Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми след ремонт на двг

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблеми след ремонт на двг

    Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
    Имах един случай.гарнитурата на смукателния колектор беше скъсана,и въздуха гасеше горенетов цилиндъра,свеща оставаше суха и не работеше цилиндъра.Само тракаше като косачка.
    Опитай се да изгасиш бензин с въздух !

    Коментар


    • #17
      От: Проблеми след ремонт на двг

      Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнение
      Току що държах в ръцете си смукателен колектор от двиг.4218 .Състои се от общо пространство под карбуратора ,от което се отделят четири отделни тръби които тръгват към съответния цилиндър. Но !!! Всички тръби , включително и пространството под карбуратора лежат в една равнина и са с общо начало. С други думи са свързани ! Според елементарната физика и закона за скачените съдове нивото на течноста която се намира в тях трябва да е еднакво за всички цилидри. Ако въобще може да се говори за ниво в смукателния колектор като се има предвид че там горивото постъпва в газообразно сътояние ! Така че колега, твърдението ти че ако проблемния цилиндър не допуска в себе си псотъпването на гориво ще прелее не се потвърждава! Горивото което не е било прието поради някава причина , Например не отваряне на клапан, още в следващия смукателен такт на съседен цилиндър ще се пренасочи в него ! тръбите са отделни но са свързани помежду си , а там влиза горивовъздушна смес която е в газообразно състояние !Помисли малко !
      С една дума колегата Токарев отново загуби спора.Той и във ВАЗ-раздела,като вземем да спорим по някой тънък въпрос все губи ама нищо-да сме живи и здрави да си помагаме и обменяме опит,че нали затуй са форумите.

      Коментар


      • #18
        От: Проблеми след ремонт на двг

        Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
        С една дума колегата Токарев отново загуби спора.Той и във ВАЗ-раздела,като вземем да спорим по някой тънък въпрос все губи ама нищо-да сме живи и здрави да си помагаме и обменяме опит,че нали затуй са форумите.
        Прав си колега ,както е казано в спора се ражда истината!!! Да сме живи и здрави !

        Коментар


        • #19
          От: Проблеми след ремонт на двг

          Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнение
          Опитай се да изгасиш бензин с въздух !
          Колега тук говорим не за бензин, а за смес от бензинови пари и въздух. За да гори тази смес тя трябва да е с определено съотношение между въздуха и бинзина. Долната граница на взривяемост(ДГВ) е концентрацията на пари, над която сместа вече може да гори. Горната граница на взривяемост(ГГВ) е концентрацията на пари ,над която сместа вече не може да гори( поради кислородна недостатъчност). За да работи двигателят сместа(след сгъстяването) трябва да е между ДГВ и ГГВ. Следователно, ако гарнитурата на смукателния колектор има дупчица, то сместа постъпваща към съответния цилиндър става прекалено бедна( под ДГВ) и не може да се запали.
          Излиза, че с въздух може да изгасиш бензин
          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

          Коментар


          • #20
            От: Проблеми след ремонт на двг

            Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
            С една дума колегата Токарев отново загуби спора.Той и във ВАЗ-раздела,като вземем да спорим по някой тънък въпрос все губи ама нищо-да сме живи и здрави да си помагаме и обменяме опит,че нали затуй са форумите.
            може и така дасе каже.като видя че някой започва да става като радиоточка трябва да му отстъпя.

            Коментар


            • #21
              От: Проблеми след ремонт на двг

              Здравей колега Dimitar Dimitrov 74, дай малко повече подробности по твоя случай ,защото интереса се повиши неимоверно.Смятам че тука има доста хора които наистина могат да ти помогнат,но в момента преливат от пусто в празно.
              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                може и така дасе каже.като видя че някой започва да става като радиоточка трябва да му отстъпя.
                Това е благородна постъпка .

                Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                Здравей колега Dimitar Dimitrov 74, дай малко повече подробности по твоя случай ,защото интереса се повиши неимоверно.Смятам че тука има доста хора които наистина могат да ти помогнат,но в момента преливат от пусто в празно.
                Това е така защото се дават квалификации кой колко разбира . Всеки разбира по малко, колкото за себе си, не съм срещнал досега някой тук който да се е изкарал че разбира наи-много . Щом всички питаме за нещо тук , значи не разбираме кой знае колко много !Обидно е да се дават такива оценки .

                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                Колега тук говорим не за бензин, а за смес от бензинови пари и въздух. За да гори тази смес тя трябва да е с определено съотношение между въздуха и бинзина. Долната граница на взривяемост(ДГВ) е концентрацията на пари, над която сместа вече може да гори. Горната граница на взривяемост(ГГВ) е концентрацията на пари ,над която сместа вече не може да гори( поради кислородна недостатъчност). За да работи двигателят сместа(след сгъстяването) трябва да е между ДГВ и ГГВ. Следователно, ако гарнитурата на смукателния колектор има дупчица, то сместа постъпваща към съответния цилиндър става прекалено бедна( под ДГВ) и не може да се запали.
                Излиза, че с въздух може да изгасиш бензин
                Точно така колега , твърдението ти е обсолютно вярно! Само че не го предлагай на мен, а на колегата който твърди че въздуха гаси горенето в цилиндира ! По правилно е да се каже че сместа въобще не се запалва ! А иначе наистина опитай да загасиш запален вече бензин с въздух .Все една да гасиш огън с масло !
                Последно редактирано от Жоро Донечки; 12-10-10, 10:48. Причина: сливане

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X