Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с двигател - Рено Невада 1.7 бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    принципно малкия кръг на парното не се влиае от термостата, той е вързан преди него и водната помпа върти водата през парното ако то е пуснато независимо дали термостата е отворен или затворен. друг е въпроса, ако при теб някой друг 'специалист' ти е изолирал малкия кръг защото .... едикакво си или си имал АГУ и тогава малкия кръг се прекарва през изпарителя.

    изобщо проблема, който описваш е характерен за колите с АГУ и развален термостат.

    човека има съвсем друг проблем, системата от някаде му се пълни с въздух, защото като я обезвъздуши проблема изчезва. затова предлагам да намери сервиз, кадето имат лакмус за откриване на газове в антифриза
    drive alive

    Коментар


    • #17
      първо проблема не е на моя кола но и при нея след обезвъздушаване се оправяше а колата не е на газ след смяната на термустата се оправиха нещата ама тук мойе и да е друг проблема
      предложението за сервиза наистина е добро пък и единствено решение

      Коментар


      • #18
        Най-важното е да кажеш, или ако неси пробвал вече - да пробваш само на бензин имаш ли проблемите! Това е много важно...., защото от спукана водна мембрана на испарителя също може да ти прави проблема и ще те побърка! Друго важно нещо е каде точно и как е сложен испаритела! Над или под най-високата точка? Изключи всички преправки (испарители и газови боклуци) и наблюдавай дали проблема съществува или не!
        Другото за което се досещам, е че радиятора ти е имал теч-сам го каза! Значи е губел нужното налягане на колата за да може да работи правилно и е прегряла! Сменил си гарнитури, глави и незнам още какво, но си продължил да се движиш със стария спукан радятор и е възможно, а и не само, ми е почти сигурно, че пак си я прегрял... А това, че уреда ти не е отчел наличното прегряване въобще не е меродавно.... ти имаш студено парно и прегрял двигател... датчика ти може и той да е на студеното... все пак това е френска кола...
        4ао и прегледай тези неща и пак кажи какво става... неможе да се скрие проблема! Просто в БГ "майсторите" станахме много и затова немогат да ти открият причината!
        Понякога се питам има ли българин който да неможе да строи къщи и да прави коли....
        4ао
        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

        Коментар


        • #19
          Нещо не разбрах. Какви газове във водата? Мотора да надува ли? Тогава като отвориш капачката за наливане на вода той фонтанира. От време на време изхвърля струя като кит, или прелива. Тия газове иначе няма къде да се денат. Причината обикновено е крива глава, но може и от ризата да е разбира се.
          Не го знам тоя лакмус. Но сигурно си струва да се види с ултравиолет, може някъде пък да има малък теч. Макар че за 30 километра няма да е толкова малък ...

          Коментар


          • #20
            Ма то системата е с налягане! Следователно надуване и фонатн винаги има при работещ мотор! Ако няма значи нещо не е в ред или помпата неможе да нагнети достатъчното налягане!
            За пробването на тази система не е нужно някви лакмуси и какво ли още не... просто има уред, който се слага на местото на капачката при огасен двигател! Тои е снабден с помпа, клапан и монометър. Помпата нагнита в системата 2-3 бара или там колкото трябва според системата (на капачката би трябвало да пише ако не е менте) и се чака! В това положение клапана на въпросната джаджа е затворил и системата е в покой! Ако мономеъра започва да спада - водната система има пропускане от някъде и колата следувателно ще грее и ще губи вода! На огасен и сух мотор започва да цвърчи и се вижда много лесно проблема! Ако обаче няма спад на налягането значи всичко е ок! В случая на нашия човек няма начин да няма спад
            Въпросната джаджа я имат в секи един оторизиран сервис, защото тя е специфична за всеки модел, но ако си ентусиаст може и да си я направиш! Един винтил един стругар и един монометър! Това е!

            ааа да вметна, че по химичен правоговор лакмуса е индикаторна течност и е точно определен вид и открива в малки граници ph! Всичко друго - от сорта на хартиики и такива искуствено направени неща се казват ИНДИКАТОРНА ХАРТИЯ и те са по-удобни и могат да откриват ph в големи диапазони!
            4ао
            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

            Коментар


            • #21
              [quote="Стефан"]Нещо не разбрах. Какви газове във водата?quote]

              Дини говори за един съвсем тривиален проблем, който се наблюдава, макар и рядко при двигатели с АГУ.
              При нарушена херметичност вътре в изпарителя пропан-бутанът под налягане влиза в охладителната система и образува възд. възглавница.
              При това положение антифризът мирише на газ. Най добре, преди да се занимаваш с друго да си провериш изпарителя.
              Ако е той (което е много вероятно) просто сменяш мембраната. Може да откачиш маркучите за антифриз от него и да го напълниш с вода, без да го разкачаш от газта. При отворени газови клапани не трябва да има мехурчета. Желателно е при пробата изпарителят да бъде горещ.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #22
                Некъфъ ужъсъ, некъфъ атъ!

                Коментар


                • #23
                  Да кажа и аз нещо.Добре е да огледаш тапите на блока и ако не текат, питай някой който знае, дали няма някоя под монтажната плоча към ск.кутия.Може като загрее да изхвърля малко вода и понеже е система под налягане после да засмуква въздух.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #24
                    дини, лакмуса е течност, сипва се в една помпичка, която засмуква изпаренията и ги прекарва през течността, после течността си променя цвета и по това се съди. според мен това е най - удобния уред и затова предложих на колегата да пробва с него, защото това е най - лесния тест, с който може да се почне. уреда, за който ти говориш е много добър но за съжаление е индивидуален за всеки модел радиатор и се намира по - трудно.
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      Хе, че това същи ВПХР! Аз имам, ако има такава течност може да опитаме.
                      Никога не съм карал на газ, нямам никакъв опит, и съм направо потресен от коварството на проблема.

                      Коментар


                      • #26
                        Това е рядко срещано, но все пак се случва
                        Може да опита първо с добавките за спиране на течове, но не трябва да се прекалява с тях, защото може да се запуши нещо, освен теча и проблемът да се задълбочи
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #27
                          Имах същия автомобил със същия проблем.
                          При това Рено има две пробки за обезвъздешаване едната е на дебелата тръба от блока към радиатора а другия на изходната тръба на парното. С течение на времето винчетата за обезвъздушаване се разлепват /вулканизирани са/ и първо си отива това на парното разбирачите слагат тръбичка без пробка и никога повече не можеш да го обезвъздушиш свясно. Когато остане въздух е нормално и нагалянето да ти създава проблеми.
                          Моя съвет е да видиш дали имаш 2 пробки и тогава всичко останало.

                          Искренно се надявам да не си попаднал на моята Невада

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от go go go
                            капачката на радиатора сменихте ли

                            другите ми предположения са на тема спукана глава, блок ... лоши работи

                            по-добре наистина я заведи на "истински доктор" тази съдба сполетя и един голф 3 тази зима, който също имаше и газова уредба + екстрата, че се случваше да вдига градусите доста, след допълването на антифриза си вървеше и не даваше признак за нещо лошо , а истината е грозна

                            изпиваше по шише антифриз за отрицателно време, спука блок и други гадости

                            Коментар


                            • #29
                              Видях че са споменати тапите на блока и се сетих че и те ми създаваха големи проблеми със загубата на вода. За съжаление вече не помня коя къде беше, Но помня че Френските /оригиналдъ/,не издържаха много. Оказа се че пасват идеално ладови и издържат много повече /с тях го продадох/

                              Коментар


                              • #30
                                Благодаря на всички за отговорите

                                Попрегледнах още достра неща както ме посаветвахте и сега вече съм не бесен ами направо БОЛЕН

                                ТЕЗИ РЕНА НЕ ТЕКАТ БРЕ ТЕ СЕ ИЗЛИВАТТТТТТ

                                Състояние в момента:

                                1. Тапи на двигателя НОВИ - орнагалдъ, чисто френски вратнахме ги на струга = колата можи да е изгнила като вестник тапите ще са си там

                                2. Главата я гледахме с ултравиолет ли кво беше там = не е пукната /ох/
                                3. Ще я шлайфам за всеки случаи - без това съм я свалил и ще сменя гарнитурата.

                                Настоящи фрапиращи въпроси:

                                1. Никой тарикат от тукашните не се наемат да кажат дали има проблем със блока или начин това да се разбере / а вече няколко човека ми казват че тези коли кривели и блок /
                                2. Каква марка гарнитура да сложа - като в магазина ми предлагат оригинална немска
                                3. Защо аджаба са го турили този дачик за температурата на таблото като той цитирам "си показва нормална температура а главата прегрява"
                                4. Какво още ще ми препоръчате да погледна, /стах ме е да добавя "ако и след тези маниполации положението си остане същото"/

                                Спецялно благодаря на DINI - ако Враца не бе толкова далече от Хасково щях нашраво да му я закарам , пък и имам да го черпя за съветите преди да си купя Самурая

                                krum aleksiev - не ми се вярва да е същият автомобил - карам я от доста време пък и си вървеше без проблеми в началото, човека от който я взех го познавам и мисля че той си я я вкарвал отвън.
                                088455338две
                                "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
                                Джамбазов 2010г..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X