От известно време колата ми губеше по малко антифриз. Днес минах през два различни сервиза и на двата бяха убедени, че колата надува и в добрия вариант ще се размина със смяна на гарнитура, иначе пукната глава. Обаче главата за да се провери трябвало да се носи някъде за проверка.
Симптомите са - твърди маркучи и съскане от затегнатата капачка на разширителния съд. През около 7-8 дни ми дава съобщение за ниско ниво ниво на антифриза. Дори само да развия капачката, нивото се вдига и съобщението изчезва. Нивото обаче не вдига до максимума и периодично доливам по малко (До тук общо около литър вече). Маслото и антифриза не изглеждат да са омешани и колата не пуши.
Има ли някакъв начин да се разбере ако не на 100%, то поне кое е по-вероятния случай преди да се разглоби колата? До колкото разбрах, разликата в цената при двата варианта е голяма и ми се иска, ако със сигурност е главата, да не се разглобява и спира от движение колата веднага.
Колата е Волво XC70 дизел D5.
Симптомите са - твърди маркучи и съскане от затегнатата капачка на разширителния съд. През около 7-8 дни ми дава съобщение за ниско ниво ниво на антифриза. Дори само да развия капачката, нивото се вдига и съобщението изчезва. Нивото обаче не вдига до максимума и периодично доливам по малко (До тук общо около литър вече). Маслото и антифриза не изглеждат да са омешани и колата не пуши.
Има ли някакъв начин да се разбере ако не на 100%, то поне кое е по-вероятния случай преди да се разглоби колата? До колкото разбрах, разликата в цената при двата варианта е голяма и ми се иска, ако със сигурност е главата, да не се разглобява и спира от движение колата веднага.
Колата е Волво XC70 дизел D5.
Коментар