Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ел.бензинова помпа на УАЗ - алтернативи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ел.бензинова помпа на УАЗ - алтернативи

    Да не отварям нова тема, колко атмосфери налягане прави бензиновата помпа?
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

  • #2
    От: Разлики в ресьорите за УАЗ 469

    Колкото на други крабураторни мотори около 0.3кг/см2, защо? Какво общо има с ресорите?
    Случайни хора УАЗ не карат

    Коментар


    • #3
      От: Разлики в ресьорите за УАЗ 469

      Благодаря за бързия отговор.
      С ресорите няма нищо общо, за тях вече всичко е ясно, нови и въпроса е решен.
      За помпата ми се въртят разни идей в главата, след като в неделя свърши газта и 15 минути неможах да подкача гориво, да поясня, че карам основно на газ.

      А да знаеш от какво да търся ел. бензинова помпа, зазова неща?
      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

      Коментар


      • #4
        От: Разлики в ресьорите за УАЗ 469

        Не ти трябват излишни електрически неща в УАЗа. Сигурно бензина е бил много малко.
        Сложи му от тия прозрачните филтърчета, някъде между помпата и карбуратора. Най-голямото, което намериш. Като го напълниш с бензин, той ще запали, и сам ще си вдигне още от резервоара.

        Коментар


        • #5
          От: Разлики в ресьорите за УАЗ 469

          Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
          Благодаря за бързия отговор.
          С ресорите няма нищо общо, за тях вече всичко е ясно, нови и въпроса е решен.
          За помпата ми се въртят разни идей в главата, след като в неделя свърши газта и 15 минути неможах да подкача гориво, да поясня, че карам основно на газ.

          А да знаеш от какво да търся ел. бензинова помпа, зазова неща?
          Аз имам две такива , днес ще проверя колко пари е нова , откъде , и ще пиша.
          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

          Коментар


          • #6
            От: Разлики в ресьорите за УАЗ 469

            Разпределителния вал ти е бил на гърбица затова не си могъл да подкачиш гориво. Трябвало е да чукнеш на стартер да врътне вала да нее на гърбица и да повдига помпата.
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • #7
              От: Разлики в ресьорите за УАЗ 469

              Ако ти е много стара помпата и както каза караш предимно на газ, платното е изсъхнало и се е втвърдило и докато не сипеш бензин да напълниш обратно от карба към помпата да закисне няма качване на бензин.Или,както каза колегата'' вала ти е бил на гърбица''.Аз реших проблема с нова помпа.УСПЕХ!

              Коментар


              • #8
                От: Разлики в ресьорите за УАЗ 469

                И при мене единия джип е само на газ, не съм сипвал бензин сигурно година и много ме съмнява да заработи както трябва.
                Трябва да намериш и пласмасов поплавък (на по новите К-151 са с такъв но не става за другите модели), това ако го караш доста и предимно на газ, щото винаги ще имаш разрегулирано ниво като прехвърляш.

                При нас имахме един джип с 24 мотор и заз-кова помпа, и като че ли не му стигаше дебит в продължителни баири в високи обороти (може и нещо друго да е било) но за нормално каране ще стане.
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #9
                  От: Разлики в ресьорите за УАЗ 469

                  Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                  Не ти трябват излишни електрически неща в УАЗа. Сигурно бензина е бил много малко.
                  Сложи му от тия прозрачните филтърчета, някъде между помпата и карбуратора. Най-голямото, което намериш. Като го напълниш с бензин, той ще запали, и сам ще си вдигне още от резервоара.
                  Колега , много се извинявам предварително , може въпроса ми да излезе тъп и излишен, но не ми дава мира ! Как ще засмуче сам бензина от резервоара ,след като първо е в положение на голяма денивелация в полза на карбуратора? И освен това е всеизвестно че карбуратора е атмосферно свързан уред ,т.е. няма под- налягане или вакуум както му се казва ! Ако се окаже че си прав, в което се съмнявам. Защо на всички автомобили слагат помпи за подкачване на гориво?!? Слагат по едно евтино филтърче и готово !

                  Коментар


                  • #10
                    От: Разлики в ресьорите за УАЗ 469

                    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                    Не ти трябват излишни електрически неща в УАЗа. Сигурно бензина е бил много малко.
                    Сложи му от тия прозрачните филтърчета, някъде между помпата и карбуратора. Най-голямото, което намериш. Като го напълниш с бензин, той ще запали, и сам ще си вдигне още от резервоара.
                    Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнение
                    Колега , много се извинявам предварително , може въпроса ми да излезе тъп и излишен, но не ми дава мира ! Как ще засмуче сам бензина от резервоара ,след като първо е в положение на голяма денивелация в полза на карбуратора? И освен това е всеизвестно че карбуратора е атмосферно свързан уред ,т.е. няма под- налягане или вакуум както му се казва ! Ако се окаже че си прав, в което се съмнявам. Защо на всички автомобили слагат помпи за подкачване на гориво?!? Слагат по едно евтино филтърче и готово !
                    Колега ,пропуснал си да прочетеш това в червеното ми се струва!
                    Без помпа не става,пък и Зазовата не върши баш работа,на мен в топлите дни ми загрява(с Зазкова карам още), а и отделно при зверска газ на втора бавна недостига гориво.А е добре когато джипа се кара на газ, да бъде оборудван с ел.помпа.Зазовата помпа е много полезна при аварийни ситуаций по горивната система,но да се разчита основно на нея не е добра идея.
                    ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Разлики в ресьорите за УАЗ 469

                      На който му трябва електрическа помпа за карбураторна кола да търси по магазините бензинова помпа за форд транзит . Незнам точно кой модел , годината може би е около 90-95 . Беше нещо като 0,15-0,25 бара.От порядъка на 110 лв - външна . Преди няколко месеца сложихме една такава на лека кола, която преди това беше със зазкова помпа.Не помня дали използвахме маркуча за обратно гориво или го изолирахме.Със зазковата обаче беше затапен обратния маркуч. Вече няма проблеми. Зазковата помпа поработи 2-3 месеца и почна да прави проблеми - като загрее (като се покара 15-20 мин - половин час ) и спре да качва .Отначало помпата (зазковата) беше при двигателя.Викам - топло й е там . Сложихме я отзад до резервоара. Има няма 2-3 дена и пак спре. Колата си се кара само на бенз . Иначе смогваше да качва на 1,3 литров двигател , НО 13-14л / 100км - крака на шофера е тежък. Поздрави.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Разлики в ресьорите за УАЗ 469

                        Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнение
                        Колега , много се извинявам предварително , може въпроса ми да излезе тъп и излишен, но не ми дава мира ! Как ще засмуче сам бензина от резервоара ,след като първо е в положение на голяма денивелация в полза на карбуратора? И освен това е всеизвестно че карбуратора е атмосферно свързан уред ,т.е. няма под- налягане или вакуум както му се казва ! Ако се окаже че си прав, в което се съмнявам. Защо на всички автомобили слагат помпи за подкачване на гориво?!? Слагат по едно евтино филтърче и готово !
                        Този джип на аватара ако е твой,не би трябвало да задаваш такива въпроси.
                        0осем9осем7шест0осем7едно
                        Миро

                        Коментар


                        • #13
                          От: Разлики в ресьорите за УАЗ 469

                          Кажете точен модел кола от която да търся, защото ако знаете какъв цирк става по магазините?
                          "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                          Коментар


                          • #14
                            От: Разлики в ресьорите за УАЗ 469

                            Просто мотора ще заработи, а с него и помпата. Нищо по-умно.
                            Макар че може и да го удави.
                            С електрическа помпа сигурно ще трябва да организираш и обратен бензин. Като на дизелите и инжекторите.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Разлики в ресьорите за УАЗ 469

                              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                              С електрическа помпа сигурно ще трябва да организираш и обратен бензин. Като на дизелите и инжекторите.
                              Трябва задължително и регулатор на налягането.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X