От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.
В голяма грешка си за алфата. Алфата си е Ланчиа Делта Интеграле с Алфа купе, със съответните плюсове и минуси на много по-"дива" кола. S2 и RS2 са в ценови диапазон който, както е коментирано в началото на темата, няма нищо общо с описаните коли. Тойота 4х4 турбо, поне в Европа, никога не е имало. Имаше Купе Селика, двуврато. Субаруто е коментирано по-горе.
Накратко:
- 405 Т16 е лебедова песен на Пежо 405. Един вид оттегляне с овации. Правена е от самото начало като кола за "цивилизована" употреба, а не като рали автомобил. Съответно запазва комфорт на "цивилизована" кола, с поведение и ТТ данни на "дива" такава. Идваше си с кожа, климатици, хидравлики електрики и тути куанти. Няма нищо общо, или почти, със състезателните машини на Пежо, в рали шампионата никога не са карани, а с рали рейд прототипите нямат абсолютно нищо общо.
- Двуврато 405 никога не е съществувало в граждански вариант за продажби.
- Тогавашните модели на Нисан, Тойота, Мазда, Мицубиши и в по-малка степен Субару Импреза и Ланчия Делта Интеграле са коли произведени единствено заради изискванията на рали правилника, постановяващ че рали автомобилите трябва да са производни на серийни автомобили. В огромната си част са представлявали база за рали автомобил, и като такива са нямали нищо общо като комфорт с Т16ката, без да са по-бързи от нея в серийно изпълнение. Някои от тях са били мъка за каране в нормални условия (и радост в състезателни, разбира се).
Просто говорим за съвсем различни видове коли, които никога не са били съперници по никакъв начин.
Първоначално публикуван от mirodo
Преглед на мнение
Накратко:
- 405 Т16 е лебедова песен на Пежо 405. Един вид оттегляне с овации. Правена е от самото начало като кола за "цивилизована" употреба, а не като рали автомобил. Съответно запазва комфорт на "цивилизована" кола, с поведение и ТТ данни на "дива" такава. Идваше си с кожа, климатици, хидравлики електрики и тути куанти. Няма нищо общо, или почти, със състезателните машини на Пежо, в рали шампионата никога не са карани, а с рали рейд прототипите нямат абсолютно нищо общо.
- Двуврато 405 никога не е съществувало в граждански вариант за продажби.
- Тогавашните модели на Нисан, Тойота, Мазда, Мицубиши и в по-малка степен Субару Импреза и Ланчия Делта Интеграле са коли произведени единствено заради изискванията на рали правилника, постановяващ че рали автомобилите трябва да са производни на серийни автомобили. В огромната си част са представлявали база за рали автомобил, и като такива са нямали нищо общо като комфорт с Т16ката, без да са по-бързи от нея в серийно изпълнение. Някои от тях са били мъка за каране в нормални условия (и радост в състезателни, разбира се).
Просто говорим за съвсем различни видове коли, които никога не са били съперници по никакъв начин.
Коментар