колеги все повече се навивам за Ретоната, даже гледах една обръщана за 1600е, обаче не можах да намеря нищо в нета за лифтиране и тунинг, предлагат ли се по принцип китове за Корейки или трябва самоделни изпълнения да се правят?
и още нещо - Ретоната/спортиджа не шаси ли е или самоносеща..?
Disco II td5
2" OME,Safari snorkel, front D44bumper, 9500winch,chip, Fedima 265/70/16
planed: air locker, rear D44bumper
колеги все повече се навивам за Ретоната, даже гледах една обръщана за 1600е, обаче не можах да намеря нищо в нета за лифтиране и тунинг, предлагат ли се по принцип китове за Корейки или трябва самоделни изпълнения да се правят?
и още нещо - Ретоната/спортиджа не шаси ли е или самоносеща..?
Колега, брой ме и мен в клуба на бъдещите Ретонаджии. Но мен повече ме интересува как стоят нещата с резервните части. И дали има детайли, които се покриват с Спортидж-а. Дали двигателя 2д е същия като на Спортиджа - от Мазда. Ще ровя нет-а, пък ако и ти откриеш нещо - свиркай
Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.
По този повод:на базата на Спортидж,корейците са си направили няколко джипки:Азиа,КИА ,ДЕУ.А китайците копират от тях и от японците и си правят ментета Видях ДЕУ Корандо-няк'ъв стар модел от 93-та за 8700лв.в една автокъща,който удивително прилича на Вранглер и то в доста добро състояние,а двигателя му КИА 2.2Д На АЗИА-та дизеляка-също К'во излиза на практика -СБИРЩАЙН нек'ъв,ама джипки и то ефтини
Здравейте, интерисува ме с какво точно задвижване е Ретона, защото четох противоречиви мнения, как се включва и последно фул или парт тайм е ?
Благодаря!
[QUOTE=ninja_1;922738]Това твоята джипка ли е?Като че ли често я засичам из София...[/QUO
Да това е моята,но не съм бил аз.В София не съм карал изобщо!
Здравейте колеги сдобих се с Киа Ретона на скоро 2.0 16V 128кс но каквото и да потърся като части не намирам. А искам да си я оправя че много и се кефя. Ако някой може да помогне ще съм благодарен.
Тя Ретоната си е Кия Спортидж 1 къса база с друга коруба отгоре. Така, че по мотор, трансмисия и окачване търси за Спортидж 1. С едрогабаритните части ще видиш зор, че са редки. Двигателят е с код FE3 и в оригинал е разработен от Мазда. Среща се при Мазда МХ-6 и Ford Probe. Но то от тях няма живи.
До преди 4 години карах Спортидж 1 Гранд и пазарувах всичко от Колос-МС и Базис М (новото им име е "Детранс М"). И двете са специализирани за корейски части и пращат с куриер навсякъде. Много добре знаят какво е Ретона.
Само се надявай главата на мотора да не е спукана, че е редовен проблем и я няма никъде. Всичко друго се оправя и части има.
Какво и е на машинката?
Последно редактирано от bullet_pk; 25-07-21, 17:42.
Благодаря за инфото трябват ми някой части но не намирам въжета за ръчната искам и малко да я повдигна задно стъкло предно стъкло ми трябват външни дръжки стъкла на стоповете
Колеги, да разбутам и аз темата, от днес и аз съм собственик на Киа Ретона 2.0 83к.с. докарах си я на ход от Лом до София и сега само трябва да мина канал в КАТ( дано да не е проблем че не се вижда щампата на шасито). Та, харесва ми.. не е автомобил за високи скорости но едни нормални 80-90 км.в ч. Си ги крепи... което за нашите пътища е повече от добре. След като я регистрирам следва да я обслужа ремъци, ролки, филтри и прочие. Въпросът ми обаче е къде, има ли сервиз в София където да разбират от КИЯ Ретона или спортидж. Ако можете да препоръчате. Поздрави и весели празници.
дано да не е проблем че не се вижда щампата на шасито
Проблем е и то голям. Ако още не си я прехвърлил тази кола и е закупена от друг български собственик, то той може да отиде в КАТ и да поиска пренабиване на шасито
Коментар