Здравейте колеги и да ви е ЧЕСТИТА НОВАТА 2011 година.Искам да се похваля с моя новогодишен подарък.Това е един УАЗ,който след като е служил достатъчно дълго и вярно на своите собственици е дошло време да стане донор за спасяване на други възрастни събратя.Последния собственик е мой приятел,който реши да ми го подари на 31.12.10.Машината я получавам без двигател,скоростна кутия,мостове и каквото се сетите още.Всъщност имам едно купе и рама.На мен това ми стига,защото имам почти всичко останало,за да започна този проект.Естествено идеята е да направя една уникална машина за състезания и за радост на окото.Надявам се кризата да не ми попречи в това мое начинание.Ще се радвам на всички ваши мнения и предложения.Ако може да публикувате в темата линкове на сайтове ,в които има такива уникални машини,за да ползвам най-добрия челен опит,ще ви бъда много благодарен.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Моят новогодишен подарък!
Свий
X
-
От: Моя новогодишен подарък!
Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнениеЧНГ
Е a на коледа какво ти подариха ))
Ще стане наистина нещо страшно уникално, като знаеме как работите
Успех!!!
ПоздравиАз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
Коментар
-
От: Моят новогодишен подарък!
Здравейте колеги ,благодаря на всички за благопожеланията.И аз ви желая ЧеститаНоваГодина, много здраве и късмет в начинанията с които сте се захванали. Сега...да хванем бика за рогата . Идеята която не ми дава покой от няколко дни е , да направя новата машина с предно независимо окачване , а защо не и задно . Знам че звучи еретично защото няма нито една сериозна машина за траялни състезания с такова окачване. Проблема е , че съм много голям фен на изпитанието "ДАКАР", и това няма начин да не рефлектира върху моите планове. Въпроса който може би си задавате е / защо бе аджеба , къф е смисълът /. Смисъла е следния , аз по-слаб мотор от този който имам на моя ГАЗ-69 в момента няма да сложа / 207к.с. 281н.м./. Това предполага по-висока скорост , и по-брутално ускорение . Което идва да каже , че оригиналното листово-ресьорно окачване няма как да " пее в хора " имам предвид , че независимото окачване се представя в пъти по-добре при висока скорост на пресечен терен. Готов съм да чуя всякакви мнения по този казус.ПОЧВА ДАКАР по ЕВРОСПОРТ чао.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Моят новогодишен подарък!
Аз не мога да разбера каква точно ти е идеята, но безресьорно не значи автоматично независимо. Защото ако си запазиш мостовете(зависимо окачване) можеш да го направиш трилинково или четирилинково, с пружини, с койловъри, с еършокове....
Повечето "бързи" джипове са със смесено окачване- отпред независимо, отзад с цял мост. Чисто независимо е на Хонда CRV,Нисан Патфайндър, Голф синхро и др.
Според мен Уаз-ът не е подходяща база за направата на "бегачка", но е отлична база за траялна машина.Последно редактирано от Георги Василев; 05-01-11, 13:04.Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
Коментар
-
От: Моят новогодишен подарък!
Според мен може да се направи с цели мостове от тойота или редукторни от уаз с 4-линково окачване и големи ходове Мотор от бмв 4.4 В8... варианти много но според мен няма смисъл от независимо Успех колега и дано кризата не те затрудниАко няма каде да отидеш , ела на себеси
Коментар
-
От: Моят новогодишен подарък!
Идеята ми беше да направя независимо окачване отпред , като използвам диференциали от някакъв джип с такова окачване . След като днес обиколих няколко автоморги достигнах до извода , че работата не е толкова проста . Първо джипките там са всички с дясна дирекция, второ една няма пълен комплект , трето предния им диференциал с ръкавите , е толкова дълъг , че реално полуоските са 35-40см. това са ходове като на лека кола. За да се постигнат големи ходове , е необходим един малък централно разположен диф. за максимална дължина на полуосите. Това предполага по-дълги "А" рамена , а оттам по-големи ходове. За сега се връщам към вариант цели мостове на пружини. Някой може ли да помогне какви пружини да търся? Къде мога да видя схеми на три и четирилинково окачване ? Предварително благодаря.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Моят новогодишен подарък!
http://www.offroad-bulgaria.com/show...F0%E0%ED%FA%F2 разгледай тази тема като за началоАко няма каде да отидеш , ела на себеси
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар