Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4X4 REAL TIME - HONDA

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    A каква всъщност е разликата между "синхро" , "куатро" и другите системи с виско-муфи и т.н ? Имат ли някакви кардинални разлики или се различават само по системата , която разпределя въртящия момент ? Има ли такива като на Ситроен 4х4 , за които съм ЧУВАЛ ,че задния мост се задвижва с хидромотор и какво толкова му е уникалното на куатрото ?

    Коментар


    • #17
      Ами истинското Quattro е перманентно 4Х4 задвижване с междуосев ТОРСЕН диференциал, а синхрото е в повечето време 4Х2, и само при приплъзване на водещия мост електронноуправляема муфта ХАЛДЕКС предава част от усилието на другия мост. Но понеже в случая Ауди ТТ е на базата на Голф, с напречно разположения двигател и всичко останало, то това си е един 4моушън... А различията в схемите съм ги постнал малко по-нагоре в същата тема, вижте и ще ви се изяснят много неща.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        Благодаря , QUADRA

        Коментар


        • #19
          Ако са толкова опасни защо ги произвеждат?
          Направо се обърках...

          Коментар


          • #20
            Не са опасни за спокойно каране, но на активен водач само пречат.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              Ами ако има Traction Control ?

              Коментар


              • #22
                Ако има и тракшън контрол, освен другото ще ти гори и съединителят. Питай Вълка, ама не знам дали му се псува публично.

                Коментар


                • #23
                  Сменил съм 2бр.Хонда Шатъл-Real Time,1бр.Шатъл-Full Time и една Honda H-RV-Real Time.

                  Първия шатъл ме изненада отначало понеже ако не си наясно наистина поднася.Трябва малко да му се свикне.
                  На Пампорово живях една зима и карах вече втория си Шатъл,десния дълъг завой след автогарата го карах постоянно на пълна газ и много му се радвах.
                  Номера е да се подава газ в завоите дори и на сух асвалт,задното много помага.Ако се кара нормално няма никакви особенности.Катерил съм се на Снежанка зимно време с шатъла.
                  А относно най-новия C-RV, четох някаде че времето за реакция на силко муфата е около 1/10 от сек.
                  Силно изразен ефект се усеша като влезеш в голяма локва с по висока скорост.В момента на аква-планинг на предните колела сякаш някой те избутва и без никакво поднасяне преминаваш локвата.
                  Ако пуснеш газта в завой и на хлъзгава настилка наистина можеш да се завъртиш понеже движението остава само на предните колела и действа като моторна спирачка,тогава задницата поднася като на нормална кола с предно предаване.
                  Желателно е да се кара с прилични гуми и еднакви по размер.

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от quadra
                    Ами истинското Quattro е перманентно 4Х4 задвижване с междуосев ТОРСЕН диференциал, а синхрото е в повечето време 4Х2, и само при приплъзване на водещия мост електронноуправляема муфта ХАЛДЕКС предава част от усилието на другия мост. Но понеже в случая Ауди ТТ е на базата на Голф, с напречно разположения двигател и всичко останало, то това си е един 4моушън... А различията в схемите съм ги постнал малко по-нагоре в същата тема, вижте и ще ви се изяснят много неща.
                    При синхрото няма никаква електроника. Ти говориш за 4 моушън-а. Там е 4х2 в повечето време. А синхрото е постоянно зацепено и приплъзва само когато види голям зор виско муфата. Единственият електро елемент е включвателят който прави 4х4 на заден ход на задния диференцял. Както всяка ел. част той често се поврежда (при моделите до 06 89г) и затова е широко разпространено понятието че синхрото е 4х4 само напред. Това разбира се са пълни простотии от страна на невежите. Не знам с каква цел е направено така но аз стигнах до един смислен извод, ако качиш предния мост на колесар веднага скапваш виско муфата. Но ако качиш задния мост на синхрото няма да има никакъв проблем. Възможно е това да е и заводския замисъл.
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                      Първоначално публикуван от quadra
                      Ами истинското Quattro е перманентно 4Х4 задвижване с междуосев ТОРСЕН диференциал, а синхрото е в повечето време 4Х2, и само при приплъзване на водещия мост електронноуправляема муфта ХАЛДЕКС предава част от усилието на другия мост. Но понеже в случая Ауди ТТ е на базата на Голф, с напречно разположения двигател и всичко останало, то това си е един 4моушън... А различията в схемите съм ги постнал малко по-нагоре в същата тема, вижте и ще ви се изяснят много неща.
                      При синхрото няма никаква електроника. Ти говориш за 4 моушън-а. Там е 4х2 в повечето време. А синхрото е постоянно зацепено и приплъзва само когато види голям зор виско муфата. Единственият електро елемент е включвателят който прави 4х4 на заден ход на задния диференцял. Както всяка ел. част той често се поврежда (при моделите до 06 89г) и затова е широко разпространено понятието че синхрото е 4х4 само напред. Това разбира се са пълни простотии от страна на невежите. Не знам с каква цел е направено така но аз стигнах до един смислен извод, ако качиш предния мост на колесар веднага скапваш виско муфата. Но ако качиш задния мост на синхрото няма да има никакъв проблем. Възможно е това да е и заводския замисъл.
                      Абсолютно си прав, написах "синхро" просто като система на Фолксваген а не на Ауди, просто за да го разгранича от "Куатро" с неговия знаменит диференциал торсен. Иначе нещата са точно така както ти ги описваш. Просто исках да кажа че Ауди ТТ Куатро не е никакво Куатро всъщност.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        А това ТТ не го ли свалиха от производство?

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Стефан
                          А това ТТ не го ли свалиха от производство?
                          Ами как няма да го свалят то затова е ТТ ( труп до труп )
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #28
                            Не, само му попромениха нещо по окачването, сложиха му спойлер отзад и още някакви шашкънии с електрониката...Но си остава проблемна кола.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #29
                              Няма по тъпо нещо от задното окачване на ауди ТТ. Всеки технически грамотен който погледне тоя боклук отдолу ще разбере че това е една констукторска грешка, както и цялата ситема 4х4 на ауди. Даже на субару е по добре измислена, всъшност нали ауди я откаднали от тях. Та това окачване е достойно за вграждане само на коли с максимално тегло около 200кг и максимална скорост не повече от 50км/ч а тъпаците от ауди (ей много са прости тия никога няма да си купя ауди) го слагат на спортна кола
                              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                              Коментар


                              • #30
                                Ама кое Ауди? На първото Куатро задния мост е от Илтис, военната амфибия на ФВ. Сега я свалят от въоръжение в Канада, сами не знаят защо. Това е класически (почти, без РК) мост Де Дион - Бугати, Ламбурджини, малките камиони от 20-те и 30-те, Прага, Татра от днешните, там максималното тегло е стотина тона, скоростта - около сто в час, 6х6, всичко е честно ... Скъпо е за производство и за поддържане, а иначе това е наистина надеждна конструкция. И ходовете са големи.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X