Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SSANG YONG KYRON

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: SSANG YONG KYRON

    Първоначално публикуван от nenoA Преглед на мнение
    Аз съм съгласен да взема на жена ми Голфа и да се тестваме с онава китаийско недоносче.
    абе голфу е N:1 даже и без лети джанти и надпис пайнер е звяр как може вобще да има съревнование с кайрона мани не само жипките бии ами и на пистоваците им зима акъла (а ако има някви ненки по него може и да лети !!!!)

    Коментар


    • #47
      До: SSANG YONG KYRON

      Абе има голф и Голф(убедила съм се, пък и тези които са по-отдавна
      във форума, мисля, също! ) и има пернишки карачи и едни други...
      Все, что делаешь, надо делать хорошо, даже если совершаешь безумство.
      A2 (+)

      Коментар


      • #48
        До: SSANG YONG KYRON

        Първоначално публикуван от niki_1980 Преглед на мнение
        когато човек няма пари и си копува голф и се фука че това и онова е подобро се едно спориш с стена какво му има на KYRON
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #49
          До: SSANG YONG KYRON

          Вече се обърках в коя тема съм.

          Коментар


          • #50
            До: SSANG YONG KYRON

            Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
            Вече се обърках в коя тема съм.
            То темата отдавна е за контейнера на Юли, ама нейсе

            Коментар


            • #51
              До: SSANG YONG KYRON

              Доста противоречиви мнения чета. Дайте да уточним - комфортен ли е или добър извън пътя? Двете са донякъде взаимоизключващи се, с малки изключения. При Кайрона обаче всичко си е казано още на сайта на вносителя:

              Кайрон е с окачване на луксозен седан. Това в никакъв случай не вреди на сигурността му - напротив: модерното независимо окачване подобрява както комфорта, така и стабилността на всъдехода благодарение на по-добрия контакт с пътя, особено в пресечени местности.
              Оставяме на страна маркетинговите глупости и гледаме съдържателната информация. Хората са си казали в прав текст - независимо окачване, като на обикновен седан. Това безспорно осигурява по-голям комфорт и стабилност на асвалт, но разбира се за сметка на качествата извън пътя.

              Нека никой не ме разбира погрешно. Аз нямам нищо против паркетниците с изцяло независимо окачване, дори за основна кола за града и дълъг път съм си избрал такъв. Обаче не си и помислям да им приписвам някакви сериозни офроуд качества . Нека бъдем реалисти.

              Между другото едно офроуд състезание между голфа на Соти и Кайрон би било интересно или по-точно зрелищно, предрешените неща не са много интересни . Защо ли обаче никой от така уверените в машините си кайронци не приема хвърлената ръкавица .
              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X