Да забравих да уточня уаз фургон както и бордовия вариант
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вепр - украинския 4Х4
Свий
X
-
Първоначално публикуван от quadraТогава трябва малко да се промени изречението и да се каже "пълзи добре" или "копае добре" щот "върви добре" е за асфалта а това не е така...
А за пълзенето - добре пълзеше в сняг до бронята.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
когато всичко е направено както трябва няма проблем никакъв.
А отностно проходимоста тя се знаее че е доста добра дължаща се най вече на ниското тегло на камиона и лекя двигател.Все пак по мой наблюдения е камиона с най-голямо кпд от другите бензинови руски чудовища.
Коментар
-
До: Вепр - украинския 4Х4
Намерих малко информация за Верп-а и реших да я кача:
Дано да е интересна за някой.
Украинский вездеход ВЕПР
Вездеход "Вепр" ("высокоэффективная проходимость") был разработан и собран в Кременчуге инженерами компании "Кременчугское автотранспортное предприятие" при участии итальянско-украинского СП "Iveco-Мотор-Сич".
Об этом сообщил директор "АТП-15356" Владимир Пилипенко. "Это машина - лучше всего в условиях армии переднего края", - сказал Пилипенко. По его словам, "Вепр" - полноприводный многоцелевой грузопассажирский автомобиль высокой проходимости, созданный для бездорожья и предназначенный для использования военными, аварийно-спасательными службами, нефтегазодобытчиками.
Пилипенко сказал, что "Вепр" прошел испытания в условиях военного полигона, имеет противоминную защиту и открывающуюся крышу.
При разработке "Вепра" за основу брался военный автомобиль "ГАЗ-66", начиненный новыми деталями и усовершенствованным двигателем.
"Вепр" способен перевозить 21 человека. Он оснащен 8-цилиндровым двигателем IVECO класса "Евро-2", который позволяет автомобилю развивать скорость 110 км/час, вес "Вепра" - около 4 тонн, расход дизельного топлива - 14 литров на 100 км, дорожный просвет - 510 мм от края колес.
Цена автомобиля "Вепр" составляет 25 тысяч долларов. Произведено уже 10 автомобилей "Вепр" по заказам из Тюмени и Якутии (Россия), Казахстана и Киргизии.
ВЕПР-К "Командир" - автомобіль нового класу "вантажівка пасажирська" високої прохідності з колісною формулою 4х4 загального та спеціального призначення, для використання в державних структурах: армії, прикордонних військах, підрозділах МНС, міліції, спецслужбах, нафтогазової промисловості, банківський системі, охоронних службах. Автомобіль призначений для перевезення людей та додаткового вантажу, для установки спеціального обладнання та бронювання. Здатній буксирувати різні причепи загальною масою до 2,5т.
Автомобіль розрахований на експлуатацію при температурі навколишнього середовища від -50С до +50С, в районах, розташованих на висоті до 3000м над рівнем моря (при відповідному зменшені тягово-динамічних властивостей автомобіля), на дорогах загального користування, бездоріжжі та на місцевості різної складності.
Незалежна підвіска коліс, високий кліренс, колісні редуктори, герметичні гальмівні барабани, централізована система керування повітрям в шинах та ін. забезпечать надійну роботу автомобіля при русі у важких дорожніх умовах, по піску, сніговій цілині, болотистій місцевості, бродам в умовах з
наявністю перешкод та різних загороджень.
Базова модель автомобіля ВЕПР-К може виготовлятися з різними типами кузова:- універсал;
- кабріолет;
- пікап;
- вантажно-пасажирський пікап;
- фаетон.
Технічні характеристикиМаксимальна швидкість, км/год
140
Повна вага автомобіля, кг
3350
Габаритні розміри (дов.х шир.х вис.), мм
5300х2500х2100
Габаритні розміри салону (дов.х шир.х вис.), мм
3500х2200х1200
Кліренс, мм
600 Міжосьова база, мм
2880 Колія передніх коліс, мм 2150 Колія задніх коліс, мм
2150 Регулювання тиском повітря в шинах
централізоване Глибина броду, що долається, м
1,4Витрати палива (контрольний замір), л/100км
12
ДвигунТип
IVECO 8040.45.52.40Кількість циліндрів
дизельний, 4-х тактний прямого вприску, з проміжним охолодження повітря до турбокомпресора
4 в лініюОб'єм двигуна, л
3,908Коефіцієнт стискування
17Максимальна потужність двигуна, кВт(л.с.)
100(136) (при 2700 об/хв)Максимальний крутний момент, Нм
420 (при 1400 об/хв.)Режим мінімальних холостих обертів, об/хв.
750Режим максимальних холостих обертів, об/хв.
3100Тип паливного насосу високого тиску
BOSH VER 621 або R621(3)Тип форсунки
BOSH DSLA128PПорядок роботи циліндрів
1-3-4-2Тип турбокомпрессора
GARRET TA 03 або KKK K24Система охолоджування
РідиннаТемпература початку відкриття термостату, 0 С
79Температура повного відкриття термостату, 0 С
94Охолоджуюча рідина, що застосовується
PARAFLU11Тиск масла на гарячому двигуні, бар
-на мінімальному режимі
-на максимальному режимі
1,2Тиск вприскування, бар
3,5
260Масло, що застосовується
URANIA TURBO E2-96Суха вага двигуна, кг
345
ТРАНСМІСІЯЗчеплення
Постійно замкнуте
фрикційного типу, однодискове.
Коробка передач
IVECO 2845.6, механічна, 6-ти ступенева.
Передавальні числа:
1-ї передачі - 8,531
2-ї передачі - 4,902
3-ї передачі - 3,106
4-ї передачі -1,997
5-ї передачі -1,316
6-ї передачі -1,0
заднього ходу -7,341
Роздавальна коробка
Механічна, 2-х ступенева. Передавальні числа:
1-ї передачі - 1
2-ї передачі - 0,65.
Карданні вали
Відкритого типу з герметичними шарнірами нерівних кутових швидкостей
Ведучі мости
Головні передачі мостів конічні, із спіральним зубом, передавальним числом 1,846. Диференціали кулачкові самоблокуються.
Колісні редуктори
Одноступеневі, з косозубими циліндричними шестернями, передавальним числом 4,33
ХОДОВА ЧАСТИНАРама
Подовжні лонжерони швелерного типу, сполучені поперечинами. Позаду рами на поперечині встановлений тяговий крюк по ГОСТ 2349-75, типорозміру 2.
Колеса
З роз'ємним обідом, або нероз'ємні, посадковий розмір 18 або 20 дюймів.
Шини
З регульованим тиском, розміром 270-340 18 або 20 дюймів (з зовнішнім діаметром не більше 1200 мм)
Система регулювання тиском повітря в шинах
Централізована, складається з кранів управління тиском і колісних кранів. Управління системою з кабіни
Підвіска
Незалежна всіх коліс, торсійна, 2-х важільна, з гідропневматичною амортизаційною стійкою і гидропневматическим амортизатором на кожному колесі. Тиск в стійці регульований.
ГАЛЬМІВНІ СИСТЕМИРобоча гальмівна система
Двоконтурна, з роздільним гідравлічним приводом на передні і задні колеса і з пневматичним підсилювачем. Гальмівні механізми 2-х колодкові, барабанного типу, герметично закриті, виконані по типу сервогальма.
Гальмівна система стоянки
Механізм барабанного типу, встановлений на задньому вихідному валу роздавальної коробки. Привід механічний.
Рульове керування
Управління
Поворотом керованих коліс.
Рульовий механізм
Глобоїдальний черв'як з трьох гребеневим роликом.
Привод на керовані колеса
Механічний з гідравлічним підсилювачем.
ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯНомінальна напруга, В
24 або 12
Електропроводка
Однопроводная, негативні клеми сполучені з корпусом.
Акумуляторна батарея
2 батареї 6СТ-75або 6СТ-90 або одна 6СТ-90
Звуковий сигнал
Електричний, двох тональний. а також пневматичний.
Зовнішнє освітлення
Герметичний блок передніх фар з ближнім та дальнім світлом, габаритними вогнями, протитуманними фарами, покажчиками поворотів; додаткові дві сферичні протитуманні фари.
Герметичний блок задніх фар.
КУЗОВТип
Кількість місць для сидіння
Універсал
5-11 чол (в залежності від призначення автомобіля)
Об'єм багажного відділення при 5-ти пасажиромісцях , м3
2,5
Додаткове обладнанняЛебідка (для базової моделі)
T-MAX 1500 з електричним приводом, тяговим зусиллям 5 т, або 10 т (по вимогам замовника)
Коментар
-
До: Вепр - украинския 4Х4
Други модели на Вепр:
ВЕПР-С „Спеціальний”
Технічні характеристики
Максимальна швидкість, км/г
100
Споряджена маса, кг
6500
Вантажопідйомність, кг
2000
Габаритні розміри (дов.х шир.х вис.), мм
6100х2500х2600
Кліренс, мм
550
Міжосьова база, мм
2880
Колія передніх коліс, мм
2150
Колія задніх коліс, мм
2150
Регулювання тиском повітря в шинах
централізоване
Глибина броду, що долається, м
1,3
Витрати палива (контрольний замір), л/100км
15
Двигун
Тип
IVECO 8040.45.52.40
дизельний, 4-х тактний прямого вприску, з проміжним охолодження повітря до турбокомпресора
Кількість циліндрів4 в лініюОб'єм двигуна, л
3,908
Коефіцієнт стискування
17
Максимальна потужність двигуна, кВт(л.с.)
100(136) (при 2700 об/хв)
Максимальний крутний момент, Нм
420 (при 1400 об/хв.)
Режим мінімальних холостих обертів, об/хв.
750
Режим максимальних холостих обертів, об/хв.
3100
Тип паливного насосу високого тиску
BOSH VER 621 або R621(3)
Тип форсунки
BOSH DSLA128P
Порядок роботи циліндрів
1-3-4-2
Тип турбокомпрессора
GARRET TA 03 або KKK K24
Система охолоджування
Рідинна
Температура початку відкриття термостату, 0 С
79
Температура повного відкриття термостату, 0 С
94
Охолоджуюча рідина, що застосовується
PARAFLU11
Тиск масла на гарячому двигуні, бар
-на мінімальному режимі
-на максимальному режимі
1,2
3,5
Тиск вприскування, бар
260
Масло, що застосовується
URANIA TURBO E2-96
Суха вага двигуна, кг
345
ТРАНСМІСІЯ
Зчеплення
Постійно замкнуте
фрикційного типу, однодискове.
Коробка передач
IVECO 2845.6, механічна, 6-ти ступенева.
Передавальні числа:
1-ї передачі - 8,531
2-ї передачі - 4,902
3-ї передачі - 3,106
4-ї передачі -1,997
5-ї передачі -1,316
6-ї передачі -1,0
заднього ходу -7,341
Роздавальна коробка
Механічна, 2-х ступенева.
Передавальні числа:
1-ї передачі - 1
2-ї передачі - 0,65.
Карданні вали
Відкритого типу з герметичними шарнірами нерівних кутових швидкостей
Ведучі мости
Головні передачі мостів конічні, із спіральним зубом, передавальним числом 1,846. Диференціали кулачкові самоблокуються.
Колісні редуктори
Одноступеневі, з косозубими циліндричними шестернями, передавальним числом 4,33
ХОДОВА ЧАСТИНА
Рама
Подовжні лонжерони швелерного типу, сполучені поперечинами. Позаду рами на поперечині встановлений тяговий крюк по ГОСТ 2349-75, типорозміру 2.
Колеса
З роз'ємним обідом, або нероз'ємні, посадковий розмір 18 або 20 дюймів.
Шини
З регульованим тиском, розміром 270-340 18 або 20 дюймів (з зовнішнім діаметром не більше 1200 мм) та вантажопідйомністю більше 2000 кг
Система регулювання тиском повітря в шинах
Централізована, складається з кранів управління тиском і колісних кранів. Управління системою з кабіни
Підвіска
Незалежна всіх коліс, торсійна, 2-х важільна, з гідропневматичною амортизаційною стійкою і гидропневматическим амортизатором на кожному колесі. Тиск в стійці регульований.
ГАЛЬМІВНІ СИСТЕМИ
Робоча гальмівна система
Двоконтурна, з роздільним гідравлічним приводом на передні і задні колеса і з пневматичним підсилювачем. Гальмівні механізми 2-х колодкові, барабанного типу, герметично закриті, виконані по типу сервогальма.
Гальмівна система стоянки
Механізм барабанного типу, встановлений на задньому вихідному валу роздавальної коробки. Привід механічний.
Рульове керування
Управління
Поворотом керованих коліс.
Рульовий механізм
Глобоїдальний черв'як з трьох
гребеневим роликом.
Привод на керовані колеса
Механічний з гідравлічним підсилювачем.
ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ
Номінальна напруга, В
24 або 12
Електропроводка
Однопроводная, негативні клеми сполучені з корпусом.
Акумуляторна батарея
2 батареї 6СТ-75або 6СТ-90 або одна 6СТ-90
Звуковий сигнал
Електричний, двох тональний
Зовнішнє освітлення
Дві сферичні передні фари ближнього і дальнього світла; фари габаритних вогнів; сферичні фари покажчиків поворотів; сферичні фари покажчиків зупинки; фари заднього ходу; сферичні протитуманні фари.
КУЗОВ
Тип
Суцільнозварною з броньових листів (спецсталь), закритого типу. Складається з двох відділень: відділення управління і робочого відділення. У відділення управління є два робочих місця: пасажира і водія(можлива установка двох місць для пасажирів).
В робочому відділенні знаходяться три відсіки: відсік двигуна, відсік для повітряного фільтра і акумуляторний відсік. Об'єм і конфігурація робочого відділення дозволяє розміщувати в ньому як місця для пасажирів, так і встановлювати спеціальне устаткування і електронно-обчислювальну техніку.
Заброньований об'єм кунгу, м3
18
ВЕПР-М „Мисливець”
Коментар
-
До: Вепр - украинския 4Х4
Бляхххх, това украинския спрямо руския е като безкрайно изкарикатурена версия на македонски спрямо български. Отвратително бре човек(ти не си виновен, те така си пишат).
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Вепр - украинския 4Х4
Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнениеНай-новата катафалка за извозване на "груз 300" от предния край за украинската армия
Коментар
-
До: Вепр - украинския 4Х4
Да бе и аз сега видях че съм сбъркал и даже не съм се замислил... Карай, разбрахме се.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Вепр - украинския 4Х4
Ето да се радват феновете на Хамъраhttp://ru.youtube.com/watch?v=eAZCOM...eature=related
С "Фармахим" - непобедим
Дизел - само дънки!
Коментар
-
До: Вепр - украинския 4Х4
Голямо събиране от моргата е паднало
Задни врати от Фолксваген Каравеле,врати от Вектра.....мале малеToyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
Коментар
-
До: Вепр - украинския 4Х4
[quote=speed750;463566]Голямо събиране от моргата е паднало
Задни врати от Фолксваген Каравеле,врати от Вектра.....мале мале]
Бре какъв остър поглед. Верно то това е голям пъзел
Хайде на открий приликите. Аз така като гледам и огледалата са си вектренски
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар