От: Възможно ли е да се подготви ТРАБАНТ за офроуд?
Преди да си купя джип, преди да има този форум и тази демокрация карах трабант.
После на село сменях трабант всяка година. САМО за черни пътища.
Знаете ли кога трабанта става 4х4 с водно охлаждане? Познайте.....
Та - траби си става за черни пътища без преработка с гуми 175/13 и нормално масло (М10Д) в бензина вместо двутактовото за да не загрява.
АКО на траби се измисли 4х4 предавка ще стане уникално (леко е - 700 кг), стабилно е (ниско и широко) и лесно се поддържа.
Едно такова струва 200 лева за донор . Просто измисли 4х4 как да стане.
Мислих с верига към задния мост.... но си купих джип и мислите престанаха.
Мислех цяла ос на задните барабани и с верига от едната полуоска (или от двете , но е по сложно).
С кардан- трябва и нов двигател и няма да е трабант. Ще стане джип с купе от трабант ( не е интересно така. Има готови джипове).
Самото измисляне на 4х4 е задачата.....
С два двигателя и две предници също не е интересно. Разхода в гората е 12/100 с един двигател.
При бързо слизане от 50 км с този двигател на 5-6 слизания се сменят накладките.....отделно по средата на трасето се обливат на чешмата с вода и всичко става облаци от пара. Не се пукат барабаните, а само се напукват накладките, но си държат.
Двигателя не загрява, ако се налива масло каквото казах горе.
Тежест - носи над 400 кг доп. това без ремарке, но предницата стъпва тук/там .......
Ще следя темата (темите), ако има още навити....
Аааах как съм се затъжил за траби по черни пътища.... колкото по-бързо караш , толкова по гладко върви.........
Чудно ми е как ще се чувствам след джиповете......дали ще ми опира задника в асфалта......
Преди да си купя джип, преди да има този форум и тази демокрация карах трабант.
После на село сменях трабант всяка година. САМО за черни пътища.
Знаете ли кога трабанта става 4х4 с водно охлаждане? Познайте.....
Та - траби си става за черни пътища без преработка с гуми 175/13 и нормално масло (М10Д) в бензина вместо двутактовото за да не загрява.
АКО на траби се измисли 4х4 предавка ще стане уникално (леко е - 700 кг), стабилно е (ниско и широко) и лесно се поддържа.
Едно такова струва 200 лева за донор . Просто измисли 4х4 как да стане.
Мислих с верига към задния мост.... но си купих джип и мислите престанаха.
Мислех цяла ос на задните барабани и с верига от едната полуоска (или от двете , но е по сложно).
С кардан- трябва и нов двигател и няма да е трабант. Ще стане джип с купе от трабант ( не е интересно така. Има готови джипове).
Самото измисляне на 4х4 е задачата.....
С два двигателя и две предници също не е интересно. Разхода в гората е 12/100 с един двигател.
При бързо слизане от 50 км с този двигател на 5-6 слизания се сменят накладките.....отделно по средата на трасето се обливат на чешмата с вода и всичко става облаци от пара. Не се пукат барабаните, а само се напукват накладките, но си държат.
Двигателя не загрява, ако се налива масло каквото казах горе.
Тежест - носи над 400 кг доп. това без ремарке, но предницата стъпва тук/там .......
Ще следя темата (темите), ако има още навити....
Аааах как съм се затъжил за траби по черни пътища.... колкото по-бързо караш , толкова по гладко върви.........
Чудно ми е как ще се чувствам след джиповете......дали ще ми опира задника в асфалта......

Коментар