Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

    От един реномиран автосервиз са написали това по въпроса:

    Много често двигателя губи антифриз и няма признаци на външни течове, тогава направете CO тест, твърде е вероятно Антифриза да попада в цилиндрите на автомобила и нивото му да спада.
    Признаци на повредена Гарнитура на Глава, Спукана Цилиндрова Глава или Спукан Блок:
    1. Нивото на Антифриза спада и се налага често да се долива /защото попада в цилиндрите и от там излиза през ауспуха/
    2. Температурата на двигателя в даден момент рязко се вдига / Защото в охладителната уредба проникват газове с температура 1200-1400 оС които загряват Антифриза бързо/
    3. Маркучите на радиатора се втвърдяват /Налягането се вдига тъй като налягането в цилиндъра е много по голямо и газовете напомпват системата , респективно и маркучите/
    4. При запалване на Автомобила сутрин , двигателя прекъсва и работи неравномерно / защото антифриза попада в цилиндъра и е незапалим и зацапва запалителните свещи. Това възпрепятства подаването на искра и работата на цилиндъра /
    5. През ауспуха на автомобила тече Антифриз / Гарнитурата е тотално повредена и голямо количество Антифриз преминава от охладителната система в цилиндъра а от там се изхвърля през ауспуха/
    6. На студен двигател в разширителното казанче за антифриза излизат въздушни мехури /Гарнитурата или главата е силно повредена и газовете от цилиндъра преминават в охладителната система под формата на мехури/
    7. Парното при загрят двигател започва да духа студено / Причината е газове в охладителната уредба и тъй като радиаторчето на парното е най-високата точка въздуха отива там и то спира да провежда топлина която да загрява купето на автомобила/

    П.П. За №5 от схемата става въпрос в по-горното мнение на колегата.
    П.П.2 Некои от точките не се отнасят за дизелов двигател естествено.
    Последно редактирано от коко келеша; 30-01-16, 21:24.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #17
      От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

      Първоначално публикуван от Николай Календжиев Преглед на мнение
      ... И ако е главата, да поотложа ремонта, а колата да се кара с огромно внимание и само градско...
      Ремонта може да се отложи, но колата не трябва да се кара! Освен, че надува в охл. система, в такта всмукване вкарва антифриз в цилиндъра. Както и в покой.
      Това постоянно овляжняване на стената на цилиндъра води до корозия, което е не-поправимо.
      Спираш колата, отвиваш свещите и пълниш с нафта, и я оставяш да отлежава.

      Коментар


      • #18
        От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

        Бих измерил налягането в цилиндрите за аномалии, ако наляганията са в норма, то за мен спукана глава на 99% отпада. Сълзене най-кофти е от пукнатина в радиатор.

        В момента карам една, дето почна да пие антифриза заради пукнатина, ама по литър на 2000км. се търпи
        байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
        Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
        Суперспам - спама на суперите

        Коментар


        • #19
          От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

          Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
          С това исках да кажа, че може без да се разглобява да се открие проблема до 90%. Има си начини!
          Сподели го, ако не е тайна разбира се, не се заяждам, любознателен съм и винаги се радвам да науча нещо ново и полезно. То вярно че занаят се краде но все пак...
          I'm not Lost, I'm Discovering !

          088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

          Коментар


          • #20
            От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

            Имам известен опит с D5. От три коли - три спукани глави, трудни за намиране и скъпи. Обикновено във всяка автоморга първото, което се продава от Волвото е главата, въпреки че тя точно е най-честата причина за бракуване на колата.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #21
              От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

              И в нашия гараж миналата година трудно и в крайна сметка скъпо се намери глава за тоя ДВГ.

              Коментар


              • #22
                От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                И в нашия гараж миналата година трудно и в крайна сметка скъпо се намери глава за тоя ДВГ.
                Ако не е проблем, би ли споделил за колко намерихте и колко да очаквам като крайна цена на ремонта?
                Seat Leon FR 2017 1.8 TSI
                Seat Leon 2007 1.9 TDI

                Коментар


                • #23
                  От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

                  Нещо близко до 4 цифри беше.
                  Агренаж, водна помпа, скоро сменял ли си?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Нещо близко до 4 цифри беше.
                    Агренаж, водна помпа, скоро сменял ли си?
                    Не съм сигурен, Тедо може би ще може да каже сменял ли е и кога.
                    Но по-добре да се сменя всичко като се почне.
                    Seat Leon FR 2017 1.8 TSI
                    Seat Leon 2007 1.9 TDI

                    Коментар


                    • #25
                      От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

                      То хубаво да се прави всичко, ама работата става дебела. Инжекторите и ГНП е хубаво да се ревизират .... Работите ще надхвърлят двата бона като стой та гледай.
                      Дано извадиш късмет с главата!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

                        Направи тест за изгорели газове в антифриза, така ще разбереш имаш ли проблем с двигателя. Няма да е ясно дали е изгоряла гарнитура, крива глава, пукната глава или и трите.
                        Хич, ама хич не те съветвам да караш да караш колата в това състояние, дори и за малко. Имах случай на изкривен блок от системно прегряване и наливане на студена вода "колкото да ме закара"

                        Коментар


                        • #27
                          От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

                          А може ли причината за проблема да е ремап-а на колата?
                          Seat Leon FR 2017 1.8 TSI
                          Seat Leon 2007 1.9 TDI

                          Коментар


                          • #28
                            От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

                            Пряко-не, косвено-възможно да е спомогнал.
                            При ремап се надува турбината, пипат се горивни карти, съответно като тръгне повече колата и се натиска повече от шофера и се амортизира по- бързо
                            I'm not Lost, I'm Discovering !

                            088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                            Коментар


                            • #29
                              От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

                              Първоначално публикуван от Николай Календжиев Преглед на мнение
                              Не съм сигурен, Тедо може би ще може да каже сменял ли е и кога.
                              Но по-добре да се сменя всичко като се почне.
                              Всички гарнитури и уплътнения по двигателя плюс болтове са около 460лв. , водна помпа 60лв. , ремък и ролки около 200лв. , това в Германия. Главата дори да е спукана , не е кой знае каква цена да се завари , шлайфането е задължително. И да купиш друга глава , няма гаранция , че не е спукана.
                              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                              Коментар


                              • #30
                                От: Има ли начин да се разбере дали изпуска гарнитура или е спукана главата?

                                Първоначално публикуван от Николай Календжиев Преглед на мнение
                                А може ли причината за проблема да е ремап-а на колата?
                                Не. От ремап се скапва турбо, съединител, кутия, прегарят клапани, бутала.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X