Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с крайслер - 2.5td VM

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

    10-15лв. в Балкан стар

    Коментар


    • #32
      До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

      Първоначално публикуван от proximus17 Преглед на мнение
      10-15лв. в Балкан стар
      какво е това? Повдигачи ли или прътове? и каде е това балкан стар

      Коментар


      • #33
        До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

        значи приятели,каарам такъв вояджър от 3 години насам ,двигател 2.5 ТДИ,който е алфа мотор(италия)частите са скъпи,прегрявал съм го 4 пъти и веднъж съм го блокирал,ама мамка му тая ма6ина върви като самолет...Сега на въпроса,повдигачите не са 10-15лв.както казаха,ами са 40 лв.,знам го от личен опит,а Балкан стар в София се намира на улица Резбарска 5,кв. Хаджи Димитър (това е на Мицубиши Моторс сградата)но,не ходете при тях за6тото няма смисъл.Частите им са турски....правете изводи...За този модел части се намират трудно ,трябва да имате добри връзки в Австрия,защото модела за европа се сглобява там или просто да хвърляте много пари за ремонт.Дизела на този модел е много проблемен.Моторът е от Алфа 75,която е псряна от производство през 1986г. Успех.аз о6те си го карам ама скоро ще го махам.искам не6то ново,иначе пък количката като возия и обем за товар е много добра.

        Коментар


        • #34
          До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

          Хм...до колкото знам този двигател е Английски не Италянски!
          Хубав мотор, с добри качества,сам те предизвиква да му даваш газ но не е толкова надежден на яко пържене.
          Колегата с повдигачите до къде стигна?
          Те т'ва е Баце...

          Коментар


          • #35
            До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

            http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=7065

            Коментар


            • #36
              До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

              здравейте колеги съжалявам че отсъствах толкова много време, с двигателя до каде стигнах ли.... ядосах се и отворих капака и извадих всички прътове ако ви кажа че нямаше един с един прав ще ми повярвате ли?! на една гумена плоча ги сложих и с един гумен чук за теракот ги поизправих карах до свет време може би месец и нещо и нямаше никакав проблем качвам се клуча въртя и пали за страх обаче тука преди една седмица пак се изложи... на тръгване от работа да запаля и се чуха слукобнитъе удари по главата, беше излязъл на 1-ви цилиндър птът като го извадих и го погледнах пак се беше изкривил.... е купих нови прътове и тази събота и неделя ще ги сменя след което ще отида с краислера на море и после го продавам , мисля да си купя нещо по малко и по сигурно примерно БМВ 5 или пак голф 4 самоче незнам дали някои ще иска да си купи краислер ......

              Коментар


              • #37
                До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                Имах същия вояджер със същия двигател със същия проблем

                Оказа се че шпилката която държи само кобилицата не главата се измъква малко по малко от самата глава и така се повишава луфта.
                Спасението е раз пробиване и нарязване на нова по-голяма резба съответно и изработване на по-голяма шпилка.
                Точно така от резба М12 минаваш на М14 и така.А най добре се отърви от кошника.Побеля ми косата с такъв.След шпилките следва изгорели гарнитури,карета,шарнири през месец,лагери на скоростите да продължавам ли?Нещо страшно е този мотор.Мисля мотора е английска разработка и се монтира в Алфа,Чероки и Вояджър

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                  Първоначално публикуван от Delica Преглед на мнение
                  Точно така от резба М12 минаваш на М14 и така.А най добре се отърви от кошника.Побеля ми косата с такъв.След шпилките следва изгорели гарнитури,карета,шарнири през месец,лагери на скоростите да продължавам ли?Нещо страшно е този мотор.Мисля мотора е английска разработка и се монтира в Алфа,Чероки и Вояджър
                  Здравейте Колеги,по тази тема има две мнения които за мене са миродавни(дано да съм ги цитирал правилно)Проблема се решава по-леко ако намериш едни "ПРОЖИНКИ"(резби)незнам точно как се казват:1.Повдигачи от магазина на бул.Стамболийски преди бул.Ботев ф-ма"СКОРПИОН"2.Навиваш тези резби и пак твоите шпилки3.провери самите кобилици дали са много износени(ако са,с тях в магазините за Алфа)или ги наваряват.Събираш и .....касмет П.П Пази от прегряване иначе е супер ВАН За другите неща нямам проблеми

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                    Първоначално публикуван от jocsi Преглед на мнение
                    Хаиде бре момчета даите някакав акъл, или поне от каде да започна ако разбирате малко повече .....?
                    Ми Явор ти дава акъл, ама не чуваш. Точно там е проблема. И точно така се оправя И аз се борих със същия мотор миналото лято. Нова шпилка с по-дебела резба. На фреза ще си направиш дорник, който да легне на .......а мързи ме. Утре ще го снимам приспособлението и ще го пусна тука, за да не откриваш топлата вода. Освен това провери от страната на пътника, след като извадиш стойката на кобилиците, има едно като пас чоп с дупка. И там беше разбито леглото. Заради него цялата стойка на кобилиците започва да мърда ляво-дясно и охлабва гайката. Разпробива се и се прави нов чоп на степен. И готово. След време почваш на друга глава. Няма да скучаеш. Интересно е но омръзва. Баси мотора.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                      Здравейте! Искам съвет за Крайслер Вояджер 2,5 tdi с италиански мотор на Алфа. Направих основен ремонт на двигателя - смених лагери - основни, биелни, шлайф на вала и общо взето смених почти всички части с чисто нови, но така и не успях да вдигна нивото на маслото, заради което се наложи целия този ремонт. След всичко това проблема си остана. Ако някой може да ми помогне със съвет ще му бъда много благодарен, защото се изръсих страшно много пари, а полза никаква. Благодаря ви предварително.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                        Първоначално публикуван от Гошо Преглед на мнение
                        Здравейте! Искам съвет за Крайслер Вояджер 2,5 tdi с италиански мотор на Алфа. Направих основен ремонт на двигателя - смених лагери - основни, биелни, шлайф на вала и общо взето смених почти всички части с чисто нови, но така и не успях да вдигна нивото на маслото, заради което се наложи целия този ремонт. След всичко това проблема си остана. Ако някой може да ми помогне със съвет ще му бъда много благодарен, защото се изръсих страшно много пари, а полза никаква. Благодаря ви предварително.
                        А маслена помпа гледахте ли? А може и самия датчик да е сдал?
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          А маслена помпа гледахте ли? А може и самия датчик да е сдал?
                          Маслената помпа я чакам от Балкан стар, но не съм сигурен, че проблемът е в нея. Силно се надявам да е така, защото вече така и така съм я поръчал. А датчик не могат да ми намерят, защото вече май не се произвеждали. А иначе аз съм си сложил механичен монуметър за масло и по него гледам. Дано да е от маслената помпа, че вече друго не остана за смяна. Всички части, които съм сменил са чисто нови и като стане готова ще е като чисто нова, а иначе ми е супер удобна.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                            Здравейте отново. Смених и маслената помпа на моя Крайслер Вояджер 2,5tdi но проблемът си остана. Все така не вдига нивото на маслото. Отчаян съм. Вече незнам какво да правя. Не остана нищо за смяна. Всичко съм сменил. Моля ви, ако някой има идея да ми даде съвет как да се справя със ситуацията! Ще ви бъда много благодарен.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                              Първоначално публикуван от Гошо Преглед на мнение
                              Здравейте отново. Смених и маслената помпа на моя Крайслер Вояджер 2,5tdi но проблемът си остана. Все така не вдига нивото на маслото. Отчаян съм. Вече незнам какво да правя. Не остана нищо за смяна. Всичко съм сменил. Моля ви, ако някой има идея да ми даде съвет как да се справя със ситуацията! Ще ви бъда много благодарен.
                              Искаш да вдигнеш нивото на маслото ....?
                              Това какво значи ? Налягането ти е ниско .....или ....
                              Как разбра ?
                              Какво те накара да направиш осн. ремонт ?
                              Смени ли масления филтър ?
                              Последно редактирано от bgbul; 12-06-09, 15:02.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Проблем с крайслер - 2.5td VM

                                Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                                Искаш да вдигнеш нивото на маслото ....?
                                Това какво значи ? Налягането ти е ниско .....или ....
                                Как разбра ?
                                Какво те накара да направиш осн. ремонт ?
                                Смени ли масления филтър ?
                                Сменил съм и масления филтър, и маслената помпа смених вчера и всичко по двигателя съм сменил, направих му основен ремонт, защото точно заради това го отворих и видях, че много от частите са смлени. И така и така съм го отворил реших да рискувам една торба пари и да ги подменя с нови с надеждата всичко да се оправи, но не би. Проблемът е в това, че няма резултат и вече дори незнам какво друго да направя.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X