Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

    В Пежо форума има малко писано, от единствената(май!) 405 Т16 в България.

    Ето малко линкове:

    http://peugeotclub.info/forum/viewto...p=11100#p11100
    http://peugeotclub.info/forum/viewto...p=12020#p12020

    Тема за 4х4:
    http://peugeotclub.info/forum/viewto...p?f=13&t=42146
    Вярата в конспирации е опростяване, което ни помага да обясняваме всичко.

    Коментар


    • #17
      До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

      Първоначално публикуван от imageo Преглед на мнение
      В Пежо форума има малко писано, от единствената(май!) 405 Т16 в България.

      Ето малко линкове:

      http://peugeotclub.info/forum/viewto...p=11100#p11100
      http://peugeotclub.info/forum/viewto...p=12020#p12020

      Тема за 4х4:
      http://peugeotclub.info/forum/viewto...p?f=13&t=42146
      Мерси,надявам се да са полезни,аз съм ги чел. И ето тук се споменава за допълнително включване на 4х4-то. Затова питах за парт-тайм. Пак задъднена улица...
      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
      Volkswagen Bora AKL

      Коментар


      • #18
        До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

        Не съм дочел френската статия, успоредно проверих и във френската уикипедия - всички са със задно окачване от Ситроен ВХ Gti 4x4, хидравлично, с постоянен клиренс независимо от натоварването. Задницата може да се повдигне леко с бутон В БАГАЖНИКА. Явно някъде при ония помпи на снимката.

        Постоянно 4х4 при всичките.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #19
          До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
          Не съм дочел френската статия, успоредно проверих и във френската уикипедия - всички са със задно окачване от Ситроен ВХ Gti 4x4, хидравлично, с постоянен клиренс независимо от натоварването. Задницата може да се повдигне леко с бутон В БАГАЖНИКА. Явно някъде при ония помпи на снимката.

          Постоянно 4х4 при всичките.
          Тцц,не може да седи вдигнато,освен ако не му откачиш рамото на сензора за височината. Той е свързан към стабилизиращата щанга и засича като клекне/се вдинге колата (натоварена,празна) намаля или увеличава налягането на LHM в системата. А газът зад мембраната в сферата позволява дори и при най-високо положение (много високо налягане на LHM-a в системата) да вози меко. Точно това е уникалността на това окачване-независимо от просвета вози меко.
          Последно редактирано от Dino; 17-11-09, 18:58.
          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
          Volkswagen Bora AKL

          Коментар


          • #20
            До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

            Което не знам - не знам. Пише "Позволява да се спечелят няколко см при нужда". Може би са имали предвид "Не позволявайки на колата да клекне при натоварване".

            Тук гледам още подробности.

            Излиза че само Mi16 x4 & T16 както и ниските варианти с abs опция са с торсен отзад. Причината била серийния abs.

            Значи, според този мат'риалец:

            *** 405 GRX4 и SRX4

            Зад двигателя, трансферната кутия съдържа следните елементи:


            - Преден диференциал
            - Централен диференциал (разпределител), епициклоиден, с управляем блокаж. Разпределя 53% към предния мост и 47% към задния.

            Блокажът на централния диференциал е електрически. Изключването на блокажа става с натегната пружина. Управлението е до ръчната спирачка.

            Задния диференциал също е с управляем блокаж (събират се две зъбчатки) със същия вид управление като на централния диференциал.

            Компютърно управление както е описано по-горе.


            * 405 Mi16X4, T16 и GRX4 - SRX4 с ABS опция:


            Към централния епициклоиден комплект на разпределителя се добавя успоредно свързано виско тип Ferguson което управлява приплъзването от 0 до 100% според сцеплението на предния мост спрямо задния.

            Задния диференциал е Торсен с автоматичен блокаж, задължителен поради употребата на ABS Бендикс с четири датчика (по един на колело)

            По ония времена имаше и разни куци абс-и, тоя са го водели "пълен" абс.

            Излиза че ако си намериш комби с ABS опция, получаваш системата от спортните модели, нищо че ще е по-малък двигател.

            Сори за противоречащите си статии, нито една не е официална. Май просто трябва да се отвори един Haynes наръчник и да се провери.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #21
              До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

              В Haynes-а няма нищо за 4х4-то,ама абсолютно нищо. Поне този дето имам аз,не знам колко версии са,предполагам 1. Тази е след спирането на производството правена явно,защото пише и за двата модела. След и преди 1992.
              Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
              Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
              Volkswagen Bora AKL

              Коментар


              • #22
                До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                Е, сори. Имах ги всичките сервизни дискове на Пежо, оригинални неразопаковани, издание 2003 и назад, но някъде пропаднаха като се местех към Щатско. А и бяха на френски

                Уффф, аман вече, на две места не мога да намеря две еднакви информации...

                Както и да е. Ето официалната документация за журналистите при представянето през 1992ра. Вади речника, мързи ме да превеждам 30 страници

                Пак тук има упътвания, включително на английски. Значи отзад в багажника в ляво си има бутон, който повдига задницата, за измъкване от запечени ситуации. Пише да не се ползва при нормално каране. Същата работа като високото положение на хидравликата при ВХ-овете.
                Последно редактирано от Goblin; 17-11-09, 21:58.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #23
                  До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                  Жалко за дисковете,неразопаковани... Както и да е,къде ги намираш тези презентации,статии,мини сайтчета и други. Аз почти нищо не можах да намеря. А междувременно намерих нещо добро: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=1
                  Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                  Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                  Volkswagen Bora AKL

                  Коментар


                  • #24
                    До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                    На френска кола - търсене на френски
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #25
                      До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                      Първоначално публикуван от Goblin
                      На френска кола-търсене на френски
                      Чувствам ли се глупав...

                      А човека с Т16 от Пежо форума направо е влюбен в колата си,направо диагноза. Дано да има повече такива диагнози. Купил я е нова тук в България,от СФА. Когато отишъл да ги пита за 405 Т16 и те го питали дали не е объркал модела. След това направили запитване (СФА) до Франция и успяли да намерят един останал Т16,който бил за Швейцария,но бил отказан. Човека го купил и оттогава го гледа като писано яйце,а то всъщност си е такова.
                      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                      Volkswagen Bora AKL

                      Коментар


                      • #26
                        До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                        Хубава кола е, спор няма. Без да броим климатрониците и прочие, които за ония години при френските коли си бяха рядкост. Между другото в това представяне за журналистите има интересни неща. Кутията май е някакъв хибрид от 605 V6, с променен картер.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #27
                          До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                          Нещо не ме впечтлява особено...

                          http://www.youtube.com/watch?v=HT6uz...eature=related

                          Коментар


                          • #28
                            До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                            Абе не знам,ама само факта,че притежаваш една от около 400 (не се знае точно колко са произведени и колко са „живи“ до днес) коли с невероятна история и изобщо невероятна кола. Да си единствения в цялата страна,а може би и на Балканите,си е тръпка. Нищо чудно,че два месеца ги е преследвал французите да му го дадат. Не сме били имали база,което беше така, и тн и тн,но се е преборил и определено си е заслужавало мъките. Да е жив и здрав и още мнооооого години да го кара,а ние да му се радваме. Че имаме такъв екземпляр у нас. И собственик,който с поддържането си гарантира поне още 20 години “живот“ на пътя. След това в музей.
                            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                            Volkswagen Bora AKL

                            Коментар


                            • #29
                              До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                              Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
                              Нещо не ме впечтлява особено...

                              http://www.youtube.com/watch?v=HT6uz...eature=related

                              Хе-хе. Тва и аз съм го гледал. Не е Т16,а Mi16.
                              Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                              Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                              Volkswagen Bora AKL

                              Коментар


                              • #30
                                До: Peugeot 405Mi16x4/GRix4 изобщо всички 405 4х4.

                                Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                                Хе-хе. Тва и аз съм го гледал. Не е Т16,а Mi16.
                                Възможно е. Аз чета каквото пише, а пише си Т16.
                                Сега разсъждавайки, всъщност се сещам , че 200-те коня на Т16 не са нещо кой знае какво за двулитров тубомотор от онова време, Опел имаха такъв мотор, а Хонда си правеха сто коня от литър и без турбо даже.

                                Що се отнася за колекционерския момент, тук вече да, вероятно е особена чест да притежаваш един толкова рядък автомобил, макар лично аз да не я споделям.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X