Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с крайслер - 2.5td VM

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

    Ще ти кажа аз какъв опит имам с двигател с долен разпределителен вал пък дано ти е от полза. Трябва да имаш предвид, че при шлайфането на главата оста на кобилиците слиза надолу с толкова мм.(при дизел е десети, при бензинов двг. стига няколко мм.), с колкото е шлайфана, а дължината на прътовете е непроменена. Променя се ъгълът между кобилицата и пръта и ако е нарушено гнездото, където контактуват (обикновено е сферично) пръта ще излиза. Друга причина - ако прътът е удрян и е изкривен (може и да е незабележимо на око) той започва да пружинира и трепти и като влезе в резонанс излиза от гнездото. "Ударен" имам предвид например грешно зацепване на разпределителния вал и контакт бутало-клапан. Когато валът е горен ясно какво става, но когато е долен и повдигащият прът става слабо място, което се криви.
    Смени пръта, сложи го на друго място ако нямаш друг и по резултата ще правиш изводи.

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

      Паджеровод благодаря ти много!!! ще се възползвам от казаното от теб, пръта като го гледам не е крив но единствения вариант да се разбере от ко е е маи ще доиде да е да сменя пръта с друг и да видя дали ще излиза пак на другото място и после да сменя главата ако не е до пръта.Смоче незнам от каде ще търся части че пак и те май ще се окажат дефицит....

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

        ако тьрсиш глава има два броя в Сливен 2ра употреба

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

          Колко пари?
          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

            Първоначално публикуван от stiopata Преглед на мнение
            ако тьрсиш глава има два броя в Сливен 2ра употреба
            колко пари ще им търсиш?

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

              stiopaaaaaa!
              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                А, между другото, jocsi докъде я докара с повдигача?

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                  М,да.
                  Нали повдигача беше причина?
                  Зашо търсиш глава?
                  До колкото си спомням повдигачите са около 12-13 лева на брой-нови.
                  Те т'ва е Баце...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                    момчета, немога да намеря части за тоя жлеп......... вав града в които сам (Враца) няма никаде части , тоест нови части моляви кажете ми каде да намеря колкото до пробема почти сам обеден че е тоя пуст повдигач все още си излиза нищо несам правил,но моляви кажете от каде да купя тия повдигачи?

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                      keiin кажи от каде мога да купя такива повдигачи ако знаеш,независимо каде е в БГ.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                        Магазина се намира в София -=http://www.bgmaps.com/map.asp?sid=9463d800a978c27840db5500130509c8&strcomplid=1762
                        За гр.Враца незнам.
                        Те т'ва е Баце...

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                          Здравей колега и аз имах същия проблем с тези прътове.Този проблем идва от маслото,тези ванове са мн.капризни на масло.Аз моя го карах с минерално 15w-40 и имах този проблем,откакто го карам с полу-синтетика 10w-40 всичко е наред.Несъм сменял нищо по двигателя(прътове,глави.......).А бе просто направи една промивка на двигателя и му сипи полусинтетично или синтетично масло.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                            Здравейте.Преди някалко дена имах изкочил прът от мястото си.Размениха им местата от 1 цилиндър сложиха ги на 2-ри цилиндър.Така вече изминах 800 км.За празниците не можаха да ми поръчат нови ,чакам сега след 7.V.да ми доставят.Ако всичко мине добре ще ти кажа от къде са ми ги доставили.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                              Seymour докато обикалях по майсторите които неискаха да се занимават с проблема те ми акзаха същото нещо, това за маслото смених масления филтър и маслото с някакво което го водят че е добро за дизелови мотори на OMV и пак същия проблем си го има след това смених пак масления филтър промих двигателя със специална смес някаква за промиване сипах ново масло и пак си го прави сипах му добавка пак някаква специална дето ми я препоръча уш разбирач от двигатели и пак си е същата работа...... направо се отчаях. Да помислих че ще доиде да е нещо или от глава или от прът обаче от то не го прави на един и същи цилиндър от началото излизаше само на 4-ти цилиндър а последните 3-4 пъти когато илиза беше на 1-жи на 3-ти и на 4-ти в различно време нали не едновременно,направо се видех в приключение с тая кола а пак ми ахресва че е пълна с екстри еи е много удобна за това търся вариант да я ооправя.... мерси за съвета със синтетичното масло утре ше отида и ше купя пълна синтетика и един нов филтяъ ше промия двигателя пак и ше видя дали ше се оправи ако се оправи имаш един чепелък от мен Seymour

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                                Здравей,този двигател 2.5 tdi е с хидравлични повдигачи,те са в блока и повдигат тези прътове,като някои повдигач остане празен без масло се получава голяма хлабина междо повдигача и пръта и затова падат.Аз моя го карах с Тотал(15w-40)и правеше тези проблеми,сега го карам с EIF(10w-40)френско масло и нямам никакви проблеми.Другия проблем може да имаш запушени повдигачи.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X