Здравейте.Някой знае ли нещо за REAL TIME на HONDA ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
4X4 REAL TIME - HONDA
Свий
X
-
неStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
-
Аз карам с такова и е хем готино хем гадничко. На лед и в завой като зацепи изведнъж и в началото доста пъти се изпотявах - иска мусе да завърти направо колата. Хонда Сивик Шатъл след 89 е без управление вътре от таблото а направо от муфата или там както се казва с саморъчен "дълъг" ключ. За сняг много гот и за кал
Иначе вече година го използвам.ОБОЖАВАМ ДА ЦАПАМ В КАЛТА
Начин на живот- за някой:)Honda Shutlle 4WD 16V, Suzuki Samuraj SJ413, Toyota Runner 2.5TDI, Мургаш
Коментар
-
Ако става въпрос за хонда сивик... имал съм такава! Зацепването е с муфа! Системата е такава, че когато има стремеж на разминаване във въртящия момент на предните от задните колела (превъртане) муфата се задейства и 4вд-то е налице! когато обаче се кара без "приплъзване" колата е само с активиран преден мост! За изкючване на задниа мост има лост на скоростите, който се освобождава с едно винтче! Когато колата се тегли на колесар или въобще на въже е наложително вилката на скоростите да се слага в положение невъзможно задействане на задния мост!
Важно за тези коли е и 4-те еднакви гуми, защото ако са различни муфата се побърква и един ден когато най-нетрябва се пръска...
Страхотно здраво и хубаво нещо... и при правилна експлоатация е мечта!
Важното при тези коли е, че 4вд-то не е направено за тежки условия както се експлоатира при повечето собственици в българия! Та този механизъм е направен за "лек" хлъзгав път и за бърз "истрел" без превъртане при стартиране!
Това е, ако има някви въпроси задавайте! Преди време продадох тази хонда! Това е невероятен автомобил! Пича който я купи е закъсал финансово доколкото знам и може и да я продаде... ако някой го интересува да пише може да го питам и да се спазарите!
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
По мойте скромни знания, при предните модели на Хонда двойното се включва от вътре чрез бутон, а новото за "REAL TIME"- муфа която даже дърпа и от мощността подобно на хидравликата. Постоянно следи за преплъзване на предно колело и включва автоматично и отзад. Много е кофти да караш свиваш в завоя на лед и си на втора скорост и като преплъзна някое колело при поднасяне и задницата ако си кофти гуми почва едно родео. Включва при всякакви скоростти. Използва се същия принцип и при някой видове на Санг Юнг Муссо но май работи само докато е в гаранция автомобила.
Това е основното което знам.ОБОЖАВАМ ДА ЦАПАМ В КАЛТА
Начин на живот- за някой:)Honda Shutlle 4WD 16V, Suzuki Samuraj SJ413, Toyota Runner 2.5TDI, Мургаш
Коментар
-
Включва тогава когато трябва! Ако нети харесва когато се активира муфата просто връщаш газта и тя вече спира да бъде активирана, но това е основната грешка понякога когато се кара 4вд автомобил или джип... В повечето случаи колкото повече газ толкова повече се исправя! Хубавото е, че когато си в сняг включването става за части от секундата, а при бутона когато затънеш и го пуснеш в повечето случаи вече е късно...
От гледна точка на мощността няма загуба.... това си е просто муфа зацепваща се на принципа на блокажите на старите български косачки...
натоварването е толкова разпределено върху двата моста, че ако човек си пази колата и знае принципа на действие на муфата просто неможе да я счупи! Една счупена такава скоростна имаме която сме правили, и на нея и беше счупен един зъб на зъбчатката на задна... просто съвпадение! Личеше си, че е имало шупла! Имаше шум и затова са я и продали "тъпите" австриици... А односно муфата... тя беше просто като нова!
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
Пичове, ако сте наясно с руския ето тук пише всичко:http://jeep.dn.ru/systems/index.htm
Междудругото статията е полезна и за всички начинаещи офроъдъри (ама и дума), така че не е зле да се сложи някъде на достъпно място този линк, това е предложение за администраторите.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Там принципа на действие е помпа свързана към кардана, при повишаване на оборотите на предния мост, напомпва и свива един комплект фрикционни дискове в маслена вана. Абе ти вземи прочети тази статия, там е описано много ясно.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
А, доколкото знам това чудо можеш да го повредиш, само ако го чупиш нарочно. Освен това ти всъщност не управляваш тая муфа, а сама по себе си тя не може да се пресили. Ако става дума за безопастност на движението - това изобщо казано я повишава - много по-късно колата ще се срине в занасяне или ще започне безпорядъчно буксуване на разни колела. Като всяко 4х4 обаче, ако вече се е завъртяла се овладява много по-трудно.
Коментар
-
а, е те са се сетих нещо - жената цяла зима караше служебното им црв и беше много недоволна точно от това - включва се когато си поиска, обикновено в най неподходящия моментStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Нали така се изприбиха сума ти народ с Ауди ТТ куатро (което не е куатро всъщност а синхро, ама нали е Ауди и затова). В завой, когато автомобила си се държи като такъв с предно, изведнъж включва задното и задницата те изпреварва.....Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар