Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вепр - украинския 4Х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Да забравих да уточня уаз фургон както и бордовия вариант

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от quadra
      Тогава трябва малко да се промени изречението и да се каже "пълзи добре" или "копае добре" щот "върви добре" е за асфалта а това не е така...
      Опитът ми от ГАЗ-66 не е голям и е само от дясната седалка, ама нямам спомени това нещо да е правило големи мизерии. Нееднократно са ме сваляли от Голям Перелик до Смолян в стил "Париж - Дакар" и не бих казал, че не е вървяло.
      А за пълзенето - добре пълзеше в сняг до бронята.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #33
        Ясно аз веднага асоцирах с 469
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #34
          когато всичко е направено както трябва няма проблем никакъв.
          А отностно проходимоста тя се знаее че е доста добра дължаща се най вече на ниското тегло на камиона и лекя двигател.Все пак по мой наблюдения е камиона с най-голямо кпд от другите бензинови руски чудовища.

          Коментар


          • #35
            Нямам поглед върху КПД то му, но съм впечатлен от проходимостта му.
            Това, че износва пътниците и водача явно му е простено)
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #36
              До: Вепр - украинския 4Х4

              Намерих малко информация за Верп-а и реших да я кача:
              Дано да е интересна за някой.


              Украинский вездеход ВЕПР


              Вездеход "Вепр" ("высокоэффективная проходимость") был разработан и собран в Кременчуге инженерами компании "Кременчугское автотранспортное предприятие" при участии итальянско-украинского СП "Iveco-Мотор-Сич".

              Об этом сообщил директор "АТП-15356" Владимир Пилипенко. "Это машина - лучше всего в условиях армии переднего края", - сказал Пилипенко. По его словам, "Вепр" - полноприводный многоцелевой грузопассажирский автомобиль высокой проходимости, созданный для бездорожья и предназначенный для использования военными, аварийно-спасательными службами, нефтегазодобытчиками.

              Пилипенко сказал, что "Вепр" прошел испытания в условиях военного полигона, имеет противоминную защиту и открывающуюся крышу.

              При разработке "Вепра" за основу брался военный автомобиль "ГАЗ-66", начиненный новыми деталями и усовершенствованным двигателем.

              "Вепр" способен перевозить 21 человека. Он оснащен 8-цилиндровым двигателем IVECO класса "Евро-2", который позволяет автомобилю развивать скорость 110 км/час, вес "Вепра" - около 4 тонн, расход дизельного топлива - 14 литров на 100 км, дорожный просвет - 510 мм от края колес.

              Цена автомобиля "Вепр" составляет 25 тысяч долларов. Произведено уже 10 автомобилей "Вепр" по заказам из Тюмени и Якутии (Россия), Казахстана и Киргизии.



              ВЕПР-К "Командир" - автомобіль нового класу "вантажівка пасажирська" високої прохідності з колісною формулою 4х4 загального та спеціального призначення, для використання в державних структурах: армії, прикордонних військах, підрозділах МНС, міліції, спецслужбах, нафтогазової промисловості, банківський системі, охоронних службах. Автомобіль призначений для перевезення людей та додаткового вантажу, для установки спеціального обладнання та бронювання. Здатній буксирувати різні причепи загальною масою до 2,5т.

              Автомобіль розрахований на експлуатацію при температурі навколишнього середовища від -50С до +50С, в районах, розташованих на висоті до 3000м над рівнем моря (при відповідному зменшені тягово-динамічних властивостей автомобіля), на дорогах загального користування, бездоріжжі та на місцевості різної складності.
              Незалежна підвіска коліс, високий кліренс, колісні редуктори, герметичні гальмівні барабани, централізована система керування повітрям в шинах та ін. забезпечать надійну роботу автомобіля при русі у важких дорожніх умовах, по піску, сніговій цілині, болотистій місцевості, бродам в умовах з
              наявністю перешкод та різних загороджень.
              Базова модель автомобіля ВЕПР-К може виготовлятися з різними типами кузова:
              • універсал;
              • кабріолет;
              • пікап;
              • вантажно-пасажирський пікап;
              • фаетон.
              Технічні характеристики
              Максимальна швидкість, км/год
              140
              Повна вага автомобіля, кг
              3350
              Габаритні розміри (дов.х шир.х вис.), мм
              5300х2500х2100
              Габаритні розміри салону (дов.х шир.х вис.), мм
              3500х2200х1200
              Кліренс, мм
              600 Міжосьова база, мм
              2880 Колія передніх коліс, мм 2150 Колія задніх коліс, мм
              2150 Регулювання тиском повітря в шинах
              централізоване Глибина броду, що долається, м
              1,4Витрати палива (контрольний замір), л/100км
              12


              Двигун
              Тип
              IVECO 8040.45.52.40
              дизельний, 4-х тактний прямого вприску, з проміжним охолодження повітря до турбокомпресора
              Кількість циліндрів
              4 в лінію
              Об'єм двигуна, л
              3,908
              Коефіцієнт стискування
              17
              Максимальна потужність двигуна, кВт(л.с.)
              100(136) (при 2700 об/хв)
              Максимальний крутний момент, Нм
              420 (при 1400 об/хв.)
              Режим мінімальних холостих обертів, об/хв.
              750
              Режим максимальних холостих обертів, об/хв.
              3100
              Тип паливного насосу високого тиску
              BOSH VER 621 або R621(3)
              Тип форсунки
              BOSH DSLA128P
              Порядок роботи циліндрів
              1-3-4-2
              Тип турбокомпрессора
              GARRET TA 03 або KKK K24
              Система охолоджування
              Рідинна
              Температура початку відкриття термостату, 0 С
              79
              Температура повного відкриття термостату, 0 С
              94
              Охолоджуюча рідина, що застосовується
              PARAFLU11
              Тиск масла на гарячому двигуні, бар
              -на мінімальному режимі
              -на максимальному режимі

              1,2
              3,5
              Тиск вприскування, бар
              260
              Масло, що застосовується
              URANIA TURBO E2-96
              Суха вага двигуна, кг
              345


              ТРАНСМІСІЯ
              Зчеплення
              Постійно замкнуте
              фрикційного типу, однодискове.
              Коробка передач
              IVECO 2845.6, механічна, 6-ти ступенева.
              Передавальні числа:
              1-ї передачі - 8,531
              2-ї передачі - 4,902
              3-ї передачі - 3,106
              4-ї передачі -1,997
              5-ї передачі -1,316
              6-ї передачі -1,0
              заднього ходу -7,341
              Роздавальна коробка
              Механічна, 2-х ступенева. Передавальні числа:
              1-ї передачі - 1
              2-ї передачі - 0,65.
              Карданні вали
              Відкритого типу з герметичними шарнірами нерівних кутових швидкостей
              Ведучі мости
              Головні передачі мостів конічні, із спіральним зубом, передавальним числом 1,846. Диференціали кулачкові самоблокуються.
              Колісні редуктори
              Одноступеневі, з косозубими циліндричними шестернями, передавальним числом 4,33


              ХОДОВА ЧАСТИНА
              Рама
              Подовжні лонжерони швелерного типу, сполучені поперечинами. Позаду рами на поперечині встановлений тяговий крюк по ГОСТ 2349-75, типорозміру 2.
              Колеса
              З роз'ємним обідом, або нероз'ємні, посадковий розмір 18 або 20 дюймів.
              Шини
              З регульованим тиском, розміром 270-340 18 або 20 дюймів (з зовнішнім діаметром не більше 1200 мм)
              Система регулювання тиском повітря в шинах
              Централізована, складається з кранів управління тиском і колісних кранів. Управління системою з кабіни
              Підвіска
              Незалежна всіх коліс, торсійна, 2-х важільна, з гідропневматичною амортизаційною стійкою і гидропневматическим амортизатором на кожному колесі. Тиск в стійці регульований.


              ГАЛЬМІВНІ СИСТЕМИ
              Робоча гальмівна система
              Двоконтурна, з роздільним гідравлічним приводом на передні і задні колеса і з пневматичним підсилювачем. Гальмівні механізми 2-х колодкові, барабанного типу, герметично закриті, виконані по типу сервогальма.
              Гальмівна система стоянки
              Механізм барабанного типу, встановлений на задньому вихідному валу роздавальної коробки. Привід механічний.


              Рульове керування

              Управління
              Поворотом керованих коліс.
              Рульовий механізм
              Глобоїдальний черв'як з трьох гребеневим роликом.
              Привод на керовані колеса
              Механічний з гідравлічним підсилювачем.


              ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ
              Номінальна напруга, В
              24 або 12
              Електропроводка
              Однопроводная, негативні клеми сполучені з корпусом.
              Акумуляторна батарея
              2 батареї 6СТ-75або 6СТ-90 або одна 6СТ-90
              Звуковий сигнал
              Електричний, двох тональний. а також пневматичний.
              Зовнішнє освітлення
              Герметичний блок передніх фар з ближнім та дальнім світлом, габаритними вогнями, протитуманними фарами, покажчиками поворотів; додаткові дві сферичні протитуманні фари.
              Герметичний блок задніх фар.


              КУЗОВ
              Тип
              Кількість місць для сидіння
              Універсал
              5-11 чол (в залежності від призначення автомобіля)
              Об'єм багажного відділення при 5-ти пасажиромісцях , м3
              2,5


              Додаткове обладнання
              Лебідка (для базової моделі)
              T-MAX 1500 з електричним приводом, тяговим зусиллям 5 т, або 10 т (по вимогам замовника)
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #37
                До: Вепр - украинския 4Х4

                Това дето е паркирало зад него по ме кефи.
                О899 2б2 1З2

                Коментар


                • #38
                  До: Вепр - украинския 4Х4

                  Други модели на Вепр:


                  ВЕПР-С „Спеціальний”
                  Технічні характеристики

                  Максимальна швидкість, км/г
                  100
                  Споряджена маса, кг
                  6500
                  Вантажопідйомність, кг
                  2000
                  Габаритні розміри (дов.х шир.х вис.), мм
                  6100х2500х2600
                  Кліренс, мм
                  550
                  Міжосьова база, мм
                  2880
                  Колія передніх коліс, мм
                  2150
                  Колія задніх коліс, мм
                  2150
                  Регулювання тиском повітря в шинах
                  централізоване
                  Глибина броду, що долається, м
                  1,3
                  Витрати палива (контрольний замір), л/100км
                  15

                  Двигун
                  Тип

                  IVECO 8040.45.52.40
                  дизельний, 4-х тактний прямого вприску, з проміжним охолодження повітря до турбокомпресора

                  Кількість циліндрів4 в лініюОб'єм двигуна, л
                  3,908
                  Коефіцієнт стискування
                  17
                  Максимальна потужність двигуна, кВт(л.с.)
                  100(136) (при 2700 об/хв)
                  Максимальний крутний момент, Нм
                  420 (при 1400 об/хв.)
                  Режим мінімальних холостих обертів, об/хв.
                  750
                  Режим максимальних холостих обертів, об/хв.
                  3100
                  Тип паливного насосу високого тиску

                  BOSH VER 621 або R621(3)
                  Тип форсунки
                  BOSH DSLA128P
                  Порядок роботи циліндрів
                  1-3-4-2
                  Тип турбокомпрессора

                  GARRET TA 03 або KKK K24
                  Система охолоджування
                  Рідинна
                  Температура початку відкриття термостату, 0 С
                  79
                  Температура повного відкриття термостату, 0 С
                  94
                  Охолоджуюча рідина, що застосовується
                  PARAFLU11
                  Тиск масла на гарячому двигуні, бар
                  -на мінімальному режимі
                  -на максимальному режимі

                  1,2
                  3,5
                  Тиск вприскування, бар
                  260
                  Масло, що застосовується
                  URANIA TURBO E2-96
                  Суха вага двигуна, кг
                  345

                  ТРАНСМІСІЯ

                  Зчеплення

                  Постійно замкнуте
                  фрикційного типу, однодискове.
                  Коробка передач









                  IVECO 2845.6, механічна, 6-ти ступенева.
                  Передавальні числа:
                  1-ї передачі - 8,531
                  2-ї передачі - 4,902
                  3-ї передачі - 3,106
                  4-ї передачі -1,997
                  5-ї передачі -1,316
                  6-ї передачі -1,0
                  заднього ходу -7,341
                  Роздавальна коробка

                  Механічна, 2-х ступенева.
                  Передавальні числа:
                  1-ї передачі - 1
                  2-ї передачі - 0,65.
                  Карданні вали

                  Відкритого типу з герметичними шарнірами нерівних кутових швидкостей
                  Ведучі мости


                  Головні передачі мостів конічні, із спіральним зубом, передавальним числом 1,846. Диференціали кулачкові самоблокуються.
                  Колісні редуктори
                  Одноступеневі, з косозубими циліндричними шестернями, передавальним числом 4,33



                  ХОДОВА ЧАСТИНА

                  Рама



                  Подовжні лонжерони швелерного типу, сполучені поперечинами. Позаду рами на поперечині встановлений тяговий крюк по ГОСТ 2349-75, типорозміру 2.
                  Колеса

                  З роз'ємним обідом, або нероз'ємні, посадковий розмір 18 або 20 дюймів.
                  Шини


                  З регульованим тиском, розміром 270-340 18 або 20 дюймів (з зовнішнім діаметром не більше 1200 мм) та вантажопідйомністю більше 2000 кг
                  Система регулювання тиском повітря в шинах

                  Централізована, складається з кранів управління тиском і колісних кранів. Управління системою з кабіни
                  Підвіска
                  Незалежна всіх коліс, торсійна, 2-х важільна, з гідропневматичною амортизаційною стійкою і гидропневматическим амортизатором на кожному колесі. Тиск в стійці регульований.


                  ГАЛЬМІВНІ СИСТЕМИ

                  Робоча гальмівна система
                  Двоконтурна, з роздільним гідравлічним приводом на передні і задні колеса і з пневматичним підсилювачем. Гальмівні механізми 2-х колодкові, барабанного типу, герметично закриті, виконані по типу сервогальма.
                  Гальмівна система стоянки
                  Механізм барабанного типу, встановлений на задньому вихідному валу роздавальної коробки. Привід механічний.



                  Рульове керування

                  Управління
                  Поворотом керованих коліс.
                  Рульовий механізм

                  Глобоїдальний черв'як з трьох
                  гребеневим роликом.
                  Привод на керовані колеса
                  Механічний з гідравлічним підсилювачем.

                  ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ
                  Номінальна напруга, В
                  24 або 12
                  Електропроводка

                  Однопроводная, негативні клеми сполучені з корпусом.
                  Акумуляторна батарея
                  2 батареї 6СТ-75або 6СТ-90 або одна 6СТ-90
                  Звуковий сигнал
                  Електричний, двох тональний
                  Зовнішнє освітлення
                  Дві сферичні передні фари ближнього і дальнього світла; фари габаритних вогнів; сферичні фари покажчиків поворотів; сферичні фари покажчиків зупинки; фари заднього ходу; сферичні протитуманні фари.



                  КУЗОВ

                  Тип
                  Суцільнозварною з броньових листів (спецсталь), закритого типу. Складається з двох відділень: відділення управління і робочого відділення. У відділення управління є два робочих місця: пасажира і водія(можлива установка двох місць для пасажирів).
                  В робочому відділенні знаходяться три відсіки: відсік двигуна, відсік для повітряного фільтра і акумуляторний відсік. Об'єм і конфігурація робочого відділення дозволяє розміщувати в ньому як місця для пасажирів, так і встановлювати спеціальне устаткування і електронно-обчислювальну техніку.
                  Заброньований об'єм кунгу, м3
                  18


                  ВЕПР-М „Мисливець”
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #39
                    До: Вепр - украинския 4Х4

                    Бляхххх, това украинския спрямо руския е като безкрайно изкарикатурена версия на македонски спрямо български. Отвратително бре човек (ти не си виновен, те така си пишат).
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Вепр - украинския 4Х4

                      Ако вече знаеш български и руски е направо безнадежна работа да го говориш правилно. Силно е отместен към българския.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Вепр - украинския 4Х4

                        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                        Най-новата катафалка за извозване на "груз 300" от предния край за украинската армия
                        "груз 300" е "ранен"....

                        Коментар


                        • #42
                          До: Вепр - украинския 4Х4

                          Да бе и аз сега видях че съм сбъркал и даже не съм се замислил... Карай, разбрахме се.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Вепр - украинския 4Х4

                            Ето да се радват феновете на Хамъра http://ru.youtube.com/watch?v=eAZCOM...eature=related
                            С "Фармахим" - непобедим
                            Дизел - само дънки!

                            Коментар


                            • #44
                              До: Вепр - украинския 4Х4

                              Голямо събиране от моргата е паднало
                              Задни врати от Фолксваген Каравеле,врати от Вектра.....мале мале
                              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                              Коментар


                              • #45
                                До: Вепр - украинския 4Х4

                                [quote=speed750;463566]Голямо събиране от моргата е паднало
                                Задни врати от Фолксваген Каравеле,врати от Вектра.....мале мале]

                                Бре какъв остър поглед. Верно то това е голям пъзел

                                Хайде на открий приликите. Аз така като гледам и огледалата са си вектренски

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X