Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

    Така погледнато, Т16 се е класирал евентуално при евтините ширпотреба бегачки - клас "Циганско Ферари". При расовите които са произвеждани същите години не е имал никакъв шанс.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #32
      До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

      калибрата е по-лека - на старт ще го скъса, то е ясно...
      спомням си едно време в Автобилд като правеха сравнителни тестове е калибрата беше съдрала комплект гуми за броени обиколки...

      Екзотичните автомобили са нещо много готино, докато не ти се наложи да им ремонтираш екзотичните възли...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #33
        До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

        Е, не бива да се подценява и ролята на пилота, а според много хора именно Ари Ватанен е един от най-добрите в света "летящи финландци" и със сигурност има огромни заслуги за доброто представяне на Т16. Също и Канкунен.
        Между другото Т16 наистина прави впечатление в изкачването Pikes Peak , където води борба с Куатрото на Рьол и губи само с няколко секунди. На долния клип ясно личи майсторството на Ватанен в катереното на върха, колата просто е играчка в ръцете му. Респект за което.

        Коментар


        • #34
          До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

          Т16-ката преди всичко имаше висок въртящ момент.

          Никога не се е съревновавала с никакви ферарита и прочие чайници. Беше в клас сама за себе си, и беше единствената алтернатива за хората които искаха кола с показателите на форд ескорт косуърт, ланчия делта интеграле и... ъъъ... ми това беше.

          Като такава се явява по-скоро наследник на Форд Сиера Косуърт. Който тогава вече беше спрян от производство.

          Напомням също че по онова време (1992-95) Субару се внасяше в изключително малко държави в Европа, и Франция не беше сред тях. Японците имаха строги квоти за внос.

          Калибрата - де го биеш де се пука. Двуврато купе спрямо четириврат седан ?

          Остава Вектра Турбо 4х4, чието окачване като цяло както и самото устройство на предното и окачване бяха на светлинни години под 405цата.

          Тъй че колицата си е редкаж. До ден днешен държи много солидни цени на пазара. Не е на Пешо калибрата дето обявил ебати цифрата...
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #35
            До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

            Забрави Ауди Куатро.

            Коментар


            • #36
              До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

              Прав си. Но откъм цена 80-ката S2 беше в съвсем друга губерня. За RS2 да не говорим.

              Като цяло държа Ауди, Мерцедес и Бмв вън от дискусията. Когато пачките говорят и боговете мълчат
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #37
                От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                Я каква готина тема... T16-ката до скоро беше единствена в страната... и наистина собственика си я гледа направо като дете... познавам го от 5-6 години и винаги като дойде на сбирка в София, всички се лепват да го разглеждат... обаче от около година и нещо вече има 2-ра Т16-ка, макар и не в перфектното състояние в което е другата .
                На нея също нещото което си е рядкост е и водния интеркулер... както и до колкото помня това което е обяснявал собственика на Т16-ката, има самонивелиране на задния мост, както самонивелиране на фаровете... ама мисля, че вие сте го споменали вече.
                Обаче не може да става сравнение с разните опели, фордове и тнт които сравнявате... 405-цата просто връхва респект спрямо другите коли по онова време.
                Обаче, ще можете ли да кажете малко повече какво що за двата видя 4х4 на 405-ците, защото не мога да чатна всичко... например, каква е разликата в раздатките, както и на задния диф. на малките модели и на голямите... кое какви предимства има...
                Моите снимки...
                https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
                https://500px.com/ivankoo

                Коментар


                • #38
                  От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                  Първоначално публикуван от Ivanko Преглед на мнение
                  ...Обаче не може да става сравнение с разните опели, фордове и тнт които сравнявате... 405-цата просто връхва респект спрямо другите коли по онова време...
                  Да кажем, че е въпрос на вкус. По ония времена по ми харесваше 605 като дизайн. Ако за това става въпрос де...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                    Да речем че 405цата беше най-напред с материала, оставайки едновременно най-комфортна и "цивилизована" в категорията си. За онова време.

                    - Сиера Косуърт беше много по-стара концепция. Отделно че вече беше заместена от Ескорт-а.
                    - Опелите бяха много далеч от истината като окачване и държане на пътя, сравнени с 405цата.
                    - Ланчията беше много по-малка
                    - Ескорт Косуърт беше много по-малък, с две врати.
                    - Субару Легаси беше по-маломощен, с по-меко окачване, внесен в ограничени бройки.
                    - При мицубиши лансър еволюшън вече беше на пазара, но пак беше в ограничени бройки, много по-ориентиран към рали.
                    - Нисан Съни Gti-R - по-малка, 20 коня надолу, две врати.
                    - Мазда 323 4WD - по-малка, 20 коня надолу, две врати.

                    За дизайна - 405 Т16 беше 405ца версия две, която се доближаваше на вид до 605цата. Която пък беше една от най-красивите коли в историята, но това е друга тема
                    Последно редактирано от Goblin; 16-02-12, 18:49.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #40
                      От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                      Като даваш Субару за пример, някак прескачаш Импрезите. Като размери са малко по-скромни от французина, като глезотии също, но като пътно поведение ми се струва, че би трябвало да са сравними...
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                        ...
                        - Сиера Косуърт беше много по-стара концепция. Отделно че вече беше заместена от Ескорт-а.
                        - Опелите бяха много далеч от истината като окачване и държане на пътя, сравнени с 405цата.
                        - Ланчията беше много по-малка
                        - Ескорт Косуърт беше много по-малък, с две врати.
                        - Субару Легаси беше по-маломощен, с по-меко окачване, внесен в ограничени бройки.
                        - При мицубиши лансър еволюшън вече беше на пазара, но пак беше в ограничени бройки, много по-ориентиран към рали.
                        - Нисан Съни Gti-R - по-малка, 20 коня надолу, две врати.
                        - Мазда 323 4WD - по-малка, 20 коня надолу, две врати.
                        ...
                        Спомних си, че един съсед имаше Рено 21 Турбо Куадра - май 175 коня. Беше много занемарено - удряно и китосвано. Веднъж скъса ангренажен ремък, беше с един крив клапан. Съседът смени ремъка. Отидохме да пробваме колата - с един крив клапан вдигна 200 км/ч - супер емоция. А тате тогава имаше Трабант ...
                        Nissan Terrano 2,7 TDI

                        Коментар


                        • #42
                          От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                          Куадрата я забравих.

                          Малко по-надолу от Т16-ката като мощност, изпълнение и цена. За щастие на собствениците и за нещастие на следващите собственици - много, много лесна за "надуване". Стандартната обява при продажбите беше "Продавам 21 турбо куадра. 60000км. Нов двигател .

                          Не само куадрата де, обикновеното 21 турбо вървеше дори повече. По-леко беше.

                          80те години бяха странните години когато в някои френски авто списания в тестовете отнемаха точки при наличие на ел. стъкла, хидравлика на волана или пази Боже - климатик. Добавяли излишно тегло
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #43
                            От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                            Първоначално публикуван от Ivanko Преглед на мнение
                            Я каква готина тема... T16-ката до скоро беше единствена в страната... и наистина собственика си я гледа направо като дете... познавам го от 5-6 години и винаги като дойде на сбирка в София, всички се лепват да го разглеждат... обаче от около година и нещо вече има 2-ра Т16-ка, макар и не в перфектното състояние в което е другата .
                            На нея също нещото което си е рядкост е и водния интеркулер... както и до колкото помня това което е обяснявал собственика на Т16-ката, има самонивелиране на задния мост, както самонивелиране на фаровете... ама мисля, че вие сте го споменали вече.
                            Обаче не може да става сравнение с разните опели, фордове и тнт които сравнявате... 405-цата просто връхва респект спрямо другите коли по онова време.
                            Обаче, ще можете ли да кажете малко повече какво що за двата видя 4х4 на 405-ците, защото не мога да чатна всичко... например, каква е разликата в раздатките, както и на задния диф. на малките модели и на голямите... кое какви предимства има...

                            При "малките" имаш три обикновени диференциала,средния с блокаж (копчето в купето). При "големите" и версиите с АБС, имаш три норамлни дифа, НО средният има допълнително виско (вместо ръчен блокаж) ,а задният е тип TorSen.

                            П.П. А пък лично на мен 605-та ми е прекалено разпльоскана... :/
                            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                            Volkswagen Bora AKL

                            Коментар


                            • #44
                              От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                              Ясно...
                              Моите снимки...
                              https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
                              https://500px.com/ivankoo

                              Коментар


                              • #45
                                От: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                                Това си е една не лоша кола с много хубав двигател, но нищо повече. Има доста аналози, с подобна или по висока мощност, макар и рядко 4врати. В Европа Алфа 155 и най вече S2/RS2, Nissan, Toyota и Subaru. Външно се не различава от останалите 405, което за някои е "+". Лично мен ми харесва 2вратото рали изпълнение, особено в ръцете на пустинната лисица. Като цяло колата не е спортно ориентирана (цивилната), а и струвала не малко парички.
                                [SIGPIC][/SIGPIC]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X