влиза тежеста на моста,носачите и колелата-те са подпружинната маса !!! ).
        Параметрите в калкулатора са (с него единствено смятаме колко да са твърди пружините-ако са две,основна и допълнителна или пружината ако е само една !):

        Total Wheel Travel (in) -разстоянието между крайните положения,което може да реализира колелото (т.е. пълния му ход,тук според се вписва хода на амортесьора,който искаме да сложим -примерно 16'' );

        Sprung Weight of corner (lb.) -това вече го уточнихме;

        Distance (dist1, dist3, or dist5) -това е разстоянието от точката на захват на носача със шасито до точката на захват на амортесьора със носача;

        Distance (dist2, dist4, or dist6) -дължината на целия носач,до центъра на главината на колелото (на Haw to Use има показани фигури );

        Droop % -това е процентното съотношение колко искаме да ни е хода на амортисьора надолу (т.е. дали да се сгъва повече нагоре или пък да има по-голям ход надолу.Ако е второто, то процента трябва да е примерно 60 %);

        Spring angle from vertical -ъгъла между амортисьора и вертикалата;

        В този калкулатор не е включена и подпружинната маса в сметката всъщност.Ще потърся такъв където да присъства и тя.

        Коментар


        • #34
          От: Моят новогодишен подарък!

          Така , картинката почва да се изяснява . Възниква въпроса , кои точно носачи да взема за база , тъй като виждам на някои от снимките има разлики в дължините на горните и долните носачи /или поне така изглежда/. Не разбрах също така -за Droop% тези 60% /примерно/ са съотношение м/у дължината на носача спрямо хода надолу, или нещо друго?
          Ако се получи малка грешка в изчисленията , има ли възможност за леки корекции? П.П. Май станаха много въпросите , ама наистина не виждам откъде мога да получа цялата тази информация.
          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

          Коментар


          • #35
            От: Моят новогодишен подарък!

            Само на долните (точно както е показано на фигурките).Горните са стабилизиращи и с дължината си имат значение за вида, по който ще артикулира моста,но те по никакъв начин няма как да окажат въздействие на пружината,за да влизат в сметките.

            Процентите се отнасят единствено за койловъра.Колко искаме той да се сгъва и колко разгъва-ако имаме примерно пълен ход от 40 см и искаме съотношение 50%/50% (сгъване/разгъване) то сгъването ни ще бъде напрактика 20см-разгъването също 20 см. Ако искаме обаче да се сгъва 10 см,а разгъва 30 см ,то процентите вече ще са приблизително 30%/70%.

            А без корекций,че няма да се мине няма-в България все още тепърва прохождаме в тези неща.
            Най-светнати в тази сфера според мен в България са близнаците Цанови ( тези дето отразяват Дакар) и една консултация с тях ще бъде много полезна.

            Коментар


            • #36
              От: Моят новогодишен подарък!

              Незнам кой е казал "само", но да имах предвид -4 линка.

              Независимото е доста по подходящо за бързо каране, както колегата каза идеята е да направи нещо подобно като тези дето участват по Дакар, поне аз така схванах.

              Успех!
              Случайни хора УАЗ не карат

              Коментар


              • #37
                От: Моят новогодишен подарък!

                След независимото, 4 линка е едно от най-адекватните окачвания за бързо каране (да не кажа най-адекватното) !
                Иначе надали по щатските шампионати щеше да е така разпространено.Пък не карат никак бавничко като ги гледам.

                Коментар


                • #38
                  От: Моят новогодишен подарък!

                  Ако е за бързо каране мисля, че 16" е прекалено голям ход и в последствие ще се налага да го ограничава.
                  Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Моят новогодишен подарък!

                    Само като видиш какви геометрии описва моста и става ясно.
                    Мойте пактически впечетления от такова при бързо каране са сравними с жигула на лед.

                    Можеби с много средства се получава
                    Спирам да го коментирам, нека видиме крайния резултат
                    Случайни хора УАЗ не карат

                    Коментар


                    • #40
                      От: Моят новогодишен подарък!

                      Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение
                      Само на долните (точно както е показано на фигурките).Горните са стабилизиращи и с дължината си имат значение за вида, по който ще артикулира моста,но те по никакъв начин няма как да окажат въздействие на пружината,за да влизат в сметките.

                      Процентите се отнасят единствено за койловъра.Колко искаме той да се сгъва и колко разгъва-ако имаме примерно пълен ход от 40 см и искаме съотношение 50%/50% (сгъване/разгъване) то сгъването ни ще бъде напрактика 20см-разгъването също 20 см. Ако искаме обаче да се сгъва 10 см,а разгъва 30 см ,то процентите вече ще са приблизително 30%/70%.

                      А без корекций,че няма да се мине няма-в България все още тепърва прохождаме в тези неща.
                      Най-светнати в тази сфера според мен в България са близнаците Цанови ( тези дето отразяват Дакар) и една консултация с тях ще бъде много полезна.
                      Те , Близнаците "боб хвърлят" за мен точно в този момент. Продължавам борбата сам , и с ваша помощ.
                      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Моят новогодишен подарък!

                        След безброй разправии със стругарите , и сто кила строшени нерви се роди първото недоносче наречено "джони джойнт" Мade in kokocholi . Поне на мен на такова ми прилича , като го сравнявам с Американските му събратя. Много сложна задача се оказа изработката на сферата . Ако някой познава стругар , който ще се хване да ги направи на разумна цена , ще съм много благодарен. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27012011899.jpg
Прегледи:1
Размер:51.8 КБ
ID:5248789Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27012011896.jpg
Прегледи:1
Размер:54.8 КБ
ID:5248788Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27012011897.jpg
Прегледи:1
Размер:55.9 КБ
ID:5247500Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27012011895.jpg
Прегледи:1
Размер:54.0 КБ
ID:5247499Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27012011898.jpg
Прегледи:1
Размер:50.7 КБ
ID:5247498
                        Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                        Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Моят новогодишен подарък!

                          Браво колега добре се е получил... дано се окаже и издражлив
                          Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X