Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

    Здравей Колега ! Аз не съм "МАЙСТОР" нито "РАЗБИРАЧ" на ДВГ. но съм пострадал от същия Случей при мен решението дойде след като намерих "СХЕМИТЕ и ПРАВЕЛНИЯ НАЧИН за СВЪРЗВАНЕ НА ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА " за моята кола . Ако бях се сетил преди да мина всички процедури и тестове който предлагаха "МАЙСТОРИТЕ" щях да спестя около 1.800 лв. и 3-ри седмици ходения по мъките. Решението при мен се оказа един ГРЕШНО ПОСТАВЕН МАРКУЧ ( по вероятно нярочно направено от един майстор тарикат ) който поправих САМ и ми отне не повече от 3/4 часа във Отстраняване на Проблема който ВЕЧЕ НЯМАМ . Съвета ми е: Преди да направиш всичко което ти казват МАЙСТОРИТЕ е да се Убедиш дали не е направено умишлено нещо което не трябва да е ТАКА . Пожелавам ти Късмет

    Коментар


    • #32
      От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

      Стефков , не с лошо моля.И в ТОЗИ форум не е прието да се крещи!
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • #33
        От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

        Първоначално публикуван от Николай Календжиев Преглед на мнение
        Ето схема на охладителната система:

        [ATTACH=CONFIG]849170[/ATTACH]

        Ако правилно съм разбрал, трябва маркуча с номер 8 да откача от дъното на казанчето и да го оставя да тече в него. Тогава обаче ще трябва да запуша дупката отдолу?
        Дистанционната помощ зависи много и от вашите знания и умения свързани с автомобилите.
        Една елементарна проверка можете да направите и сами.Първо извадете маркуч 5 от разширителния съд и проверете проходността към радиатора (може да надуете с уста и нивото в разширителния съд трябва да се повиши)
        -Съединете маркуча с разширителния съд и долейте до показаното ниво. Не слагайте паровъздушния клапан.Запалете двигателя. Някой да изфорсира еднократно, двигателя а ВИЕ наблюдавайте нивото в съда-ако намалява при форсирането-водната помпа работи. За по бързо загряване нека работи на 1500-1700 об.. (Ако започне да изхвърля антифриза през разширителния съд -пробива е много голям)
        Периодично проверявате дали е отворил големия кръг- маркуч 7 и горната част на радиатора се затоплят.
        Щом отвори термостата големия кръг изгасете двигателя и долейте до горе (до преливане) разширителния съд. Запалете и оставете да работи на празен ход и наблюдавайте нивото-ако започне да изтича охладителната течност и се появяват газови мехури-имате пропуск между горивната камера и охладителната система. -Тази "полева" диагностика е без инструменти ще отговори на въпроса има ли пропуск?
        По въпроса-гарнитура или глава "хвърлям боб". Късмет!!!!

        Коментар


        • #34
          От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

          Колегата petkov_bb ви е описал много професионално на първо време как да извършите полева проверка, само да добавя: Да видите дали има следи от масло в антифриза. Маслената помпа в ДВГ е проектирана да дава налягане от около 10 бара с цел при пробив между охладителна и смазочна система, водата или антифриза от охлаждането да не попаднат в мазителната система. От щеката за нивото на маслото също може да извлечете информация, ако в маслото е попаднал антифриз та също ще проличи.

          Коментар


          • #35
            От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

            Някъде в форума се беше споменало,че колата е водена за оглед в Мото Пфое,и там били излезнали ремонти за 2500лв.До колкото останах с впечатление,това се е подценило от купувача и продавача.И в крайна сметка,маи ще се окажат прави....
            Успех,и дано е малкият дявол.

            Коментар


            • #36
              От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

              Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
              Някъде в форума се беше споменало,че колата е водена за оглед в Мото Пфое,и там били излезнали ремонти за 2500лв.До колкото останах с впечатление,това се е подценило от купувача и продавача.И в крайна сметка,маи ще се окажат прави....
              Успех,и дано е малкият дявол.
              Да, ходих в Мото Пфое и там това, което там ми изброиха беше:
              тампони мотор - преден и заден
              интеркулер за смяна
              тампони макферсон
              задни биалетки
              задна стабилизираща щанга
              теч от гориводровод някъде при втора дюза (не помня за съжаление точно)

              Аз поне, не виждам и някой от изброените проблеми тях да има връзка с гарнитура/пукната глава.

              В последствие по съвет на Тедо, колата беше прегледана и
              в сервиза, където преди е била обслужвана. Там интеркулера и щангата бяха определени като ненужни за смяна. Сменихме биалетките като най-належащи, за останалите бях уверен, че могат да почакат и няма да доведат до други/по-сериозни проблеми. След това колата навъртя 2400км из Европа и не ми направи абсолютно никакъв проблем. Драмата с антифриза започна десетина дни след като се върнах.

              Seat Leon FR 2017 1.8 TSI
              Seat Leon 2007 1.9 TDI

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X