Здравейте,преди два месеца си купих крайслер вояджер и на скоро започна да ми прави един много неприятен проблем.Проблема е че от време на време му излиза един от прътовете които се намират под кубилиците,много неприятна работа..... когато го купих знаех че е прегряван и му е сменяна гарнитура и е шлайфана главата, но него правеше тоя трик.И в краина сметка се оказа че съм си купил кола на която немога да разчитам , не е комфортно всеки божи път като си седна в колата да се моля да не ми излезе пръта...... аз всеки път си отварям капака над главите развивам болта на кубилицата, включвам 5-та и намествам пръта,стягам капака паля и изхварчам , но на никои няма да му е приятно така да се маже в масло като тръгне на някаде с колата си.... Моля ви ако някои знае как мога да го оправя това или знае кои и каде може да ми помогне да каже, отчаян сам всички по-печени майстори които са в града ми, неискат да се захващат с проблема... ПОМОЩ!!!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с крайслер - 2.5td VM
Свий
X
-
Коментар
-
Jeep Cherokee 2.5 Tdi VM '96
Коментар
-
До: Проблем с крайслер.
хаха, да колеги направо е много кофти. Аз съм от Враца. Да точно така устроиството е следното най отдоло над вала има едни повдигачи които се повдигат от маслото в двигателя,надигат пръта и по тоя начин обират луфта между горната част на пръта и леглото на кубилицата. Иначе самия прът е една куха тръбичка с диаметар около 1 см. Няма логика, аз свалям капака,развивам шпилката на кобилицата и самата кубилица се движи свободно нагоре надолу,намествам пръта и стегам гаиката на шпилката и като пипна пръта така здраво е стегнат че няма никакав луфт.... просто нямам разумно обеснение.... ходих до Монтана че разбрах че там има добър майстор, но и тои не поиска да се захване.... отчаян сам, но все пак надеждата умира последна
и пак казвам ако някои има представа каде може да ми помогнат моля да каже.
Коментар
-
До: Проблем с крайслер.
попринцип ако става на вапрос за шпилката която държи кубилицата да е притисната към пръта тя си е стегната защото като излезе пръта и като тръгна да развивам самата шпилка, при условие че пръта не я държи под напрежение самата шпилка си е стегната.....
Коментар
-
До: Проблем с крайслер.
Другия вариянт е да свалиш вала с кобилиците и да извадиш прътовете,след това ги премери дали са еднакви по дължина.Първоначално публикуван от jocsi Преглед на мнениепопринцип ако става на вапрос за шпилката която държи кубилицата да е притисната към пръта тя си е стегната защото като излезе пръта и като тръгна да развивам самата шпилка, при условие че пръта не я държи под напрежение самата шпилка си е стегната.....
Освен това виж дали шапките на прътовете са на ред.Те т'ва е Баце...
Коментар
-
До: Проблем с крайслер - 2.5td VM
Имах същия вояджер със същия двигател със същия проблем
Оказа се че шпилката която държи само кобилицата не главата се измъква малко по малко от самата глава и така се повишава луфта.
Спасението е раз пробиване и нарязване на нова по-голяма резба съответно и изработване на по-голяма шпилка.
Коментар
-
До: Проблем с крайслер - 2.5td VM
как така?!Тои пръта след като излезе и аз като отжоря капака над кубилиците и на кубилицата на която е излязъл пръта като тръгна да развивам гаиката на шпилката която държи кубилицата тя си е стегната,няма логика да е тва....?! Яворе кажи ми ти какво напражи с тоя проблем опражи ли го какво точно направи,обесни ми моля те.Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнениеИмах същия вояджер със същия двигател със същия проблем
Оказа се че шпилката която държи само кобилицата не главата се измъква малко по малко от самата глава и така се повишава луфта.
Спасението е раз пробиване и нарязване на нова по-голяма резба съответно и изработване на по-голяма шпилка.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Хм,...
Коментар