След основен ремонт Уаз-ът върви, но в първи цилиндър не влиза гориво. Какъв може да е проблемът и как мога да го оправя? От Варна съм. Има ли тук място, където да закарам колата.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Проблеми след ремонт на двг
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин
 
 бе как няма да влиза гориво.трябва смукателния клапан да несе отваря.грешиш нещо ми се стува.Първоначално публикуван от DimitarDimitrov74 Преглед на мнениеСлед основен ремонт Уаз-ът върви, но в първи цилиндър не влиза гориво. Какъв може да е проблемът и как мога да го оправя? От Варна съм. Има ли тук място, където да закарам колата.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблеми след ремонт на двг
 
 Дяволска работа, както казва един колега.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
 Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблеми след ремонт на двг
 
 Провери компрсията на този цилиндър,после виж клапаните,все ми се струва ,че ако изпускателния е пренатегнат няма да може да засмуче гориво....
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблеми след ремонт на двг
 
 Просто трябва да извади кабела на свеща,цилиндъра няма да работи ако не влиза гориво .Освен това свеща ще остава суха !Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнениесигорно е изкарал свеща и е светил с фенерче.иначе няма как да види че не влиза гориво.аз така сиго обяснявам.може и да има и друг начин ама аз него знам.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблеми след ремонт на двг
 
 колега ти абаче си нямаш понятие от двигатели.ако не влиза гориво в цилиндъра то трябва да остава в смукателната тръба.ще преле е бре.и да извади кабела на свеща как можеш да разбереш че невлиза гориво.Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнениеПросто трябва да извади кабела на свеща,цилиндъра няма да работи ако не влиза гориво .Освен това свеща ще остава суха !
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблеми след ремонт на двг
 
 Хайде да не квалифицираме кой от какво няма понятие , че като гледам ти нямаш понятие от правопис !Ако прочетеш внимателно, в реда на мисли по темата ,ще разбереш че първо съм диагностицирал евентуално проблем в газорапределението ! И помисли как ще прелее, като основно корпуса на смукателния колектор е общ за всички цилиндри ?!? Като не влезе горивото в единия цилиндър, поради някаква причина , ще влезе в другия !Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнениеколега ти абаче си нямаш понятие от двигатели.ако не влиза гориво в цилиндъра то трябва да остава в смукателната тръба.ще преле е бре.и да извади кабела на свеща как можеш да разбереш че невлиза гориво.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблеми след ремонт на двг
 
 корпуса не е общ, за всеки цилиндър си има отделна тръба.и в газораспределянето не е проблема.колкото и да е разхлабен клапана пак ще влиза малко гориво.за мен колегата който писа темата нещо се е заблодил.АКО не влезе гориво в някой цилиндър това гориво неможе да влезе в другия поради простата причина че са ОТДЕЛНИ.Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнениеХайде да не квалифицираме кой от какво няма понятие , че като гледам ти нямаш понятие от правопис !Ако прочетеш внимателно, в реда на мисли по темата ,ще разбереш че първо съм диагностицирал евентуално проблем в газорапределението ! И помисли как ще прелее, като основно корпуса на смукателния колектор е общ за всички цилиндри ?!? Като не влезе горивото в единия цилиндър, поради някаква причина , ще влезе в другия !
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблеми след ремонт на двг
 
 Току що държах в ръцете си смукателен колектор от двиг.4218 .Състои се от общо пространство под карбуратора ,от което се отделят четири отделни тръби които тръгват към съответния цилиндър. Но !!! Всички тръби , включително и пространството под карбуратора лежат в една равнина и са с общо начало. С други думи са свързани ! Според елементарната физика и закона за скачените съдове нивото на течноста която се намира в тях трябва да е еднакво за всички цилидри. Ако въобще може да се говори за ниво в смукателния колектор като се има предвид че там горивото постъпва в газообразно сътояние ! Така че колега, твърдението ти че ако проблемния цилиндър не допуска в себе си псотъпването на гориво ще прелее не се потвърждава! Горивото което не е било прието поради някава причина , Например не отваряне на клапан, още в следващия смукателен такт на съседен цилиндър ще се пренасочи в него ! тръбите са отделни но са свързани помежду си , а там влиза горивовъздушна смес която е в газообразно състояние !Помисли малко !Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнениекорпуса не е общ, за всеки цилиндър си има отделна тръба.и в газораспределянето не е проблема.колкото и да е разхлабен клапана пак ще влиза малко гориво.за мен колегата който писа темата нещо се е заблодил.АКО не влезе гориво в някой цилиндър това гориво неможе да влезе в другия поради простата причина че са ОТДЕЛНИ.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.







Коментар