Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4X4 REAL TIME - HONDA

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 4X4 REAL TIME - HONDA

    Здравейте.Някой знае ли нещо за REAL TIME на HONDA ?

  • #2
    не
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • #3
      Подкрепям преждеговорившият!

      Коментар


      • #4
        Аз карам с такова и е хем готино хем гадничко. На лед и в завой като зацепи изведнъж и в началото доста пъти се изпотявах - иска мусе да завърти направо колата. Хонда Сивик Шатъл след 89 е без управление вътре от таблото а направо от муфата или там както се казва с саморъчен "дълъг" ключ. За сняг много гот и за кал
        Иначе вече година го използвам.
        ОБОЖАВАМ ДА ЦАПАМ В КАЛТА
        Начин на живот- за някой:)Honda Shutlle 4WD 16V, Suzuki Samuraj SJ413, Toyota Runner 2.5TDI, Мургаш

        Коментар


        • #5
          По многочислените пожелания на трудещите се: разкажете кво е тфа.

          Коментар


          • #6
            Ако става въпрос за хонда сивик... имал съм такава! Зацепването е с муфа! Системата е такава, че когато има стремеж на разминаване във въртящия момент на предните от задните колела (превъртане) муфата се задейства и 4вд-то е налице! когато обаче се кара без "приплъзване" колата е само с активиран преден мост! За изкючване на задниа мост има лост на скоростите, който се освобождава с едно винтче! Когато колата се тегли на колесар или въобще на въже е наложително вилката на скоростите да се слага в положение невъзможно задействане на задния мост!
            Важно за тези коли е и 4-те еднакви гуми, защото ако са различни муфата се побърква и един ден когато най-нетрябва се пръска...
            Страхотно здраво и хубаво нещо... и при правилна експлоатация е мечта!
            Важното при тези коли е, че 4вд-то не е направено за тежки условия както се експлоатира при повечето собственици в българия! Та този механизъм е направен за "лек" хлъзгав път и за бърз "истрел" без превъртане при стартиране!
            Това е, ако има някви въпроси задавайте! Преди време продадох тази хонда! Това е невероятен автомобил! Пича който я купи е закъсал финансово доколкото знам и може и да я продаде... ако някой го интересува да пише може да го питам и да се спазарите!
            4ао
            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

            Коментар


            • #7
              А, демек това е дето му казват "синхро", така ли?

              Коментар


              • #8
                По мойте скромни знания, при предните модели на Хонда двойното се включва от вътре чрез бутон, а новото за "REAL TIME"- муфа която даже дърпа и от мощността подобно на хидравликата. Постоянно следи за преплъзване на предно колело и включва автоматично и отзад. Много е кофти да караш свиваш в завоя на лед и си на втора скорост и като преплъзна някое колело при поднасяне и задницата ако си кофти гуми почва едно родео. Включва при всякакви скоростти. Използва се същия принцип и при някой видове на Санг Юнг Муссо но май работи само докато е в гаранция автомобила.
                Това е основното което знам.
                ОБОЖАВАМ ДА ЦАПАМ В КАЛТА
                Начин на живот- за някой:)Honda Shutlle 4WD 16V, Suzuki Samuraj SJ413, Toyota Runner 2.5TDI, Мургаш

                Коментар


                • #9
                  Включва тогава когато трябва! Ако нети харесва когато се активира муфата просто връщаш газта и тя вече спира да бъде активирана, но това е основната грешка понякога когато се кара 4вд автомобил или джип... В повечето случаи колкото повече газ толкова повече се исправя! Хубавото е, че когато си в сняг включването става за части от секундата, а при бутона когато затънеш и го пуснеш в повечето случаи вече е късно...
                  От гледна точка на мощността няма загуба.... това си е просто муфа зацепваща се на принципа на блокажите на старите български косачки...
                  натоварването е толкова разпределено върху двата моста, че ако човек си пази колата и знае принципа на действие на муфата просто неможе да я счупи! Една счупена такава скоростна имаме която сме правили, и на нея и беше счупен един зъб на зъбчатката на задна... просто съвпадение! Личеше си, че е имало шупла! Имаше шум и затова са я и продали "тъпите" австриици... А односно муфата... тя беше просто като нова!
                  4ао
                  Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                  Коментар


                  • #10
                    Пичове, ако сте наясно с руския ето тук пише всичко:http://jeep.dn.ru/systems/index.htm
                    Междудругото статията е полезна и за всички начинаещи офроъдъри (ама и дума ), така че не е зле да се сложи някъде на достъпно място този линк, това е предложение за администраторите.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Благодаря на всички.Ще бъда по точен,интересуваме Honda C-RV.
                      В рекламните брошури пише,че Real-time влючва мигновено без намесата на водача.Това води ли до риск при шофиране-имам предвид споделеното от ,,DINI".

                      Коментар


                      • #12
                        Там принципа на действие е помпа свързана към кардана, при повишаване на оборотите на предния мост, напомпва и свива един комплект фрикционни дискове в маслена вана. Абе ти вземи прочети тази статия, там е описано много ясно.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          А, доколкото знам това чудо можеш да го повредиш, само ако го чупиш нарочно. Освен това ти всъщност не управляваш тая муфа, а сама по себе си тя не може да се пресили. Ако става дума за безопастност на движението - това изобщо казано я повишава - много по-късно колата ще се срине в занасяне или ще започне безпорядъчно буксуване на разни колела. Като всяко 4х4 обаче, ако вече се е завъртяла се овладява много по-трудно.

                          Коментар


                          • #14
                            а, е те са се сетих нещо - жената цяла зима караше служебното им црв и беше много недоволна точно от това - включва се когато си поиска, обикновено в най неподходящия момент
                            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                            Коментар


                            • #15
                              Нали така се изприбиха сума ти народ с Ауди ТТ куатро (което не е куатро всъщност а синхро, ама нали е Ауди и затова). В завой, когато автомобила си се държи като такъв с предно, изведнъж включва задното и задницата те изпреварва.....
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X