Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

    Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
    Това си е една не лоша кола с много хубав двигател, но нищо повече. Има доста аналози, с подобна или по висока мощност, макар и рядко 4врати. В Европа Алфа 155 и най вече S2/RS2, Nissan, Toyota и Subaru. Външно се не различава от останалите 405, което за някои е "+". Лично мен ми харесва 2вратото рали изпълнение, особено в ръцете на пустинната лисица. Като цяло колата не е спортно ориентирана (цивилната), а и струвала не малко парички.
    В голяма грешка си за алфата. Алфата си е Ланчиа Делта Интеграле с Алфа купе, със съответните плюсове и минуси на много по-"дива" кола. S2 и RS2 са в ценови диапазон който, както е коментирано в началото на темата, няма нищо общо с описаните коли. Тойота 4х4 турбо, поне в Европа, никога не е имало. Имаше Купе Селика, двуврато. Субаруто е коментирано по-горе.

    Накратко:

    - 405 Т16 е лебедова песен на Пежо 405. Един вид оттегляне с овации. Правена е от самото начало като кола за "цивилизована" употреба, а не като рали автомобил. Съответно запазва комфорт на "цивилизована" кола, с поведение и ТТ данни на "дива" такава. Идваше си с кожа, климатици, хидравлики електрики и тути куанти. Няма нищо общо, или почти, със състезателните машини на Пежо, в рали шампионата никога не са карани, а с рали рейд прототипите нямат абсолютно нищо общо.

    - Двуврато 405 никога не е съществувало в граждански вариант за продажби.

    - Тогавашните модели на Нисан, Тойота, Мазда, Мицубиши и в по-малка степен Субару Импреза и Ланчия Делта Интеграле са коли произведени единствено заради изискванията на рали правилника, постановяващ че рали автомобилите трябва да са производни на серийни автомобили. В огромната си част са представлявали база за рали автомобил, и като такива са нямали нищо общо като комфорт с Т16ката, без да са по-бързи от нея в серийно изпълнение. Някои от тях са били мъка за каране в нормални условия (и радост в състезателни, разбира се).

    Просто говорим за съвсем различни видове коли, които никога не са били съперници по никакъв начин.
    Последно редактирано от Goblin; 17-02-12, 17:05.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #47
      От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

      Alfa 155 Q4 си е съвсем приличен ежедневен автомобил. (Вярно, че като двигател и задвижване е почти същото като Делта Интеграле). За още повече лукс е имало 164 Q4 Има и Lancia Dedra Turbo Integrale, но е само 165 к.с. За съжаление през 90-те е залезът на Lancia и нищо сериозно 4х4 или турбо няма от тогава насам. Пежо поне се задържаха в ралитата доста повече. То май при повечето марки последните "култови" автомобили са от тогава.

      Коментар


      • #48
        От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

        Колеги поправете ме ако греша но някъде тогава се забраняват автомобилите от група B.
        За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
        0878 79 20 61 Борис

        Коментар


        • #49
          От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

          86-та спират групаБ... заради катаствофата на Хенри Тойвонен, кадето той изхвърча от пътя и се забива във дървета и от колата остава само металния скелет от тръбите. Има 2-3 клипчета от тогава които са заснели този момент... тогава спират групата и въобще не пускат подготвяната след нея групаС... а Ауди даже били измислили вече двигател с 1000кс. за нататъчното развитие на групаБ, но си им остава неизползван
          Моите снимки...
          https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
          https://500px.com/ivankoo

          Коментар


          • #50
            От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

            [QUOTE=Goblin;1772961]Да речем че 405цата беше най-напред с материала, оставайки едновременно най-комфортна и "цивилизована" в категорията си. За онова време.

            - Сиера Косуърт беше много по-стара концепция. Отделно че вече беше заместена от Ескорт-а.
            - Опелите бяха много далеч от истината като окачване и държане на пътя, сравнени с 405цата.
            - Ланчията беше много по-малка
            - Ескорт Косуърт беше много по-малък, с две врати.
            - Субару Легаси беше по-маломощен, с по-меко окачване, внесен в ограничени бройки.
            - При мицубиши лансър еволюшън вече беше на пазара, но пак беше в ограничени бройки, много по-ориентиран към рали.
            - Нисан Съни Gti-R - по-малка, 20 коня надолу, две врати.
            - Мазда 323 4WD - по-малка, 20 коня надолу, две врати.



            За Нисан Съни GTI-R съм съгласен че е по малък и е с две врати но е с 60 коня нагоре.От скоро съм собственик на такъв.

            Коментар


            • #51
              От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

              Каде ги видя тези 60 кс. в повече... Пежото е 200 (220 за 30 секунди при "газ до дупка") а Нисана е 220
              Моите снимки...
              https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
              https://500px.com/ivankoo

              Коментар


              • #52
                От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                Първоначално публикуван от Ivanko Преглед на мнение
                Каде ги видя тези 60 кс. в повече... Пежото е 200 (220 за 30 секунди при "газ до дупка") а Нисана е 220
                220кс на 1.3бара за 45сек

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X