Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с двигател - Рено Невада 1.7 бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с двигател - Рено Невада 1.7 бензин

    Наистина въпросът ми няма общо с офроуда обаче вече ми омръзна от ... "майстори" а виждам че в нашият форум има доста компетентни хора които биха могли да ми помогнат.

    Имам следният проблем с колата - Рено Невада - комби 1.7 бензин /не че не е карано като джипка де ама това е друг въпрос /

    История на проблема

    Започна да ми се губи антифриза , първо ми се загубва парното а после започва да замръзва изпарителя на газавата уредба.


    "Майстор" - гарнитурата ти е прегуряла /колата никога не е прегрявана поне откак е в мен/ и трябва да се смени - следва смяна, шлаф на главата смяна на гумички регулиране на клапани и т.н/ - проблема остана

    Единственото което установих беше таене от радиатора, залепих го - проблема остана.
    Ходих при втори "майстор" който ме обеди че охладителната системе на тази кола работела под налягане и затова радиатора неможел да се лепи, смених го - мисля че спря да се губи течност или поне така ми се струва обаче проблема си остана.


    Като обезвъздуша системата тръгва нормално
    Първо вървеше 200 - 300 км и после пак - парното изчезва изпарителя в лед.

    Сега вече 30 - 40 и спира

    Моля помогнете с някой съвет

    *Незнаех точно в коя тема трявашедапусна въпроса но не намерих поподходчща. Ако съмсгреши съжалявам
    088455338две
    "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
    Джамбазов 2010г..

  • #2
    Виж цвета на пушека от ауспуха, пък ще го мислим ...

    Коментар


    • #3
      капачката на радиатора сменихте ли

      другите ми предположения са на тема спукана глава, блок ... лоши работи
      drive alive

      Коментар


      • #4
        Ми сега като е топло не съм забелязал да дими

        Иначе като е по студено си е бял ,колата не гори масло или пък да смесва водата с маслото

        Няма видим пишек от ауспуха

        Раиатора е сменен целият заедно с капачката - моят е от типа без разширително казанче а отстрани имапо дебела пластмаова тръба от кадето се налива
        088455338две
        "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
        Джамбазов 2010г..

        Коментар


        • #5
          Щом вече не губи охладителна течност, очевидно е че от някъде системата не е херметична. Може да е от няколко места, но най-добре да се види на място, тук ще прочетеш много хипотези, и доста от тях ще имат доста логическа обосновка, но докато не се види нищо не е сигурно уви.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            go go go


            Аз вече и с тази мисъл взех да свиквам
            обаче има ли начин да разбера кое точно е щото ще ми стане много тъжничко ако сменя главата например и проблема си остане
            088455338две
            "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
            Джамбазов 2010г..

            Коментар


            • #7
              Е, за кво да сменяш главата, тя водата може да тече през пукнатина направо в цилиндъра. То така, ако смениш мотора и всичките накачени по него чаркове сигурно ще спре.

              Коментар


              • #8
                диагностиката на този проблем е проста като боб, странно е че 'специалистите' при които си ходил не са го свършили преди да ти сменят гарнитурата.

                има лакмус, който открива наличието на изгорели газове в антифриза, това е безотказан метод или ги има или ги няма
                drive alive

                Коментар


                • #9
                  на мен по ми прилича на проблем с термостат ако има такъв
                  за да е термостата трябва да е хем да зягрява хем да духа студено от парното

                  Коментар


                  • #10
                    Ммм ... Изпарителят за газа не е ли в малкия кръг?

                    Коментар


                    • #11
                      едвали, принципно нормалните коли имат два кръга на парното, голям и малък, малкия е направо от двигателя, преди термостата, зада може човек да си сгрее измръзналия задник няколко минути след, като запали колата
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        Ммм ... Изпарителят за газа не е ли в малкия кръг?

                        именно, затова в коли с АГУ неможе да се стоплиш веднага
                        drive alive

                        Коментар


                        • #13
                          Нормалните коли имат не парно а въздушно, така че както запалят двигателя, така имат жега в кабината. Разни японски, Пандата на Фиат ... Е, вярно не може да се използва парното за допълнително охлаждане на двигателя. Още по-тъпото е че никъде по моргите няма такива топлообменници.

                          Коментар


                          • #14
                            недей да объркваш човека, неговата кола не е такава
                            drive alive

                            Коментар


                            • #15
                              аз не знам кола с един кръг на охладителната система
                              но подобен проблем съм имал с вектра просто термостата заяждъше колата вдигаше кам 90 100 градуса и не отваря а парното зашпчва да духа студено като причината е в хереметичната система на охлаждане на тези автомобили когато е затворен двг няма как да всмука вода от радиатора и така водата в казанчето на праното се охлажда но не постъпва нова нищо че двг е на 100 градуса
                              поне това е мовто обяснение

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X