Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с двигател - Рено Невада 1.7 бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Термометрията е едно от най-мръсните неща с които можеш да се сблъскаш по принцип. Още по-тежък от него проблем е термостатирането. Всички четирицилиндрови двигатели с водно охлаждане имат проблеми с локални прегрявания между първият и вторият или между третият и четвъртият цилиндър, според посоката на обтичане. Многоцилиндровите освен там, могат да имат проблеми и на други места по ризата. Датчикът на термометъра е завинтен някъде по блока, или на корпуса на термостата, смята се че тогава създава общо взето адекватно впечатление за усреднената температура на двигателя като цял предмет. Но по никой начин не отчита реалната температура на главата, която е всъщност термично най-натоварена. Десетина градуса повече. Примерно за това служи показометърът на таблото, освен за красота.
    Възможно е тия двигатели да кривят блока, хората с опит с тях няма да сбъркат. Къде се мери не знам, трябва да търсиш от някъде базовите повърхности. Сигурно ги има някъде в интернет. Пукнатините се хващат на рентген, В София имаше на две места, сега не знам, ако искаш мога да проверя.
    Марката на гарнитурата не е важна, важна е дебелината и. Трябва да премериш главата ако не знаеш колко е шлайфана, и да търсиш толкова дебела гарнитура. Но ако не е крива не я шлайфай.

    Коментар


    • #32
      Без шлайф неможе да разбереш крива ли е главата!
      Разбрах, че вече си свалил главата! Направо несе чуди - аз ти казвам блока е крив поне 2 десети, а това си е едно бръснарско ножче! Сваляй го и него! Шлайфай и главата и блока! Купуваш стандартна гарнитура за бензинов автомобил, кръстиш се и събираш! Палиш на бензин със изхвърлени всички газови боклуци и приведена във състояние в което е била когато е излязла от завода! Караш така и изследваш!
      Това с лазерите, със спреьовете, със снимките и т.н. не е сигурен факт, че главата не е спукана! Дори снимка да и направат пак може да несе види! То това би трябвало когато са ти я гледали да са ти го казали! Има вътрешни пукнатини, който неще може да видат с нищо! Попринцип ако има спукване в повечето случаи меша!
      Абе въобще съвет от мен прави и се отървавай ...
      Незнам какво сам ти говорил за самурая (непомна), но това е на светлинни години от самурая от гледна точка на технология и издръжливост... Просто кола със налягане в системата аз не само небих си купил... ннебих се хванал въобще да я права... Това е подигравка! Нагнитателна вместо циркулационна помпа... абе къшмер!
      4ао и ти пожелавам най-големия успех!!!
      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

      Коментар


      • #33
        няма проблем да се разбере дали е крива главата без да се шлайфа. закрепва се на масата за шлайфане и се мери с микрометър, така се определя, с колко да се шлайфа ако е крива. същото се отнася и за блока, ако го свалиш, което според мен е наложително, задължително го занеси за една фото сесия, не че резултата от ренгена е сигурен ама все пак е нещо.
        drive alive

        Коментар


        • #34
          Микрометъра може да те излъже. Мери се равнинност, на трасажна маса с вакуум (умряла работа, вече ги няма никъде) или просто с косъм-линия на просвет. Такова дълго нещо струва трийсетина лева, едва ли ще ти потрябва друг път, и значи трябва да търсиш при старите майстори.

          Коментар


          • #35
            даммм, микрометъра не е най - точния уред на света, но хората които се занимават с това и аз познавам работяат така и работите стават
            drive alive

            Коментар


            • #36
              Микрометърът е точен. Проблемът е че с него трябва да картографираш повърхността точка по точка. Окото обаче е несравнимо по-точно при несравнимо по-висока скорост на измерването от микрометъра, особено в режим брояч на фотони и интегриране по направления. Ако искаш да разкажеш помпозно теорията на използването на гладък нож за проверка на криво желязо. С микрометъра ковачите криво-ляво докарват заготовките, а контрола на финишните обработки се прави с шаблони и крайни мерки, каквото нещо е и косъм-линията.
              Бе вие кога ще прочетете учебника за шлосери за някой ПУЦ? Ясно че учебника за техникума ще ви дойде сложен, ама онова криво-ляво може да го преборите ...

              Коментар


              • #37
                Абе глава блок пускай на шлайфа без да мислиш! Ти неможеш да изчистиш остатъка от гарнитурата толкова прецизно за да мериш с микрометри и ... ! Направо се пуска 0,05 и ако има петно се продължава докато петното исчезне... Иначе просто винаги ще те излъже със каквото и да го мериш! Това е човешко око ...
                Аз непомна от ~200-те глави дето съм свалил да съм си позволил да сложа някоя без да е минала през шлайф машината... щото е тъпо не, ами е ужасно да правиш кола два пъти за сметката на някой невинен човек който неразбира! Когато има мешане или греене винаги се шлайда и блока иначе просто нестава...
                4ао и успех
                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                Коментар


                • #38
                  Принципно производителите дават допуск от 0.2 за главите, но със сигурност шлайфането е добър вариант. Дано, обаче не е шлайфана няколко пъти))
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #39
                    Винаги има вариянти дори да е шлаифана до безобразие!
                    Ако ми кажеш номера на двигателя и диаметара на цилиндрите, ще ти кажа колко горе долу можеш да я шлайфаш най-много без странични изменения... То зависи пряко от компресията... На маздата 929-ката тази дето карам в момента старата глава беше шлайфана повече от 2мм... немина собственика 100 000 км сигурно... на газ...Беше с компреси1 14... Само дето гореше много по-малко и в баира незнаеше на кои хора е... Даже и в момента в багажника имам една глава от москвич дето нарочно я пускахме 2мм за един ентусияст! Той беше извадил някъде от интернет таблица по която дават при какъв шлайф колко се покачва компресията...
                    Другия начин - най-правилния ... чертае се гарнитурата на аутокад, добававят се отрезите от шлайфовете на блока и главата към дебелината на оригинална гарнитура, реже се на лазер от медна ламарина и забраваш за проблеми! Имаш гарнитура за многократна употреба... ама лошото е, че когато прегрееш ...
                    4ао
                    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                    Коментар


                    • #40
                      Дини, преди 15-16г свалихме 4мм!!! от една глава от москвич 408.
                      Шлайфахме колектори и т.н.
                      Направихме маховика като грамофонна плоча и стана москвич бегачка))
                      Малко трудно го превърташе стартера и живя около 5000км
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #41
                        4mm са доста много... това по мой данни отива към 17 компресия... Вие с нафта ли сте искали да го палите?
                        4ао
                        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                        Коментар


                        • #42
                          Абе с нафта не сме пробвали, на бензин движеше яко, но умря много бързо.
                          Това си бяха детски щуротии
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X