От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?
От един реномиран автосервиз са написали това по въпроса:
Много често двигателя губи антифриз и няма признаци на външни течове, тогава направете CO тест, твърде е вероятно Антифриза да попада в цилиндрите на автомобила и нивото му да спада.
Признаци на повредена Гарнитура на Глава, Спукана Цилиндрова Глава или Спукан Блок:
1. Нивото на Антифриза спада и се налага често да се долива /защото попада в цилиндрите и от там излиза през ауспуха/
2. Температурата на двигателя в даден момент рязко се вдига / Защото в охладителната уредба проникват газове с температура 1200-1400 оС които загряват Антифриза бързо/
3. Маркучите на радиатора се втвърдяват /Налягането се вдига тъй като налягането в цилиндъра е много по голямо и газовете напомпват системата , респективно и маркучите/
4. При запалване на Автомобила сутрин , двигателя прекъсва и работи неравномерно / защото антифриза попада в цилиндъра и е незапалим и зацапва запалителните свещи. Това възпрепятства подаването на искра и работата на цилиндъра /
5. През ауспуха на автомобила тече Антифриз / Гарнитурата е тотално повредена и голямо количество Антифриз преминава от охладителната система в цилиндъра а от там се изхвърля през ауспуха/
6. На студен двигател в разширителното казанче за антифриза излизат въздушни мехури /Гарнитурата или главата е силно повредена и газовете от цилиндъра преминават в охладителната система под формата на мехури/
7. Парното при загрят двигател започва да духа студено / Причината е газове в охладителната уредба и тъй като радиаторчето на парното е най-високата точка въздуха отива там и то спира да провежда топлина която да загрява купето на автомобила/
П.П. За №5 от схемата става въпрос в по-горното мнение на колегата.
П.П.2 Некои от точките не се отнасят за дизелов двигател естествено
.
От един реномиран автосервиз са написали това по въпроса:
Много често двигателя губи антифриз и няма признаци на външни течове, тогава направете CO тест, твърде е вероятно Антифриза да попада в цилиндрите на автомобила и нивото му да спада.
Признаци на повредена Гарнитура на Глава, Спукана Цилиндрова Глава или Спукан Блок:
1. Нивото на Антифриза спада и се налага често да се долива /защото попада в цилиндрите и от там излиза през ауспуха/
2. Температурата на двигателя в даден момент рязко се вдига / Защото в охладителната уредба проникват газове с температура 1200-1400 оС които загряват Антифриза бързо/
3. Маркучите на радиатора се втвърдяват /Налягането се вдига тъй като налягането в цилиндъра е много по голямо и газовете напомпват системата , респективно и маркучите/
4. При запалване на Автомобила сутрин , двигателя прекъсва и работи неравномерно / защото антифриза попада в цилиндъра и е незапалим и зацапва запалителните свещи. Това възпрепятства подаването на искра и работата на цилиндъра /
5. През ауспуха на автомобила тече Антифриз / Гарнитурата е тотално повредена и голямо количество Антифриз преминава от охладителната система в цилиндъра а от там се изхвърля през ауспуха/
6. На студен двигател в разширителното казанче за антифриза излизат въздушни мехури /Гарнитурата или главата е силно повредена и газовете от цилиндъра преминават в охладителната система под формата на мехури/
7. Парното при загрят двигател започва да духа студено / Причината е газове в охладителната уредба и тъй като радиаторчето на парното е най-високата точка въздуха отива там и то спира да провежда топлина която да загрява купето на автомобила/
П.П. За №5 от схемата става въпрос в по-горното мнение на колегата.
П.П.2 Некои от точките не се отнасят за дизелов двигател естествено

Коментар